فروش و ارسال لوازم خانگی romantic home در بندرگناوه

✨فروش و پخش انواع لوازم برقی آشپزخانه شامل چای ساز قهوه ساز،پنکه،ابمیوه گیری،گوشت کوب برقی،اتو و …✨

فروش و ارسال لوازم خانگیromantic home
✔️ فروش انواع لوازم خانگی با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت
شماره تماس
09033849036

09175284886

✅ ارسال به سراسر کشور

✅ سفارش جهیزیه شما عزیزان پذیرفته می‌شود

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

✅ در فروشگاه ما می توانید لوازم خانگی برقی کوچک اعم از جاروبرقی، آبمیوه گیری، همزن و انواع لوازم برقی مورد نیاز آشپزخانه و خانه را با سهولت کامل خریداری کنید.

✅  قهوه امروزه به یکی از نوشیدنی های گرم و محبوب صبحگاهی تبدیل شده است و به دلیل اینکه از ارزش غذایی بالایی برخوردار است بیشتر مصرف آن مربوط به محل کار می باشد، زیرا باعث می شود که افراد در حال کار تمرکز بیشتری روی کار که انجام می دهند داشته باشند. یکی از دغده ی مصرف کننده های قهوه طعم آن می باشد. برای اینکه یک قهوه ی خوب نوش جان نمایید نیاز به یک دستگاه قهوه ساز با کیفیت دارید. بنابراین تمامی نکاتی که برای خرید قهوه ساز لازم است بدانید را در مبحث زیر بیان می کنیم.

✅ نکاتی مهم پیش از خرید قهوه ساز

دستگاه قهوه ساز از تنوع بسیار بالایی برخوردار است. از مدل های قهوه ساز می توان به برقی و غیر برقی اشاره نماییم و هر یک از آن‌ها دارای امکانات و ویژگی‌های منحصر به خود هستند همچنین بسته به نوع امکانات به کار رفته در آن قیمت قهوه ساز متغیر می باشد.

✅  نوع قهوه ساز: در حالت کلی دونوع قهوه ساز دستی و برقی وجود دارد که از هر کدام انواع مدل و برندهای مختلف با کارایی متفاوت وجود دارد. هر کدام از قهوه سازهای دستی و برقی نیز دارای مدل های متفاوتی هستند.

✅  ظرفیت : در قهوه ساز هایی که دارای قوری هستن توجه به ظرفیت قوری مهم است.

✅  فیلتر: دو نوع فیلتر در قهوه ساز ها وجود دارد که شامل فیلتر های دائمی و فیلترهای قابل تعویض می باشد. داشتن فیلتر های دائمی به صزفه ترند به شرطی که پس از هر بار استفاده به خوبی تمیز شود.

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
انواع پلوپز ، زودپز و بخارپز

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

انواع خردکن

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

انواع چای ساز
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
انواع گوشتکوب برقی

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

انواع پنکه

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

انواع آبمیوه‌گیری

 

تنوع آبمیوه گیری در بازار بسیار زیاد است. به‌طورکلی آبمیوه‌گیری‌ها یا دستی هستند یا برقی، آبمیوه‌گیری‌های برقی از نظر ساختاری به دو دسته تقسیم می‌شوند:

• آب مرکبات گیری: این مدل‌ها سری مخصوصی برای آب‌گیری میوه‌هایی مانند پرتقال، نارنگی، لیمو، گریپ‌فروت و … دارند و سایر میوه‌ها را نمی‌توانید با آن‌ها آب بگیرید.

• آب‌میوه‌گیری معمولی: این آبمیوه‌گیری‌ها تقریباً هر میوه‌ای به جز مرکبات را آب می‌گیرند. کافی است میوه‌ها را خردکرده و در مخزن این وسیله بریزید.

مدل‌هایی هم وجود دارند که می‌توانند هر دو کار را برای شما انجام دهند. همچنین این محصولات از نظر کارکرد می‌توانند از تک کاره تا پنج کاره باشند و قطعاتی مانند مخلوط‌کن، خردکن و آسیاب هم همراه بعضی مدل‌ها وجود دارد.

 

به مدیریت : روح الله برزگر
شماره تماس فروشگاه
07733133751

 

 

 

فروش انواع لوازم خانگیromantic home در بندرگناوه , فروشگاه لوازم خانگیromantic home در بندرگناوه , لوازم خانگی romantic home در بندرگناوه , لوازم خانگی , کالای خانگی romantic home در بندرگناوه, قیمت لوازم خانگی , لوازم خانگی ارزان , بهترین مارک لوازم خانگی , شیک ترین لوازم خانگی , انواع لوازم خانگی   , جارو برقی ,