فروش انکربولت HSA و HKD

🔰 انکر بولت چیست؟

انکر بولت (Anchor bolt) در لغت به معنی پیچ چفتی است که برای چفت و بست کردن روی سطوح صلب مثل بتن مورد استفاده قرار می‌ گیرد. اینکار برای تعمیر مصالح فولادی، ترمیم و یا گسترش آنها صورت می ‌گیرد، ضمن اینکه برای چفت کردن صفحات فولادی مثل پلیت ‌ها در بتن از این پیچ چفتی یا انکر بولت استفاده می ‌شود. پلیت ‌ها نقش مهمی در اضافه کردن سازه‌ های جدید به اسکلت بتنی ایفا می ‌کنند. انکر بولت در انواع مختلفی تولید می ‌شود و با توجه به متریال مورد استفاده، محل و نوع کاشت در دسته ‌بندی متنوعی در بازار عرضه می ‌گردد.

🔰 انواع انکر بولت

انکر بولت ‌ها به طور کل در دو دسته انکر بولت شیمیایی و انکر بولت مکانیکی جای می ‌گیرند.

🔰 انکر بولت شیمیایی

انکر بولت شیمیایی به عنوان چسب کاشت هم شناخته می‌ شود و به جهت افزایش قدرت باربری بتن و ایجاد چسبندگی بیشتر بین بتن و میلگرد در بتن مسلح به کار گرفته می‌ شود. انکر بولت‌ های شیمیایی هیچ ‌گونه محدودیتی برای کاشت ندارند و در هر قطر و عمقی می‌ توان آنها را به کار گرفت.

🔰 انکر بولت مکانیکی یا رول بولت Roll Bolt

همانطور که از اسمشان پیداست به گروهی از انکر بولت ‌ها که به ‌صورت مکانیکی در حفره‌ های درون بتن جای‌ گذاری می‌ شوند رول بولت یا انکر بولت مکانیکی گفته می‌ شود. اجزای تشکیل دهنده انکر بولت مکانیکی یا رول بولت شامل یک قطعه استوانه‌ ای، مهره و واشر و یک پیچ رولی با سر مخروطی شکل است.

🔰 استاد بولت Stud Bolt

دسته ‌ای دیگر از انکر بولت ‌ها وجود دارند که به آنها استاد بولت گفته می ‌شود. استاد بولت را با نام بولت نیز می ‌شناسند و شکل آن به ‌صورت یک پیچ گل ‌دار است که با مهره و واشر مونتاژ و اجرا می ‌شود. بولت ‌ها به ‌راحتی مونتاژ می‌ شوند و هزینه تعمیر و نگهداری آنها کم است و به همین علت بسیار مقرون به صرفه بوده و علاوه بر آن باعث افزایش سرعت اجرای کار می ‌شوند. با استفاده از بولت می ‌توان زمان تحویل کار را تا حدود زیادی کم کرد. لازم به ذکر است که استاد بولت در دسته انکر بولت مکانیکی قرار می ‌گیرد.

مدیریت : محمدی
09122861231

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تفاوت انکر بولت و رول بولت , قیمت انکر بولت 10 , قیمت انکر بولت 20 , قیمت انکر بولت ۸ , انکر بولت HSA , انکر بولت HKD ,