فروشگاه منبت آمل رزین

مجری طراح های تخصصی منبت با کادری مجرب و مجهز
 با کمترین هزینه و کیفیتی گرانبها

? منبت کاری صنعتی آمیخته به هنر است که از قدیم الایام در ایران به کار گرفته می شد. بسیاری از لوازم دکوراتیو نظیر پایه میز و مبلمان و کابینت ممبران از رزین های منبت کاری شده ساخته می شوند، از هنرمنبت کاری برای ساخت قاب آیینه، ، لوازم تزیینی، تابلوهای تمام منبت، صنعت کابینت سازی، منبت جزیره آشپزخانه چوبی و پایه های جزیره ای به وفور استفاده می شود.

? جایگاه منبت رزین در دکوراسیون داخلی را نمی توان نادیده گرفت بسیاری از طراحان داخلی و دکوراتیوها ترجیح می دهند تا از منبت های طرح دار و تراش خورده برای زیباسازی و انتقال احساس در فضای داخلی کمک بگیرند.

? در ساخت بسیاری از درب های نفیس و گران بها، از صفحات بزرگ منبت کاری شده استفاده می شود. همچنین در ساختمان های بزرگ سرستون های بسیار زیبایی از منبت رزین استفاده میشود که به ساختمان جلوه بی نظیری می بخشد. تنوع در طراحی رزین منبت کاری شده بسیار بالاست و ساختمان را لاکچری و شیک نشان می دهد. استفاده از منبت رزین در دکوراسیون داخلی انتخابی هنرمندانه است.

? تولید و پخش انواع سرستون ، گل

? در بخش کابینت و خدمات رزین نما ساختمانی با بهترین قیمت در سراسر کشور و کیفیت عالی

 

? قابلیت رنگ پذیری عالی و وکیوم

ارسال به سراسر ایران و خارج از کشور

? ویژگی اصلی منبت رزین برجستگی نقش ها روی ان است که بر همین اساس به چند دسته تقسیم می شود. در صنعت کابینت سازی از هنر منبت برای زیبایی و اضافه کردن جلوه بصری به فضای آشپزخانه استفاده می کنند.

? منبت هنر کنده کاری و نقش اندازی بر روی رزین می باشد. منبت کاری در ایران، قدمتی چندین هزار ساله دارد و یکی از اصلی ترین هنر های باستان ایران زمین و همچنین یکی از مهم ترین صنایع دستی اکنون کشورمان محسوب می شود. ماهیت رزین به گونه ای است که با توجه به بافت انعطاف پذیر آن می توان انواع کنده کاری ها را بر روی آن انجام داد و از زیبایی چشم نواز آن لذت برد.

? گل تزئینی منبت:
گل دکوراتیو ها یا گل تزئینی منبت کاری شده، طرح های مختلفی از گل های کنده کاری شده روی رزین است که برای تزئین و زیباسازی در انواع کابینت های کلاسیک به کار می رود. گل دکوراتیو ها، برای تزئین مصنوعات چوبی مانند کابینت های سبک کلاسیک، کمد دیواری ها و حتی درب ها استفاده می شوند. در دکوراسیون آشپزخانه، گل دکوراتیو ها را می توان در قسمت های مختلف از جمله روی بدنه ی کابینت ها، جزیره، پوشش هود و یا سایر قسمت های مختلف کابینت به کار برد.

? سر ستون منبت:
سرستون ها نمادی از تجمل و اشرافیت در دوران باستان هستند. نمونه هایی از زیباترین سرستون های اشرافی را می توان در تخت جمشید مشاهده کرد. سر ستون ها در معماری کلاسیک اروپایی نیز به کرات مشاهده و دیده می شوند و باعث جلوه ی بسیار زیاد این سازه های می شوند. در عصر حاضر از سر ستون ها، در دکوراسیون داخلی و بیرونی منازل، بسیار استفاده می شود. حضور سرستون های منبت کاری شده، در کابینت های سبک کلاسیک آشپزخانه بسیار مشهود است و باعث زیبایی و جلوه زیادی در آشپزخانه خواهد شد.

سر ستون های منبت در کابینت ها، سر ستون ها، طراحی و سپس رنگ می شوند.

سر ستون های منبت، تنوع و مدل های بسیار زیادی دارند و مشتری می تواند مطابق میل خود، آن را سفارش دهد. اگر آشپزخانه ای پرکار و با تزیئینات زیاد را می پسندید، می توانید از انواع پر کار تر سر ستون های چوبی استفاده کنید. و اگر ترجیح می دهید آشپزخانه ای خلوت تر و ساده تر داشته باشید، می توانید از مدل های ساده تر سر ستون منبت استفاده نمایید. سر ستون ها معمولا از طرح های گل، اشکلال هندسی اسلیمی، سر شیر یا بدن انسان و طرح های هخامنشی ساخته و تولید می شوند که هر یک نما و جلوه ای خاص به فضای منزل شما خواهند بخشید.

? رزین‌های پلی استر غیر اشباع بطور گسترده در سراسر دنیا استفاده می شوند. زنجیر اصلی پلیمری این رزین دارای اتصالات استری می‌باشد که از واکنش تراکمی یک ترکیب الکلی چند عاملی و یک اسید چند عاملی مانند پلی استر و اسید وکربنات و غیره… تهیه می‌شود. بنابراین با طراحی فرمول و کنترل اسیدهای اشباع و غیر اشباع، کاتالیستها، دما و زمان واکنش، مجموعه کاملی از رزین‌ها را می‌توان تولید نمود که برای کاربردهای مختلف مناسب باشند. رزین پلی استر در صنعت مبل و ۹۹درصد بیشتر در صنعت

? کابینت سازی های ممبران و کلاسیک نیز مورد استفاده قرار گرفته و اشیا مختلفی مانند گل منبت رزینی از این نوع از رزین ها تولید می شوند که جز تزئینات مهم در صنعت تولید کابینت ممبران به شمار می روند و در کل کشور میتوانند نقاشی بر روی منبت هایی رزینی انجام دهند و یا میتوانند در زیر انواع روکش های pvc ممبران قرار دهند با سلیقه هایی متفاوت میتوان اجراء کرد.رزین‌های پلی استر در ساخت مواد قالب سازی، به عنوان محمل در رنگ‌های پلی استری کوره استفاده قرار می‌گیرد. پنل‌های دیواری ساخته شده از رزین پلی استر تقویت شده با فایبرگلاس به‌طور معمول در رستوران‌ها، آشپزخانه‌ها و نماء های ساختمان بسیار کاربردی و مفید و با کیفیت گران بها و جنس فوق العاده و قیمت بسیار مناسب تهیه و مورد استفاده قرار داد.
?مکان‌هایی که احتیاج به دیوارهای قابل شستشو دارند، استفاده می‌شوند.رزین‌های پلی استر از نوع گرماسخت بوده و مثل سایر رزین‌ها به صورت گرماده پخت و خشک می‌شوند.

? تفاوت چوب و پلی استر رزین و راه تشخیص این دو از هم

? با توجه به زیاد شدن مواد شیمیایی رزینی و استفاده از آن در مبل و منبت بیشتر همکاران به جای چوب از رزین استفاده میکنن و متاسفانه بدون در نظر گرفتن حق الناس به جای چوب به مشتری اراعه می دهند ما اینجا توضیحاتی در مورد مبل و نحوه تشخیص آن قرار است بگویم مبل رزینی از کیفیت خیلی پاینی برخوردار است.

? پلی استر ترکیبی از جنس پلاستیک است که در صنعت های متفاوتی از جمله مبلمان استفاده میشود. پلی استر اغلب فایبرگلس نامیده میشود اما فایبرگلس تقویت کننده و پلی استر نوعی صمغ است که آن را رزین می نامیم. رزین پلی استر ماده ای است که به هنگام مخلوط شدن در هاردنر (خشک کن) دمای آن بالا رفته، سپس به حالت ژله ای در می آید و نهایتا سفت میشود. حجم پلی استر پس از سفت شدن مقداری کاهش می یابد زیرا مولکول ها موقع بستن به یکدیگر نزدیک و مقداری از محلول تبخیر میشود. باید توجه داشت که پلی استر بسته شده را دیگر نمیتوان به حالت مایع در آورد.

 

به مدیریت : سید حمیدرضا نقیبی

منبت آمل رزین. نقیبی۰۹۱۱۷۱۸۸۲۵۴

 

 

 

 

آیدی تلگرام : hamidamoldkor2015@

?شماره تماس:
۰۹۱۱۷۱۸۸۲۵۴

 

 

 

سرستون ممبران , سرستون کلاسیک , سرستون , کابینت ممبران , کلاسیک , سرستون رزینی , گلچوب کابینت , گل کابینت ممبران , پایه ستون کابینت ممبران , پایه جزیره , ستون جزیره , گل کتیبه , ستون کتیبه , قیمت رزین , رزین امل , پخش رزین , رزین رنگ امیزی شده , فروشگاه منبت آمل رزین , منبت , تولید و پخش انواع سرستون  , تولید و پخش انواع گل , انواع سرستون در بخش کابینت , خدمات چوبی , mdf , سر ستون های منبت , گل تزئینی منبت , سرستون کابینت.سرستون کابینت ممبران , سرستون کابینت کلاسیک , کابینت ممبران براکت, منبت , گچبری , سنگ مصنوعی , سمنت پلاست.سرستون نماء ساختمان , تولیدی سرستون کابینت, تولیدی سرستون ,