ابزارآلات و خدمات تراشکاری و ساخت دنده های ماشین آلات قتلویی در کرمان

دریل بتن کن

از این دستگاه به منظور انجام فرآیند تخریب سبک و دریل کاری متریال هایی هم چون بتن، سنگ و آجر استفاده می شود. این ابزار شباهت زیادی به چکش تخریب دارد.
تفاوت این دو در این است که دریل بتن کن می تواند عملیات سوراخ کاری را نیز انجام دهد اما چکش تخریب قادر به انجام این کار نیست. این وسیله در ظرفیت های گوناگون ساخته و مورد استفاده قرار می گیرد.
در ساخت آن از پیستون استفاده می شود که نه تنها باعث بالا رفتن قدرت تخریب این دستگاه می شود، بلکه می تواند به عنوان وسیله ای برای حفاری نیز مورد استفاده قرار گیرد. از دیگر اجزای سازنده این ابزار، می توان به سیستم مته و قلم گیر اشاره کرد که عملکردی همانند چکش تخریب دارد.

🔹🔸بتن کن چهار شیار

ساختار این مدل به گونه ای است که می توان مته و قلم هایی به قطر 30 میلی متر را در آن قرار داد. قلم هایی که در این نوع بتن کن مورد استفاده قرار می گیرند نسبت به قلم های بتن کن 5 شیار، نازک تر و سبک تر می باشند.
قلم تخریب در دستگاه های بتن کن 4 شیار برای انجام تخریب های کم و محدود استفاده می شود و برای انجام پروژه هایی که دارای تخریب بالایی هستند، استفاده از این دریل ها توصیه نمی گردد.
بتن کن های 4 شیار با وجود وزن کمی که دارند، از قدرت سوراخ کاری بالاتری نسبت به دریل های چکشی برخوردار می باشند. اصولا از این نوع دریل به منظور سوراخ کاری مصالحی مانند، بتن، سیمان، آجر و گچ استفاده می شود.

مشخصات محصول

لوازم جانبی: دسته جانبی، قلم نوک تیز، مته، یک جفت ذغال، مخزن گریس، آچار

ولتاژ برق: تکفاز 220 ولت

فرکانس برق ورودی: 50 الی 60 هرتز

قدرت (توان) دستگاه: 1500 وات

سرعت ضربه: 4200 bpm (ضربه بر دقیقه)

سرعت در حالت بی باری: 820 rpm (دور بر دقیقه)

قدرت ضربه: 5.5j

سیستم قلم گیر: 4 شیار (SDS PLUS)

قطعات اصلی: آرمیچر، بالشتک، سیلندر صنعتی، کالکتور، موتور، گیربکس، دنده ها

وزن: 5.2 کیلوگرم

کاربرد: سوراخکاری و حفاری

مدت گارانتی: 12 ماه

کیف BMC: دارد

مجهز به بلبرینگ و کلیدهای صنعتی ضد غبار و سیم های ورودی دستگاه همگی مطابق با استاندارد VDE آلمان

دارای تکنولوژی کلاچ ایمنی

دارای طراحی صنعتی منحصر به فرد جهت گردش صحیح هوا

دسته جانبی با قابلیت چرخش 360 درجه

ساخته شده از با کیفیت ترین متریال روز دنیا

دارای سیلندر صنعتی جهت تولید انرژی ضربه ای قوی تر

دارای کالکتور با ضخامت بالا و 100% مس مطابق با استانداردهای روز دنیا

موتور دستگاه دارای چسب محافظ در قسمت کالکتور دستگاه

دارای موتور نخ بندی شده جهت حفاظت از موتور در برابر ضربات احتمالی و اجسام خارجی

تمام سیم های به کار رفته در سیم پیچی موتور همگی 100% مس و دارای تحمل حرارت تا 220 درجه

تمام گیربکس ها و دنده ها از بهترین آلیاژ و سخت کاری شده جهت طول عمر بیشتر دستگاه

موتور ضد غبار با گشتاور بالا

سیستم ضد لرزش کارآمد

سیستم چرخشی منحصر به فرد

🔹🔸بتن کن پنج شیار

در این مدل از مته و قلم هایی با قطری بیش از 34 میلی متر استفاده می شود. به نسبت نمونه چهار شیار، این دستگاه وزن سنگین تری داشته و این توانایی را دارد که در حین اجرای عملیات تخریب ضربه های قدرتمندی به محل وارد نماید.
این مدل دارای سیستم میرایی لرزش نیز می باشد که سبب دفع لرزش شده و از انتقال آن به کاربر جلوگیری می کند. این ویژگی از ایجاد خستگی در هنگام کار با دستگاه جلوگیری به عمل می آورد.
مدل پنج شیار این دستگاه از قدرت بسیار بالایی برخوردار می باشد. وجود مته گیر، امکان استفاده از آن را در سخت ترین فرآیندهای اجرایی امکان پذیر می باشد.
از آن جایی که وزن این دستگاه عموما بیش از 5 کیلوگرم می باشد، از یک سیستم کنترل سرعت در آن استفاده شده است. این سیستم امکان چرخش مته در 5 یا 6 وضعیت را فراهم می کند.
به یاد داشته باشید در هنگام استفاده از دریل بتن کن، از وارد کردن فشار زیاد بر آن خودداری نمایید، چرا که انجام این کار به دستگاه آسیب رسانده و طول عمر آن را کاهش می دهد. هم چنین می تواند باعث کند شدن سر مته نیز شود.

مشخصات محصول

لوازم جانبی: دسته جانبی، قلم نوک تیز، مته، یک جفت ذغال، مخزن گریس، آچار

ولتاژ برق: تکفاز 220 ولت

فرکانس برق ورودی: 50 الی 60 هرتز

قدرت (توان) دستگاه: 1800 وات

سرعت ضربه: 2350 bpm (ضربه بر دقیقه)

قدرت ضربه: 25j

سیستم قلم گیر: 5 شیار (SDS MAX)

قطعات اصلی: آرمیچر، بالشتک، سیلندر صنعتی، کالکتور، موتور، گیربکس، دنده ها

وزن: 11.5 کیلوگرم

کاربرد: سوراخکاری و حفاری

مدت گارانتی: 12 ماه

کیف BMC: دارد

مجهز به بلبرینگ و کلیدهای صنعتی ضد غبار و سیم های ورودی دستگاه همگی مطابق با استاندارد VDE آلمان

دارای تکنولوژی کلاچ ایمنی

دارای طراحی صنعتی منحصر به فرد جهت گردش صحیح هوا

دسته جانبی با قابلیت چرخش 360 درجه

دارای سیلندر صنعتی جهت تولید انرژی ضربه ای قوی تر

دارای کالکتور با ضخامت بالا و 100% مس مطابق با استانداردهای روز دنیا

دارای موتور نخ بندی شده جهت حفاظت از موتور در برابر ضربات احتمالی و اجسام خارجی

تمام سیم های به کار رفته در سیم پیچی موتور همگی 100% مس و دارای تحمل حرارت تا 220 درجه

دارای سیستم ضد لرزش کارآمد

سیستم چرخشی منحصر به فرد

قدرت و ایمنی بالا و مناسب برای کاربرد صنعتی

طراحی ارگونومیک و کاربرپسند

بدنه با عایق دو لایه

عملکرد کنترل سرعت شش مرحله ای

قطعات یدکی مستحکم و تقویت شده

دارای کلید تغییر حالت (حالت چکشی – حالت چرخشی چکشی – حالت خلاص)

شما می‌توانید از فروشگاه ابزار ۳۳ بتن کن از ۳ کیلو تا ۱۱ کیلو خریداری کنید

www.abzar33.ir

اینورتر جوشکاری ۲۰۰ آمپر دیجیتال پلاس آروا

اینورتر ۱۶۰ آمپر IGBT آروا

اینورتر جوشکاری ۲۰۰ آمپر IGBT اروا

اینورتر جوشکاری، دستگاهی است که با کمک انرژی برق و حرارت بالایی که ایجاد می‌کند، دو قطعه را ذوب کرده و آنها را به هم می‌چسباند. به عنوان مثال اتصالات درهای آهنی منازل و ادارات به کمک فرآیند جوشکاری اتفاق افتاده است. طی این فرآیند، دستگاه جوش جریان برق را به یک میله به نام الکترود می‌رساند. اکترود که اغلب از جنس آهک، سلولز، اکسید سدیم، خاک رس و… ساخته شده، ذوب می‌شود و با پر کردن فضاهای خالی و در نهایت سرد شدن، اتصالات قوی را می‌سازد.

🔹🔸مهم‌ترین کاربرد های اینورتر جوشکاری چیست

بخشی از مهمترین کاربردهای دستگاه جوش اینورتر شامل موارد زیر است:

صنایع هوا فضا

طرح‌های صنعتی، ساخت خطوط و لوله‌های نفتی

تولید خودرو و ساخت ماشین آلات صنعتی

کارخانه‌های صنایع شیمیایی

صنایع کشتی‌سازی

خطوط ریلی

ساخت تجهیزات ریلی

پروژه‌های ساختمانی

نتیجه گیری

دستگاه جوش اینورتر به دلیل مزایای بیشماری‌ که دارد، به طور گسترده در صنایع مختلف، به ویژه در حوزه ساختمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اینورتر جوشکاری در سازه‌های فلزی به وفور جهت ایجاد اتصال قوی بین قطعات مختلف سازه‌ای و غیره سازه‌ای به کار گرفته می‌شود. دلایل استفاده زیاد از این دستگاه را می‌توان به راندمان بالا، کاهش انرژی، سطح جوشکاری مؤثر، قیمت مناسب و قابلیت حمل آن دانست.

🔹🔸مزایای اینورتر جوشکاری چیست

کاهش حجم و وزن دستگاه
راندمان ۸۰ تا ۹۰ درصد
انعطاف پذیری
کیفیت خروجی نهایی
افزایش سرعت کار
بازدهی بالا در دراز مدت
استفاده از قدرت برق ژنراتور
چرخه عملکرد
خروجی dc

فروشگاه ابزار ۳۳ ارائه دهنده اینورتر های جوشکاری آروا از ۱۶۰ تا ۲۵۰ آمپر

برای مشاوره خرید با شماره تلفن ۰۹۳۳۰۸۳۹۲۹۹ تماس بگیرید فروشگاه ابزار ۳۳

www.abzar33.ir

🔹🔸توضیحات کارواش

زمانی که کلمه کارواش را می شونید ناخود آگاه به یاد کارواش هایی که در سطح شهر برای شست شوی خودرو وجود دارند؛ می افتید اما باید بدانید دستگاه کارواش وسیله ای است که می توانید آن را برای خانه خود نیز تهیه کنید. انواع کارواش ها بسیار متنوع و متفاوت هستند این تفاوت ها در قدرت موتور، ابعاد دستگاه، نوع موتور و… می باشد. یکی از رایج ترین دسته بندی ها برای کارواش ها بر اساس نوع موتور است که بر این اساس می توان آن ها را به دو دسته کارواش دینامی و کارواش ذغالی تقسیم کرد برای اینکه بتوانید کارواش خانگی مناسب خود را خریداری کنید باید تفاوت کارواش ذغالی و دینامی را بدانید و سپس با مقایسه کارواش ذغالی با دینامی تصمیم بگیرید برای کاری که قصد انجام آن را دارید کدام یک از کارواش ذغالی یا دینامی بهتر هستند.

موتور دینامی :

 دینام وسیله ای است که کاربرد بسیاری دارد که از جمله موارد استفاده آن می توان به خودرو ها اشاره کرد.موتور های دینامی با توجه به منبع تغذیه خود به دونوع موتور القایی تک فار و موتور القایی سه فاز تقسیم می شوند و در تعداد سیم پیچ ها و اجزای داخلی تفاوت های جزیی نیز با یکدیگر دارند.دینام ها اجزای مختلفی دارند که برای درک بهتر عملکرد آن ها در کارواش ها باید اجزای آن را بشناسید.

استاتور :

استاتور یکی از قسمت های مهم دینام است که به آن بالشتک نیز می گویند و از دو قسمت هسته و سیم پیچ ها تشکیل شده است. در قسمت هسته چندین لایه آهنی نازک شیار دار و عایق شده توسط پرچ یا خار روی هم قرار می گیرند و شکل یک حلقه دایره ای شکل توخالی را ایجاد می کنند که دسته سیم پیچ ها درون آن حلقه جای گذاری می شوند. سیم پیچ ها نیز از جنس مس یا الومینیوم هستند که به صورت دسته ای در لابه لای شیار های هسته پیچیده می شوند.هر دسته از سیم پیچ ها در سه یا چهار نقطه به یکدیگر متصل می شوند و به طور کلی تعداد سیم پیچی ها و جنس آن ها در هر دسته موجب ایجاد تنوع در موتور های دینامی می شود.

روتور :

روتور را با نام دیگری به اسم آرمیچر نیز میشناسند که یک قطعه مغناطیسی به حساب می آید و در مرکز دینام قرار می گیرد که وظیفه اصلی آن نیز تولید انرژی مغناطیسی است. روتور شامل یک محور اصلی است که به آن شفت می گویند و عمدتا از جنس فولاد می باشد و هم چنین یک پوسته ی آهنی که به صورت تکه های مستطیلی روی محور اصلی قرار می گیرد. در بسیاری از آرمیچر های موتورهای القایی سیم پیچی وجود ندارد و به صورت هسته ای می باشند.

رگلاتور:

یکی دیگر از قسمت ها در موتور دینامی رگلاتور است که وظیفه آن کنترل جریان ورودی به آرمیچر می باشد .به طور کلی توان الکتریکی که استاتور تولید می کند وابسته به نیروی مغناطیسی تولید شده توسط ارمیچر است و کنترل جریان ورودی به ارمیچر یا همان روتور تاثیر غیر مستقیم در توان خروجی دستگاه دارد.

واحد یکسو کننده:

نام دیگر واحد یکسو کننده دیود نیز می باشد که جریان خروجی متناوب استاتور ( جریان AC ) با عبور از این دیود ها به جریان ثابت DC تبدیل می شود. تعداد دیود های به کار برده شده در دینام ها متفاوت است و به تعداد خروجی ها از استاتور وابسته است.
به طور کلی به دلیل عبور جریان با دمای بالا ،دیود ها روی صفحات خنک کننده هیت سینک نصب می شوند.

توضیحات موتور دینامی برای کارواش
موتور ذغالی :

همان طور که از نام این موتور مشخص است به موتور هایی که دارای ذغال هستند موتور ذغالی می گویند. موتور های ذغالی شباهت بسیاری به موتور های القایی دارند اما تفاوت هایی نیز دارند یکی از این تفاوت ها مرتبط با روتور یا ارمیچر است به طوری که در مدل ذغالی ارمیچر دارای سیم پیچی می باشد، در صورتی که آرمیچر موتورهای دینامی بیشتر به صورت هسته ای هستند هم چنین کموتاتور یکی از اجزایی است که فقط در موتورهای ذغالی وجود دارد و به طور کلی وظیفه اصلی کموتاتور یا کالکتور همان انتقال جریان بین قسمت ثابت و متحرک به کمک ذغال و تغییر جهت جریان خروجی روتور است.

توضیحات موتور زغالی
تفاوت کارواش ذغالی و دینامی

شاید بودن یا نبون یک جفت ذغال در موتور از نظر شما اهمیتی نداشته باشد اما همین جز کوچک باعث ایجاد تفاوت کارواش ذغالی با دینامی می شود. این تفاوت ها تنها به یک یا دو مورد ختم نمی شوند بلکه در موارد بسیاری تفاوت دارند که در ادامه تمام این موارد را به همراه علت های آن بررسی می کنیم

طول عمر :

طول عمر یکی از ویژگی های مهمی است که بین کارواش دینامی با کارواش ذغالی تفاوت ایجاد می کند. در کارواش های ذغالی ، بین روتور و ذغال اصطکاک ایجاد می شود و این اصطکاک موجب فرسایش بیشتر و کاهش طول عمر نهایی دستگاه می شود.

صدا و لرزش :

با توجه به وجود ذغال و تماس آن با روتور در کارواش های ذغالی صدا و لرزش بیشتری ایجاد می شود زیرا این تماس موجب افزایش اصطکاک می شود و زمانی که اصطکاک افزایش می باید دو قطعه در تماس با یکدیگر دچار سایش می شوند و تولید صدای بیشتری می کنند اما نبود ذغال در کارواش های دینامی موجب کاهش اصطکاک و درنتیجه کاهش فرسایش می شود و در نتیجه صدا و لرزش کمی تر دارند.

توانایی و قدرت :

با توجه به قدرت موتور توانایی و قدرت در هر کارواشی با کارواش دیگر جدا از اینکه ذغالی یا دینامی است ؛ متفاوت می باشد اما اگر بخواهیم در شرایط یکسان آن ها را مقایسه کنیم باید بگوییم کارواش های دینامی قدرتمند تر هستند زیرا همان اصطکاک بین ذغال و روتور در دور بالا باعث هدر رفت انرژی و گرم شدن موتور می شود که در نهایت علاوه بر اینکه طول عمر موتور کاهش پیدا می کند توانایی و قدرت آن نیز کمتر می شود.

اندازه و وزن :

تا به این جا هر مزیتی را که مطرح کردیم مربوط به کارواش های دینامی بود اما اگر بخواهیم در رابطه با اندازه و وزن دستگاه صحبت کنیم باید بگوییم چون ساختار موتورهای دینامی پیچیده تر است در نتیجه اندازه و وزن بیشتری نیز دارند و درکل کارواش های ذغالی اندازه و وزن کمتری دارند درنتیجه به راحتی می توان آن ها را حمل و جابه جا کرد.

هزینه تعمیرات :

زمانی که قصد بررسی هزینه تعمیرات را داریم بسیار مهم است که محصول ما چه کارواش ذغالی باشد چه کارواش دینامی گارانتی داشته باشد زیرا داشتن گارانتی باعث می شود هزینه های جانبی کاهش یابد و نیازی به بررسی این مورد برای مقایسه این دو کارواش نباشد .به همین جهت شرکت آروا برای تمام محصولات خود از جمله کارواش های ذغالی و دینامی گارانتی بلند مدت در نظر گرفته است اما اگر بخواهیم در این زمینه نیز این دو دستگاه را با یکدیگر مقایسه کنیم باید بگوییم که در کارواش های ذغالی به علت وجود فرسایش بیشتر تعداد دفعاتی بیشتری نیاز به بررسی و تعمیر دارند اما هزینه این تعمیرات و بررسی کم است اما در کارواش های دینامی به دلیل پیچیدگی موتورهای دینامی ، هزینه تعمیرات زیاد است اما خیلی کم نیاز به تعمیر پیدا می کنند.

میزان استفاده از آب :

میزان استفاده از اب در کارواش ها به عواملی بسیاری بستگی دارد اما اگر بخواهیم در شرایط یکسان آن ها را بررسی کنیم به این نتیجه می رسیم که کارواش دینامی مصرف آب بیشتری دارند زیرا موتورهای دینامی قدرت بیشتری نسبت به موتور های ذغالی دارند و در نتیجه منجر به مصرف اب بیشتری می شود.

قیمت :

با توجه به اینکه پیچیدگی و قدرت کارواش های دینامی بیشتر است مسلما در زمان خرید از کارواش های ذغالی گران تر هستند البته در مواردی نیز کارواش های ذغالی وجود دارند که گران تر هستند. باید بدانید به همین راحتی نمی توان قیمت این دو کارواش را مقایسه کرد زیرا باید برند ، قدرت موتور ، سیستم و تکنولوژی های استفاده شده و خیلی ویژگی ها دیگر که بر روی قیمت محصول اثر می گذارند یکسان باشند از همین رو اگر گفته شد که کارواش های دینامی از کارواش های ذغالی گران تر هستند مقایسه آن ها در شرایط یکسان انجام شده است.

کاربرد :

یکی از اساسی ترین تفاوت ها که حتما باید قبل از خرید کارواش بررسی شود تفاوت در کاربرد این دو  دستگاه می باشد اما از آن جایی که کارواش ها تنوع بسیاری در ظاهر و قدرت دارند نمی توان به طور دقیق تفاوتی در کاربرد برایشان مشخص کرد. اصولا چون توان و قدرت کارواش ها ی دینامی بیشتر است برای کارهای صنعتی و بزرگ استفاده می شوند و کارواش های ذغالی چون سبک هستند و قدرت کمتری دارند برای کار های خانگی استفاده می شوند اما با همه این تفاسیر می توانید کارواش های دینامی ای را نیز بخرید که برای کارهای خانگی نیز مناسب هستند و خرید آن ها بسیار به صرفه تر  است به این دلیل که طول عمر بیشتری دارند.

فروشگاه ابزار ۳۳ فروش انواع ابزارالات برقی و شارژی ،فروش، اینورتر جوشکاری ، فرزسنگبری و فرز اهنگری ، مینی فرز ،دریل شارژی و دریل ۱۳ چکشی ،موتور برق ،بتن کن و چکش تخریب ،اره فارسی بر و اره عمود بر و دیگر ابزارالات مورد نیاز شما

✅ ابزار دستی

◾️به ابزارهایی که برای کمک به انسان برای انجام کارهای مختلف فنی ساخته می شوند ابزار دستی می گویند. این ابزار کمک می کنند تا انرژی کمتری برای انجام کارهای فنی نیاز باشد و کار را آسان تر و سریع تر می کنند.

☑️ ویژگی های ابزار دستی

◾️ابزار دستی ضروری وجود دارد که در اکثر کارهای فنی مورد استفاده قرار می گیرند. شما می توانید این ابزار را در جعبه ای با عنوان جعبه ابزار داشته باشید. در ادامه به معرفی این ابزار و ویژگی های آنها خواهیم پرداخت.

☑️ چکش

◾️چکش از یک دسته و از قسمتی برای ضربه زدن ساخته شده است. از چکش بیشتر برای وارد کردن ضربه به میخ استفاده می شود. البته تغییر شکل مواد، جا انداختن قطعات مختلف یا شکستن اشیای مختلف نیز م توانند از کاربردهای چکش باشند.

☑️ پیچ گوشتی

◾️پیچ گوشتی از یک دسته و یک میله ساخته شده و برای وارد کردن انرژی و چرخاندن پیچ استفاده می‌شود. پیچ گوشتی در سایزهای مختلف و دو نوع دو سو و چهارسو وجود دارد. کاربرد اصلی پیچ گوشتی باز و بسته کردن پیچ های مختلف است. پیچ گوشتی در نوع برقی نیز وجود دارد.

☑️ انبردست

◾️انبردست بیشتر در کارهای الکترونیکی و سیم کشی کاربرد دارد. البته انبردست های مختلف برای کاربردهای مختلف به طور خاص طراحی شده اند. انبر دست از دو اهرم که حول یک محور به هم متصل شده اند تشکیل شده است. امروزه در صنعت انبردست برقی کاربرد بسیاری دارد.

☑️ آچار

◾️آچار نیز وسیله ای برای باز و کردن پیچ ها است و نیروی گشتاور زیادی را برای باز و بسته کردن پیچ ها وارد می کند. انواع آچار مانند آچار فرانسه، آچار شلاقی، آچار بکس، آچار الن و … برای کاربردهای مختلف ساخته و طراحی شده اند.

☑️ متر

◾️متر وسیله ای برای اندازه گیری طول است. در واقع متر واحد اندازه گیری طول است و به هر 100 سانتی متر یک متر می گویند. ابزار متر حدود 150 سانتی متر است و در انواع پلاستیک های مختلف وجود دارد. در بسیاری از فعالیت های فنی به متر برای انجام دقیق تر کارها نیاز است.

☑️ اره دستی

◾️ اره از یک دسته چوبی یا پلاستیکی و یک تیغه تیز و دندانه دندانه ساخته شده است. اره برای بریدن و دو نیم کردن مواد مختلفی نظیر فلزات، چوب و … استفاده می شود. اره در انواع برقی و برای مواد با ضخامت های بیشتر وجود دارد.

مدیریت :احسان قتلویی

در صورت نیاز به ابزارآلات دستی و برقی کافی است با ما تماس بگیرید.

✨ برای اطلاع از قیمت و اطلاعات فنی محصولات به سایت فروشگاهی ما مراجعه نمایید✨👇🏻

www.abzar33.ir

 

🔧🔧🔧🔧🔧🔧

 

اره برقی

 

 

 

 

خرید لوازم دستی , خرید لوازم برقی , خرید جعبه ابزار , لیست سفارشات ابزارالات, ابزارالات برای مکانیک کار, ابزار الات صنعتی, خرید ابزار الات برقی, خرید ابزارالات ساختمانی, خرید ابزارالات خدمات تراشکاری, ساخت دنده های ماشین الات , فروش ابزارالات دستی , فروش ابزارالات برقی , خدمات تراشکاری قتلویی در کرمان , فروش ابزارالات دستی و برقی قتلویی ,