Address & Contact

Our Address

مشهد

Telephone

فروشگاه چسب کاشی ساروج

✳️چسب کاشی چیست؟ 

💫چسب کاشی یک متریال به نسب جدید است، که در بند کردن مصالح ساختمانی مختلف و ایجاد اتصال و استحکام در کاشی کاری و سرامیک کاری مورد استفاده قرار می گیرد. چسب کاشی به علت مواد تشکیل دهنده آن مزایای فراوانی نسبت به ملات سنتی کاشی کاری دارد.

💫این مصالح ساختمانی در کیسه هایی به صورت آماده به بازار عرضه می شود. اجرای چسب کاشی در ساختمان سازی روند ساده ای دارد، به این شکل که ملات آماده را با آب مخلوط کرده و درزهای خالی بین کاشی، سرامیک، سنگ و موزاییک را پر می کنند.

✳️ویژگی های چسب کاشی ساروج 

🔻سرعت نصب بالا می رود

🔻قدرت چسبندگی بالایی دارد

🔻هزینه‌های نصب و اجرا کاهش می یابد

✳️کاربردهای چسب کاشی و سرامیک 

💥چسب کاشی در اتصال بخش زیادی از مصالح ساختمانی کاربرد دارد. کاشی کاری، موزاییک کاری، سرامیک کاری، سنگ کاری و … از مواردی است که با استفاده از چسب کاشی صورت می گیرد. این مصالح ساختمانی به علت قابلیت زیادی که دارد و همچنین نفوذناپذیری آن در مقابل رطوبت، در قسمت های مختلف یک ساختمان به کار می آیند.

💥بخش های مختلف یک ساختمان که از چسب کاشی و سرامیک در آن استفاده می شود شامل؛ سرویس های بهداشتی، حمام، استخر، پارکینگ، واحدهای صنعتی و فضاهای بیرونی به کار گرفته می شود.

به مدیریت:پیش قدم

 

💫چسب کاشی خمیری ساروج جهت نصب انواع کاشی روی دیوار گچی💫

💫جهت نصب روی کاشی و روی سیمان💫

توضیحات محصول:
خمیری سفید رنگ و اماده به مصرف برای نصب هر نوع کاشی،سرامیک و موزائیک ضداب و انتی باکتریال،جهت نصب سطوح کاشیکاری شده،سطوح گچی و چوبی،ایرانی،کناف،نصب کاشی روی کاشی،تقویت کننده چسب کاشی مقاومت خمشی خمیر سخت شده فوق العاده است به طوری که هرگونه عوارض مرتبط بر روی سطوح بتنی،گچی،چوبی و غیره را به خوبی تحمل می کند.

مشخصات فنی:
🔸رنگ:مایع خمیری سفید
🔸وزن:سطل ۱۲.۵ کیلوگرم
🔸ضدآب،انتی باکتریال
🔸مناسب کاشی کاری سطوح چوبی،گچی،بتنی،کناف

طریقه مصرف:
چسب کاشی خمیری ساروج ابتدا با ماله روی سطوح کار کشیده و سپس با ماله دندانه دار خمیر را بطور عمودی و یکنواخت شیاردار کرده و کاشی و یا سرامیک را نصب نمایید.عمق شیارها باید به اندازه ای باشد که حداقل ۶۵% سطح پشت کاشی یا سرامیک با چسب در تماس باشد.

 

چسب کاشی طرح جدید

چسب کاشی طرح قدیم

فروشگاه چسب کاشی ساروج پیش قدم در مشهد , فروشگاه چسب کاشی در مشهد , چسب کاشی ساروج , چسب کاشی ساروج پیش قدم , فروشگاه چسب کاشی , قیمت چسب کاشی ,