فروشگاه پوست و موی ماه تی تی شاپ رشت

فروش انواع کرم های لیفتینگ ضدآفتاب و ضد چروک فروشگاه ماه تی تی شاپ رشت

فروش برندهای اسکن اسکین و درمال فوکوس و هلس تئوری

فروشگاه پوست و موی ماه تی تی شاپ رشت | فروش انواع کرم های لیفتینگ ضدآفتاب و ضد چروک 🔹🔸از ترکیب امولسیون‌های انواع روغن در آب کرم ضد چروک ایجاد می‌شود که خود انواع مختلفی دارد. مثلا یک کرم ضد چروک ممکن است فقط مخصوص دور چشم باشد در حالی‌که نوعی دیگر برای گردن و صورت بکار برده شود. در کرم‌های ضد چروک معمولا از ترکیبات فعالی همچون رتینول، ویتامین C، آلفا هیدروکسی اسید (AHA)، پپتیدها و کوآنزیم کیوتن استفاده می‌شود. کرم‌های ضد چروک به افزایش کلاژن‌سازی کمک کرده و همزمان با از بین بردن سلول‌های مرده پوست، سبب شفاف‌تر به نظر رسیدن پوست و شادابی آن می‌شوند.

💠 بهترین زمان مصرف کرم ضد چروک چه زمانی است ؟
فروش انواع کرم های لیفتینگ ضدآفتاب و ضد چروک

🔹🔸همان‌طور که اشاره کردیم بهتر است زمانی به سراغ خرید کرم ضد چروک بروید که هنوز چروک‌های پوستی در سطح پوست شما زیاد نشده و عمیق نباشند. توصیه می‌شود که کرم ضد چروک را قبل از خواب مورد استفاده قرار دهید. فراموش نکنید که پیش از بکارگیری از این محصول حتما با یک شونده مناسب پوست خود را شسته و تمیز کرده باشید.

💠 کرم آبرسان پوست چرب
فروش انواع کرم های لیفتینگ ضدآفتاب و ضد چروک

🔹🔸پوست چرب نتیجه تولید بیش از حد سبوم از غدد چربی است. این غدد در زیر سطح پوست قرار دارند. سبوم یک ماده روغنی است که از چربی‌ها ساخته شده است. وجود سبوم در پوست بد نیست زیرا به محافظت و مرطوب کردن پوست شما کمک می‌کند. سبوم موهای شما را براق و سالم نگه می‌دارد. بااین‌حال، وجود خیلی زیاد سبوم پوست را می‌کند. این کار منجر به ایجاد منافذ و آکنه می‌شود. ژنتیک، تغییرات هورمونی یا حتی استرس تولید سبوم را افزایش دهد. برای کنترل چربی پوست و آکنه چالش‌های زیادی وجود دارد.

🔹🔸بیشتر افراد تصور می‌کنند کرم آب‌رسان برای پوست چرب مناسب نیست. چراکه، میزان چربی و آکنه را افزایش می‌دهد. باید بگوییم این ایده کاملاً اشتباه است. بهتر است از کرم آبرسان بر پایه آب استفاده کنید. زیرا کسانی که پوست چرب دارند از مشکلات عدم حفظ رطوبت در پوست رنج می‌برند. در نتیجه پوستی ضعیف دارند. با خشک شدن لایه خارجی پوست، میزان تولید چربی را افزایش‌یافته و این کار را بدتر خواهد کرد. برای رهایی از پوست چرب و عوارض آن پوست خود را مرطوب دارید. کرم آب‌رسان برای پوست چرب، حاوی آب کافی است. فواید کرم آبرسان پوست چرب، جلوگیری از جوش‌های زیرپوستی است

💠 کرم آبرسان پوست خشک

🔹🔸خشکی پوست یک وضعیت ناراحت‌کننده است که با پوسته پوسته شدن، خارش و ترک‌خوردگی پوست نمایان می‌شود. پوست خشک به دلایل مختلف می‌تواند بروز کند. خشکی پوست می‌تواند در هر بخشی از بدن شما تأثیر بگذرد. داشتن پوست خشک معمولاً بی‌ضرر است. اما وقتی از آن مراقبت نکنید؛ منجر به درماتیت آتوپیک یا اگزما Atopic dermatitis (eczema) شود. خشکی بیش از حد، میزان ابتلا به اگزما (eczema) را افزایش می‌دهد. اگزما، باعث قرمزی، ترک‌خوردگی و التهاب می‌شود. کمبود مزمن ویتامین A، دلیل اصلی این امر باشد. ویتامین A نقش مهمی در ترمیم پوست دارد و به مبارزه با التهاب کمک می‌کند. کمبود بیش از حد این ماده مغذی، منجر به شرایط التهابی پوست شود.

🔹🔸بهتر است از کرم آب‌رسان پوست خشک با چربی بالا استفاده کنید. چرا که احتمال دارد علاوه بر شرایط اقلیمی به دلیل اختلالاتی، پوست قادر به حفظ رطوبت نباشد. از مزایای مرطوب کننده پوست خشک این است که رطوبت را در لایه‌های پوست به دام می‌اندازد. این لایه از تبخیر آب موجود بر روی پوست جلوگیری خواهد کرد. از طرفی استفاده از کرم آبرسان قوی برای پوست این امکان را می‌دهد تا به‌اندازه کافی مواد مغذی را پوست خود برسانید.

💠 کرم آبرسان برای پوست مختلط

🔹🔸اگر شما هم جزو افرادی هستید که دارای پوست مختلط هستند و دائماً در حال انتخاب کرم‌ها و مرطوب‌کننده‌های مختلف برای پیدا کردن مناسب‌ترین گزینه هستید بهتر است بگوییم استفاده از کرم آب‌رسان برای پوست شما بسیار ضروری است و باید به طور ویژه انتخاب شود چرا که پوست شما هم دارای ویژگی پوست چرب است و هم دارای ویژگی‌های پوست خشک.

🔹🔸برای انتخاب کرم آبرسان مناسب بهتر است اول نوع پوست غالب را بر روی قسمت‌های مختلف صورت خود را بیابید. برای بهره مندی از فواید کرم آبرسان پوست در انتخاب آن دقت کنید. کرم آب‌رسان پوست نباید بیش از حد چرب باشد و یا خشکی را از بین ببرد. کرم آب‌رسان برای پوست خشک را در نواحی خشک که معمولاً گونه‌ها هستند استفاده نمایید و کرم آب‌رسان برای پوست چرب را که معمولاً در نواحی T شکل یا روی بینی و بالای ابروها استفاده کنید.

🔹🔸تا به حال از خود پرسیده‌اید که آیا به ضد آفتاب نیاز دارید یا خیر؟ آیا این مسأله را با متخصصان پوست یا کارشناسان زیبایی در میان گذاشته‌اید؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که تمامی افراد، به این محصول مراقبت پوستی نیاز دارند. استفاده از کرم ضد آفتاب سبب محافظت از پوست در برابر پرتو مضر فرابنفش خورشید می‌شود و می‌تواند در جلوگیری از ابتلا به سرطان پوست بسیار مؤثر باشد.

🔹🔸خطر ابتلا به سرطان کشنده پوست صرف‌نظر از سن، جنسیت و نژاد برای هر کسی وجود دارد. در حقیقت، برآورد شده است که از هر پنج آمریکایی، یک نفر در طول دوره زندگی خود به سرطان پوست گرفتار می‌شود. به دلیل انجام مطالعات بلندمدت و جمع‌آوری دقیق دیتا، صرف‌نظر از تفاوت‌های نژادی و اقلیمی، می‌توان از نتایج یا پیش‌بینی‌های آماری ایالات متحده در زمینه بسیاری از بیماری‌ها تا حدود قابل قبولی برای آگاهی‌رسانی و حتی تصمیم‌گیری در سایر جمعیت‌ها و نژادها بهره برد.

💠 از چه نوع کرم ضد آفتابی باید استفاده کنیم؟

🔹🔸شاید از خودتان بپرسید در میان انواع و اقسام کرم‌های ضد آفتاب، بهترین نوع کدام است؟ آکادمی درماتولوژی آمریکا یک ضد آفتاب خوب را با ویژگی‌های زیر تعریف می‌کند:

🔹🔸طیف گسترده باشد و از پوست در برابر هر دو گروه پرتوهای UVA و UVB محافظت کند
🔹🔸دارای spf 30 یا بالاتر باشد
🔹🔸در برابر آب مقاوم باشد

🔹🔸ضدآفتاب‌هایی که ویژگی‌های فوق را داشته باشند، از پوست شما در مقابل آفتاب سوختگی، پیری زودرس و سرطان پوست محافظت می‌کنند. با این حال، بهترین ضد آفتاب هم به تنهایی نمی‌تواند به طور کامل از پوست شما محافظت کند.

https://mahtitishop.ir/

 

 

 

ضد آفتاب چیست , بهترین کرم ضدآفتاب و روشن کننده پوست , کرم ضد آفتاب خارجی , بهترین مارک ضد افتاب از نظر پزشکان , بهترین ضد آفتاب ایرانی , بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب , بهترین ضد آفتاب فرانسوی , قیمت بهترین ضد آفتاب خارجی , فواید کرم آبرسان , نحوه استفاده از کرم آبرسان , زمان استفاده از کرم آبرسان , تاثیر کرم ابرسان بر لک صورت , بهترین کرم آبرسان , فواید کرم آبرسان , بهترین کرم آبرسان صورت , عوارض کرم آبرسان , آموزش زدن کرم ضد چروک , نظرات در مورد کرم ضد چروک صمیم , بهترین کرم ضد چروک بالای سی سال , طرز استفاده از سرم ضد چروک , ترکیبات کرم ضد چروک , نحوه استفاده از کرم ضد چروک , کرم ضد چروک , نحوه استفاده از کرم ضد چروک ,