فروش میلگرد و پیچ و مهره نعیمی در مشهد

? واردات انواع استیل از قبیل : ورق ، لوله ، پروفیل ، میلگرد ، نبشی ، تسمه ، پیچ و مهره ، الکترود و انواع اتصالات

? 309 ، 310s ، 430 ، 420 ، 316L ، 304L  و آلیاژهای مختلف

✨فروش انواع محصولات استیل،پروفیل،میلگرد،پیچ و مهره
?پروفیل

? پروفیل یا Profile به معنای ثابت بودن مقطع در طول است. پروفیل معمولا در ساختمان سازی، صنعت و راه سازی کاربرد دارد. پروفیل‌ها اصولا به صورت مربع و مستطیل شکل هستند.

? پروفیل‌ها در صنعت ساختمان سازی با مقطع کوچک معمولا برای نرده‌‌‌های فلزی، در و پنجره، پیاده روها و … کاربرد دارند و پروفیل‌ها با مقطع بزرگ برای ساخت ستون و اسکلت فلزی ساختمان به کار می‌روند.

?میلگرد آهن آجدار

?آرماتور فولادی یا فیبر پلیمری تقویت شده ای است که در بتن برای جبران مقاومت کششی پایین آن (بتن) مورد استفاده قرار می‌گیرد. فولاد یا فیبر پلیمری که به این منظور در سازه‌های بتن آرمه به کار می‌رود به شکل سیم یا میلگرد می‌باشد.

?در موارد خاصی از فولاد ساختمانی نظیر نیمرخ‌های {\displaystyle I} شکل، ناودانی یا قوطی نیز برای مسلح کردن بتن استفاده می‌شود. آج در میلگرد به منظور درگیرکردن فولاد در بتن است بدین منظور آج در میلگرد به صورت مارپیچ و با عمق استاندارد ایجاد می‌شود تا بتواند سطح درگیری میلگرد و بتن بالا رود.

?ورق های استیل

?ورق های استیل یکی از پرکاربردترین ورق های زنگ نزن در صنعت بوده که به دو دسته استیل بگیر (سری 400) و استیل نگیر (سری 300) تقسیم بندی می شوند. ورق های استیل بگیر دارای خاصیت مغناطیسی بوده در صورتی که ورق استیل نگیر بدون خاصیت مغناطیسی می باشد.

?این ورق ها در بازار ایران با نام ورق استیل معروف بوده ولی در بازار جهانی ورق استنلس استیل نامیده می شوند و همان طور که از نامشان پیداست مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی داشته و از این رو در محیط های مرطوب و مستعد خوردگی مورد استفاده قرار می گیرند.

?پیچ و مهره

? پیچ را می توان یک استوانه دانست که بر روی آن شیار های مارپیچی ایجاد شده که به آن رزوه می گویند. اکثر پیچ ها یک سرپیچ هم دارند. مهره نیز یک استوانه توخالی با رزوه هایی مشابه پیچ است که شیارهای پیچ و مهره روی هم قرار گرفته و اصطلاحا پیچ می شوند.

? کاربردهای متفاوت پیچ و مهره در صنعت و تولید کالاهای مختلف باعث شده نمونه های متنوعی از آن تولید و روانه بازار شود. برخی از پیچ ها تنها وظیفه اتصال دو شیء را بر عهده دارند و برخی دیگر وظیفه ای مهم تر مثل انتقال نیرو را به عهده می گیرند.

? طبیعی است که حساسیت تولید پیچ و مهره ای که باید انتقال نیرو انجام دهد، به مراتب بیشتر از پیچ و مهره های اتصال است. هرچند که در برخی مواقع ممکن است بریدن پیچ اتصال نیز فاجعه ایجاد کند.

به مدیریت:نعیمی

شعبه ی یک :تهران جاده قدیم کرج کیلومتر ۴ مجتمع تجاری پارس غدیر پلاک ۲۸

شعبه ی دو : مشهد بزرگراه آزادی ۱۳۱-۱۳۱/۷ سمت راست استیل نعیمی

 

 

 

 

 

 

استیل , میلگرد در مشهد , پیچ و مهره در مشهد , خرید و فروش استیل و پروفیل نعیمی در مشهد , خرید و فروش میلگرد و پیچ و مهره نعیمی در مشهد , کاربرد پروفیل , کاربرد پیچ و مهره , ورق های استیل , میلگرد آهن آجدار , ورق استنلس استیل ,