فروش تجهیزات برق صنعتی ایمن برق یکتا

📌فروشگاه ایمن برق بکتا تهیه و توزیع کلیه تجهیزات برق صنعتی (فشار ضعیف، متوسط و قوی)
نماینده‌ تجهیزات تخصصی سیستم ارتینگ و صاعقه گیر
📌تامین کلیه برندهای اصلی
_Schneider_SIEMENS_HYUNDAI
ABB_ LS_ETI_ AGE_ FATEk_
Chint_ ParsFanal_ ISBS_
  … Legrand_NSC_ RAAD

📌( کلیدهای هوایی و کمپکت ، کنتاکتور ، فیوز مینیاتوری ، بیمتال ،حرارتی، اینورتر، PLC، چینج آور، کلیدسلکتوری،شاسیجات…)

📌تامین کننده انواع سیم و کابل، کابل های مخابراتی و شیلددار (خراسان افشارنژاد، رادافشان سحر، زرسیم، سیمیا، البرز الکتریک نور، آذرسیم سامان ، کسری، مسینا، لگراند، زاگرس، پارسان،کرمان، زرتافته،…)

📌آماده سازی تابلوهای برق صنعتی، فشار ضعیف و خانگی (روکار / توکار بارونی) با ورق جنس خوب، تابلو PVC، تابلو کامپوزیت …

🔖 جهت خرید محصولات یا کسب اطلاعات بیشتر از قیمت ها با شماره های ذیل تماس حاصل نمایید.
📞 02136601677
📞 02136871037
📲خانم یکتا:09192661826

تهران ، لاله زار شمالی، نرسیده به منوچهری ،پاساژ درفشان و خوانساری، طبقه زیرهمکف ،پلاک 19

 

سبد کامل تجهیزات برق صنعتی با برند NSC
⚡️برق صنعتی چیست و چه مواردی را در بر می گیرد؟

در یک تعریف ساده، کاربرد برق در صنعت را می توان در معنا و مفهوم برق صنعتی قلمداد نمود. مطابق با این تعریف، کنترل و مدیریت و استفاده از جریان الکتریکی در محیط ها و کارخانه های صنعتی، مصداقی از برق صنعتی به شمار می رود.
به عبارت دیگر، کنترل جریان برق وارد شده به کارگاه ها یا کارخانجات صنعتی را می توان تعریف آکادمیک تخصص برق صنعتی برشمرد. با کمک این تخصص فرآیند فعال سازی یا غیر فعال سازی (روشن و خاموش کردن) تجهیزات صنعتی به راحتی انجام می شود.
به طور معمول، جریان برق مورد استفاده در کارخانه های صنعتی از نوع سه فاز و ولتاژ کاری ۳۸۰ ولت می باشد.
نیروی برق غالبا به دو شکل برق خانگی و صنعتی توزیع می گردد. از این جهت، جریان برق خانگی با عنوان جریان تک فاز و برق صنعتی با نام جریان سه فاز شناخته می شود.
بر این اساس، جریان برق سه فاز مورد استفاده در اغلب صنایع، در مفهوم برق صنعتی تعبیر می گردد. همچنین، برای تامین جریان الکتریکی پله برقی و آسانسورها در محیط های شهری، برق صنعتی کاربرد دارد.
بنابراین، برق صنعتی یا سه فاز نوعی از سیستم های توزیع و انتقال برق بوده که توسط تجهیزات مختلف پیاده سازی می شوند.
با توجه به شرح کوتاه از معرفی برق صنعتی این را باید بدانیم ملزومات تئوری برق، مهمترین مفاهیم اساسی و موضوعات پیشرفته تر مربوط به این حوزه را در بر میگیرد
برق صنعتی با مباحث بنیادی مانند نمادهای برقی و نقشه ها، جریان، ولتاژ، مقاومت و قدرت آغاز می شود و در پی آن قوانینی مثل ولتاژ ، اهم و… را توصیف می کند. بررسی کامل در مورد موضوعات پیشرفته مانند ماشین های چرخشی، کنترل موتور، ترانسفورماتورها، درایوهای الکترونیکی و PLC و همچنین اطلاعات عملی در مورد برنامه های کلیدی در دنیای واقعی نظریه های برقی از جمله نصب، تعمیر و نگهداری و عیب یابی است. همچنین از نظر قطعات و ملزومات شامل کلیه لوازم اتوماسیون، پنوماتیک و ابزار دقیق می باشد . شما با مطالعه این متن، اطلاعات بسیار خوبی در این حوزه بدست خواهید آورد و همچنین درباره کاربردها، تعاریف، اطلاعات، بازار کار و موارد دیگر آشنا خواهید شد. به دلیل این گستردگی، مهم است که در ابتدای امر می بایست دقیقا مشخص کنید با کدام قسمت از برق صنعتی سر و کار دارید؟ اگر به درستی سطح علمی خود را مشخص نکرده ای و شروع به مطالعه کنید فقط وقت گرانبهای خودتان را هدر می دهید!

⚡️ برق صنعتی درجه یک و دو چیست و چه کاربردی دارد؟

در مفهوم برق صندعتی ، شما با دو نوع برق صنعتی روبرو هستید. برق از نوع صنعتی آن به تنهایی به چندین بخش تقسیم می شود. برق صنعتی درجه یک و دوم یکی از دوره هایی است که افرادی که در رشته برق تحصیل می کنند باید گذرانده باشند. در این دو دوره ، آنها تابلوهای برق صنعتی و مدارهای قدرت را آموزش می بینند و این مفاهیم به روش تشریحی و کاربردی تری آموزش داده می شود، تا کارآموز بتواند تابلوهای برق صنعتی را که یکی از مهم ترین مباحث برق است ، فرا بگیرد. از طرف دیگر ، در این واحدها ، فصل هایی مانند حفاظت شخصی ، ماشین برقی ، حفاظت از شبکه ، دستگاه الکتریکی ، فرمان و مدار که قدرت و … آموزش داده می شود که به طور اختصار به سرفصل و زیر فصل ها اشاره می شود:

1. حفاظت از اشخاص 

1_1 بررسی عبور جریان برق از بدن انسان و انواع برق‌گرفتگی انسان
2_1 توانایی شناخت انواع خطا 
1_3 چاه ارت و اصول اجرایی آن
1_4 روش‌های جلوگیری از برق‌گرفتگی

2) حفاظت شبکه و تجهیزات

2_1 سیستم اعلام حریق و اعلام سرقت
2_2 انواع فیوزها و نحوه کاربرد آن در شبکه
2_3 انواع رله‌های حفاظتی و کاربرد آن‌ها
2_4 دوربین‌های مدار بسته
2_5 انواع تجهیزات حفاظتی
2_6 تجهیزات مدار فرمان و قدرت
2_7 تجهیزات مدارهای الکتریکی و تابلوهای صنعتی
2_8 نحوه انتخاب تجهیزات مدارات فرمان(کنتاکتور، بی‌متال، سیم و كابل، تايمر و …)

3) انواع رله‌های مدار فرمان

3_1 باتری و دیزل ژنراتور،UPS
3_2 خازن‌های اصلاح ضریب توان و تابلو خازنی
3_3 انواع تابلو برق و تابلو‌های توزیع
3_3_1 ماشین‌های الکتریکی
3_3_2 آسانسور و اصول آن

4) انواع الکتروموتورها صنعتی

4_1 انواع ترانسفورماتورها
4_2 انواع الکتروموتورهای چند دور
4_3 انواع تلفات در الکتروموتورها
4_4 انواع راه اندازی الکتروموتورهای صنعتی
4_5 انواع جرثقیل‌های سقفی و دروازه‌ای
4_6 انواع تجهیزات حفاظتی الکتروموتورها
4_7 انواع روش‌ها و تجهیزات راه‌اندازی الکتروموتورها

5) طراحی و شبیه‌سازی مدار فرمان

5_1 کاربرد مدار فرمان در برق
5_2 نقشه‌خوانی و تکنیک‌های آن
5_3 آشنایی با انواع رسم نقشه‌های

یکی از اجزای مهم هر یک از قطعات مکانیکی، تابلو برق آن میباشد. تابلو برق وظیفه کنترل و فرمان تجهیزات مکانیکی را بر عهده دارد. در تعمیر تجهیزات مکانیکی و برقی. باید دانش لازم جهت بررسی تجهیزات تابلو برق و نقشه خوانی آن را داشته باشیم لذا در این مقابله بررسی انواع تابلو برق ها و تجهیزات آن می پردازیم.

⚡️ وظایف تابلو برق

در ادامه وظایف اصلی تابلو برق را بررسی می کنیم:

توزیع نیروی برق و تغذیه مصرف کننده ها در یک مجموعه صنعتی یا مسکونی، معمولا یک یا چند ورودی برق وجود دارد که می تواند تعداد زیادی مصرف کننده را تغذیه نماید. برق ورودی را بوسیله تابلو برق بین تمامی مصرف کننده ها پخش و توزیع میکنیم.
Incoming: تغذیه کننده اصلی و ورودی تابلو برق محسوب می شود.
Busbar: رابط بین ورودی و مصرف کننده که نقش توزیع و تقسیم کننده جریان برق را بر عهده دارد. (مانند شینه مسی و ترمینالها)
load: به مقدار جریان مصرفی و خروجی یک سیستم اطلاق می شود

⚡️ معرفی اجزای تابلو برق سه فاز

از جمله مهم ترین اجزای تابلو برق سه فاز می توان به کنتاکتور، رله بی متال، کلید مینیاتوری، کلید اتوماتیک، کلید حرارتی، شاسی، ترمینال ریلی، ابزارآلات اندازه گیری، ترانس جریان، بدنه، ارتباطات و … اشاره نمود که هر یک دارای وظایف مشخص و مخصوص به خود هستند.
تابلو برق‌ها جزو لوازم الکترونیکی پرکاربرد هستند که با مهار انرژی الکتریکی، جریان و فشار برق، برق ورودی به دستگاه‌ها را کنترل کنند تا از آسیب خوردن به موتورشان جلوگیری شود و از این طریق امنیت تجهیزات را در برابر برق تامین می کنند. تابلو برق تکفاز و تابلو برق سه فاز جزو محبوب‌ترین و پرکاربردترین انواع تابلو برق مورد استفاده برای برق صنعتی در صنایع بزرگ و مصارف خانگی هستند.

فروش تجهیزات برق صنعتی هیوندایی

فروش کلید اتوماتیک هیوندایی

فروش کنتاکتور هیوندایی

فروش کلید حرارتی هیوندایی

فروش محافظ جان هیوندایی

فروش مینیاتوری هیوندایی

⚡️ آموزش نصب تابلو برق سه فاز

زمانی که جریان کم‌تر از ۷.۵ کیلووات باشد،از تابلو برق تک فاز استفاده می‌شود و بیشتر از آن، محدوده تابلو برق سه فاز است. حتی اگر شما مایل به نصب یک تابلو برق برای واحد مسکونی خود هستید، اگر جریان بیش‌تر از حد مجاز باشد، نصب تابلو برق سه فاز توصیه می‌شود. به‌عبارت‌دیگر، زمانی‌که بار از ۷.۵ کیلووات بیشتر است، سیم‌کشی برق سه فاز در مناطق مسکونی توصیه می‌شود.

⚡️ نحوۀ سیم کشی و نصب تابلو برق سه فاز

1_ ولت‌سنج سه فاز را وصل کنید.
2_ MCCB
(قطع کننده مدار تولیدشده) را به‌عنوان کلید اصلی از سه بخش فاز ورودی به سه فاز ورودی (R ، Y ، B) وصل کنید.
3_ حال سه بار خروجی (R ،Y ،B) را از MCCB (قطع کننده مدار) به DP (دو قطب MCB ، RCD ، SP (تک قطب MCB و بار) وصل کنید.
4_ حال RCD را از DP با Phase (Line) و Link Neutral Link متصل کنید. خطوط فاز خروجی باید به مدارهای فرعی و نهایی متصل شوند.
5_ در آخر، وسایل الکتریکی را با پایانۀ ارت که منجر به ایجاد الکترود زمین در سیستم اتصال به زمین می‌شود را وصل کنید. تنظیم تابلو برق از منبع، سه فاز نیرو می‌گیرد که ولتاژ آن 415 است. برای تکمیل مدار به ۴ سیم نیاز دارید که برای استفاده‌های سنگین تجاری ایده آل است و دارای منبع تغذیه دائمی و مقرون به‌صرفه تر از تک فاز کاربرد دارد.

فروش تجهیزات برق صنعتی و اتوماسیون اشنایدر

فروش تجهیزات برق صنعتی AEG

فروشگاه ایمن برق یکتا بورس فروش کلیه تجهیزات برندهای صنعتی،اتوماسیون و سیم و کابل

فروش تجهیزات برق صنعتی ایمن یکتا در تهران , تجهیزات برق صنعتی در تهران , تجهیزات برق صنعتی ایمن در تهران  , فروش تجهیزات برق صنعتی در تهران , انواع تجهیزات برق صنعتی در تهران , برق صنعتی چیست , کاربردهای برق صنعتی , فروش تجهیزات اتوماسیون صنعتی, فروش اینورتر,PLC,سافت استارتر, استابلایذر, فروش کلید اتوماتیک هوایی و کامپکت, فروش کنتاکتور سه پل و چهارپل, تجهیزات برق صنعتی (فشار قوی,متوسط و ضعیف), کلید مینیاتوری, کلید حرارتی, رله بیمتال, فروش بوبین کنتاکتور, فروش محافظ جان دوپل و چهارپا و ترکیبی, فروش انواع سیم و کابل, فروش لوازم برق صنعتی و ساختمانی