Address & Contact

Our Address

خراسان شمالی ، بجنورد ، ابتدای حلفه سنگ رو به روی حافظ ۲ پلاک ۵ صنایع چوبی گریوانی

فروش انواع درب های چوبی و دکور چوبی و کابینت گریوانی

✨فروش ویژه انواع درب های چوبی، درب داخلی ساختمان،دکور و تزئینات چوبی و انواع کابینت با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت

✨تحویل به موقع کالا

✨فروش بصورت تعداد بالا

۰۹۱۵۵۸۹۲۸۳۷
۰۹۱۵۶۴۲۷۹۱۳

?مزایای درب چوبی

?از مزایای مهم درب چوبی اتاق این است که نسبت به سرما و گرما عایق مناسبی است. دربهای آهنی و شیشه ای عایق چندان مناسبی در برابر گرما و سرما به حساب نمی آیند این درحالیست که درب چوبی اتاق نه تنها عایق مناسبی برای گرما و سرماست بلکه در برابر سر و صدا نیز عایق است.

۰۹۱۵۵۸۹۲۸۳۷
۰۹۱۵۶۴۲۷۹۱۳

?این دلایل باعث شده که از دربهای چوبی برای ساخت درهای ورودی ساختمان نیز استفاده کنند. اگر پوشش رویی درب چوبی نیز بهینه سازی شود این نوع درب بهترین نوع درب ورودی ساختمان در برابر باد و رطوبت به حساب خواهد آمد.

?اگر بخواهیم دربهای چوبی را از لحاظ ساختار با دیگر نوع درب مقایسه کنیم باید بگوییم که درب های چوبی مستحکم اند و از ترکیبات مختلف چوب درست شده اند و از لحاظ بوم شناسی مناسب و بهینه اند، یا به عبارتی قابل بازیافت و تجزیه پذیرند.

۰۹۱۵۵۸۹۲۸۳۷
۰۹۱۵۶۴۲۷۹۱۳

?اما دربهای دیگر با مواد دیگر ترکیب می شوند که ممکن است قابلیت بازیافتی نداشته و یا از لحاظ زیست محیطی تجزیه ناپذیر باشند که به ضرر طبیعت نسل های آینده خواهد بود.

?مواد داخلی دربهای چوبی شامل لایه های فشرده چوبی و چسب چوب است.

۰۹۱۵۵۸۹۲۸۳۷
۰۹۱۵۶۴۲۷۹۱۳

?کابینت

?هر چه سیستم داخلی آشپزخانه شما زیبایی بیشتری داشته باشد در نمای کلی خانه تاثیرگذارتر خواهد بود و آشپزخانه‌ها جزو پر کاربرد ترین قسمت‌‌‌های هر خانه هستند و محور اصلی خانه به نحوی آشپزخانه آن است و در قسمت آشپزخانه هم مهمترین عنصری که وجود دارد کابینت‌ها هستند و در نگاه اول هر مخاطبی در فضای آشپزخانه متوجه کابینت‌ها و مدل آن‌ها می‌شود پس باید دقت زیادی در خرید کابینت‌ها به خرج دهید.

۰۹۱۵۵۸۹۲۸۳۷
۰۹۱۵۶۴۲۷۹۱۳

?کابینت‌ها با توجه به متریالی که در ساخت آن‌ها به کار می‌رود انواع مختلفی دارند که هر نوع از آن‌ها متناسب با سبک خاصی از آشپزخانه می‌باشد و شما می‌توانید با توجه به بودجه ‌ای که در اختیار دارید و فضایی که در دسترس شما می‌باشد و همچنین سبک اصلی دکوراسیون خانه نوع کابینت و مدل آن را انتخاب کنید.

۰۹۱۵۵۸۹۲۸۳۷
۰۹۱۵۶۴۲۷۹۱۳

?کابینت هایی که از چوب در ساخت آنها استفاده شده است، با طراحی‌‌‌های زیبایی که دارند می‌توانند آشپزخانه شما را به شکل اصیل و قدیمی‌و البته زیبا تبدیل کنند.

به مدیریت:حسن گریوانی

۰۹۱۵۵۸۹۲۸۳۷
۰۹۱۵۶۴۲۷۹۱۳

 

۰۹۱۵۵۸۹۲۸۳۷
۰۹۱۵۶۴۲۷۹۱۳

 

صنایع چوب , کابینت , انواع کابینت , درب چوبی , انواع درب چوبی , دکور و تزئینات چوبی در بجنورد , فروش درب داخلی ساختمان در بجنورد , صنایع چوبی گریوانی در بجنورد , مزایای درب چوبی , کابینت چوبی , کابینت ممبران , کابینت ام دی اف ,