Address & Contact

Our Address

تهران،بازار شادآباد،مجتمع تجاری ۱۷ شهریور

Telephone

فروش انواع پلی یوتان و فیبر نخ دار حمید پلیمر در بازار شادآباد تهران

✨فروش انواع تفلون صنعتی،انواع پلی یوتان و فیبر نخ دار

❇️ورق تفلون صنعتی PTFE یکی از مهم ترین قطعات در صنعت است. ورق تفلون در تفلون صنعتی پرمصرف ترین قطعه است که به دلیل قیمت مناسب و ویژگی هایی که دارد در مصارف مختلفی و توسط طیف وسیعی مورد استفاده قرار می گیرد. از ویژگی های ورق تفلون می توان به ضربه پذیری بالا، ضریب اصطکاک پائین، مقاومت در برابر اسید و مقاومت در برابر حرارت اشاره نمود.

🔴ویژگی های تفلون صنعتی

💠مقاومت شیمیایی بالا: تفلون صنعتی PTFE مقاومت بالایی در برابر اسید ها و باز ها دارد و در ساخت قطعات نفت و گاز و پتروشیمی استفاده می شود.

💠اصطکاک پایین: همیشه به محض اینکه صحبت از مقاومت بالا در برابر سایش می شود، اولین گزینه در ذهن افراد، تفلون است.

💠سطح نچسب: امروزه در همه منازل یک ماهیتابه نچسب از جنس تفلون وجود دارد و همه ما با مزایای آن آشنا هستیم.

💠مقاوم نسبت به اشعه UV: این پلیمر در برابر اشعه UV بسیار مقاوم است.

💠عدم حساسیت به رطوبت: شما می توانید از تفلون به راحتی در محیط های مرطوب استفاده کنید و نگران خراب شدن آن نباشید.

💠مقاومت دی الکتریک بالا: PTFE همچنین در برابر الکتریسیته و برق بسیار مقاوم است و عایق مناسبی است که کاربرد این محصول را در صنایع الکتریکی و الکترونیکی افزایش می دهد.

💠ترکیب با تقویت کننده های گوناگون: امروزه خیلی راحت می توان تفلون را با مواد تقویت دهنده ترکیب کرده و به محصولات به مراتب با کیفیت تری دست پیدا کرد.

💠تحمل حرارتی بالا: پلی تترا فلوئورو اتیلن دارای تحمل حرارتی 200 تا 260 درجه سانتی گراد است.

💠غیر سمی بودن: این ماده اصلا سمی نیست که همین موضوع باعث کاربرد زیاد آن در صنایع غذایی و داروسازی است

🔴فیبر نخ دار چیست؟

🔹فیبر نخ دار یکی از بهترین و پرکاربردترین فیبرهایی است که وجود دارد. به نوعی این محصول جزء فیبرهای صنعتی به شمار می‌آید. از طرفی در ساخت این فیبر ها از موادی همچون الیاف کتان ریزبافت و رزین فنولیک استفاده شده است. از جمله ویژگی ها و قابلیت های این فیبرها می‌توان مواردی چون پانچ کاری، تراشکاری ،مقاومت الکتریکی و مقاومت در برابر هرگونه نیروی سایشی و غیره را نام برد.

🔹فیبر نخ دار از جمله فیبر های پرکاربردی است که در صنعت های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد و در سایز های0.5 تا 300 میلی متر تولید و به بازار عرضه می‌شود.

🔴مقاومت فیبر نخ دار

🔹ورق فیبر نخ دار در فشاری حدود ۲۰۰ می‌تواند از خود مقاومت بسیار بالایی نشان دهد. فیبر نخ دار از جمله کامپوزیت هایی است که از خواص مکانیکی بسیار بالایی برخوردار می باشد و از قابلیت های اساسی آن این است که می‌توان آن را به راحتی تراشکاری و ماشین کاری کرد همچنین، به واسطه داشتن چنین قابلیت‌هایی از جایگاه ویژه و منحصر به فردی در صنعت برخوردار است.

🔹این ورق ها در دو اندازه نازک و ضخیم تولید و عرضه می‌شوند که نوع نازک آن درصنایع های الکتریکی بسیار پرکاربرد است. نوع ضخیم این ورق ها در ساخت قرقره و چرخ دنده و واشر و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به مدیریت:قیاسی

 

 

 

تفلون صنعتی , فروش ورق تفلون صنعتی در بازار شادآباد تهران , کاربرد تفلون صنعتی , فروش انواع تفلون صنعتی حمید پلیمر در بازار شادآباد تهران , فروش انواع پلی یوتان در بازار شادآباد تهران , فروش فیبر نخ دار در بازار شادآباد تهران , فروش انواع پلی یوتان و فیبر نخ دار حمید پلیمر در بازار شادآباد تهران , کاربرد فیبر نخ دار , ویژگی های تفلون صنعتی ,