فروش انواع ترازو و باسکول اروم ترازو

گروه صنعتی پند و محک در استان هرمزگان در خدمت هم استانی های عزیز میباشد

فروش و خدمات پس از فروش انواع ترازو های بدون چاپگر و چاپگردار ۳۰ ،۵۰، و ۷۰کیلویی

فروش و خدمات پس از فروش انواع باسکول های آویز ۵۰۰کیلویی تا ۳۰ تنی

فروش و خدمات پس از فروش انواع باسکول های کفی ۱،۲،۳و۵تنی با نمایشگر جدا

جهت مشاوره خرید با ما تماس بگیرید
شماره های تماس:
09385031548
09923390678
07633674353

ترازوی محک ساخت شرکت مهندسی توزین توان سنجش یا محک است که با بیش از دو دهه تجربه در طراحی و ساخت ترازوی محک ، جایگاه خود را در بازار خرید و فروش ترازو در ایران تثبیت کرده است. نخستین ساخته شرکت محک، ترازوی دیجیتال محک مدل MDS14000 بود که ترازویی ساده است و قیمتی پائینتر از دیگر انواع ترازوی محک دارد و شرکت تولیدی محک پس از آن به ساخت نمونه های پیشرفته تر و مجهزتری از انواع ترازوی فروشگاهی محک پرداخت و سیر به روز شدن و مجهز شدن به جدیدترین تکنولوژی در ساخت ترازو محک تا به امروز در این شرکت ادامه داشته است.

بدنه انواع ترازو محک از پلاستیک فشرده ساخته شده و سینی آنها از استیل ضد زنگ است و نمایشگری از نوع LED نیز طراحی آنها را کامل ساخته است. ترازو محک از ترازوهایی است که در هر جای ایران میتوان نمونه های مختلف آن را دید و میتوان گفت ترازو محک جزو محصولات پرفروش در ایران به شمار میرود.

ویژگیهای مشترک انواع ترازوی محک در هر شکل و با هر قابلیت توزینی که باشند عبارتند از: دقت خوب در وزن کردن کالا، سرعت در پایداری وزن، طراحی خوب صنعتی و ساختار زیبا، عمر طولانی، کیفیت بالا، مقاومت در برابر پوسیدگی و رطوبت، به روز بودن قابلیتهای سخت افزاری و نرم افزاری، قیمت مناسب، و گارانتی و خدمات پس از فروش. شرکت تولید کننده ترازوی محک تاکنون بیش از 25 نوع ترازوی مختلف تولید کرده است که همه آنها از نوع ترازو دیجیتال محک و بیشتر آنها از انواع ترازوی فروشگاهی محک هستند.

چند نوع ترازوی آشپزخانه ای محک نیز در بین تولیدات ترازوی محک نیز به چشم میخورد که نه تنها ساختار زیبایی دارند، بلکه در کارایی نیز گوی سبقت را از نمونه های خارجی ربوده اند. از دیدگاه ظاهری میتوان انواع ترازو محک را به دو گروه ترازوی علمک دار و ترازوی بدون علمک محک تقسیم بندی کرد. قیمت ترازوی محک قیمت ترازوی محک با توجه به قابلیتها و امکانات آن ممکن است کم و زیاد شود و تواناییهایی که ممکن است هر ترازوی دیجیتال محک داشته باشد، میتواند قیمت ترازوی محک را بالاتر یا پائینتر ببرد.

تواناییهایی از قبیل اتصال به کارت خوان، بارکد خوان، صندوق پول، رایانه، چاپگر خارجی، دارا بودن پارسنگ، شمارش قطعه، انبارداری کالا، و سایر قابلیتهایی که هر کدام میتوانند در قیمت ترازوی محک تاثیرگذار باشند. ترازو در صنعت از اهمیت بالایی برخوردار است و عرضه‌کنندگان کالا و خدمات علاوه بر توجه به کیفیت مواد و کالای تولیدی به صحیح بودن وزن مواد نیز اهمیت زیادی‌‌ می‌دهند و از آنجایی که توزین در محیط‌‌‌های صنعتی با دشواری همراه است، استفاده از ترازوی صنعتی یکی از الزامات کارگاه‌‌‌ها و کارخانجات می‌باشد.

ترازوی صنعتی از ابزارهای مهم توزین در صنایع است که به صورت متداول به منظور بسته‌بندی یا توزین در کارگاه‌‌‌های صنعتی به کار‌‌ می‌رود و استحکام و عملکرد مناسب و طول عمر بالا را با هم ترکیب‌‌ می‌نماید. ترازو‌‌‌های صنعتی معمولاً از یک بدنه، صفحه کیبورد با کلیدهای محدود، سینی توزین و نمایشگر ساخته می‌شوند و شامل ترازوی کارگاهی و ترازوی آزمایشگاهی می‌شوند که ترازوهای آزمایشگاهی از دقت بالاتری و قدرت تحمل وزن پایین تری برخوردار هستند.

طراحی ساده، نگهداری آسان و نیز سهولت در استفاده از ویژگی‌‌‌هایی است که موجب محبوبیت این ترازوها در صنایع مختلف شده است. ترازو‌‌‌های صنعتی معمولاً درکارگاه‌ها و کارخانجات مختلف مانند کارخانه‌های تولید مواد خوراکی، شیمیایی و برای بسته‌بندی یا کنترل‌های کیفی به کار می‌روند. این محیط‌ها به دلیل ویژگی‌های خاص خود، نیازمند نظافت و شستشوی منظم و دائمی هستند و شستشوی دائمی نیز محیط را مرطوب می‌کند.

از طرفی، بسیاری از همین مواد خوراکی یا شیمیایی دارای رطوبت هستند و در محیط گرم و بخارآلود تولید می‌شوند. از این ‌رو ترازوهای صنعتی لازم است مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت، شرایط نامساعد و تغیرات محیطی‌‌ داشته باشند. به همین منظور سازندگان، این نوع محصولات را عمدتاً با بدنه فولادی و یا استیل ضد زنگ تولید‌‌‌ می‌نمایند تا در برابر رطوبت و زنگ‌زدگی، گرد و غبار و آلودگی‌ها مقاوم و پایدار باشند.

از ویژگی‌‌‌های موثر این ترازوهای صنعتی، دارا بودن قابلیت شمارش قطعات است که موجب سرعت بخشیدن به کار و سهولت در امر بسته بندی‌‌ می‌گردد و بدین ترتیب امکان خطا در شمارش را توسط نیروی انسانی کاهش‌‌‌ می‌دهد و به همین دلیل، این ترازو به ترازوی قطعه شمار نیز شهرت یافته است .

در عرصه‌‌ی ترازو صنعتی‌‌ می‌توان ترازوی پند را به عنوان یکی از بهترین برندها معرفی نمود، چرا که از نظر مقاومت و کیفیت از پیشتازان این عرصه به حساب‌‌‌ می‌آید. کارخانه صنایع پند از قدیمی‌ترین تولید‌کنندگان تجهیزات توزین است که با بیش از ۳ دهه فعالیت توانسته محصولاتی را ارائه دهد که مطابق نیاز و محیط کار متنوع کاربران باشد.


شرکت ترازوی پند در زمینه‌ی ترازوهای صنعتی دستگاه‌‌‌های بسیار مقاوم و نیرومندی ارائه نموده و برای نمونه‌‌ می‌توان به ترازوی تمام استیل آن اشاره نمود که دارای بدنه‌‌ای بسیار مقاوم و کاملا ضد آب‌‌ بوده و برای مصارف شیلات و امور صنعتی بسیار مناسب و پرکاربرد‌‌ می‌باشد و در ظرفیت‌‌‌های ۳۰ و ۵۰ کیلوگرمی و باحساسیت ۱ و ۱۰گرمی ارائه شده است.

به مدیریت:آقای ابراهیم عبادی

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

نمایندگی فروش ترازو دیجیتال , شرکت های فروش ترازو , ترازوی محک بندرعباس , باسکول محک بندرعباس  , کالباس بر محک بندرعباس , ترازو پند بندرعباس , باسکول پند بندرعباس , نمایندگی پند بندرعباس , نمایندگی محک بندرعباس , نمایندگی باسکول میزان بی نظیر در بندرعباس ,نمایندگی باسکول پیام توزین بندرعباس , نمایندگی فروش ترازو دیجیتال هرمزگان , شرکت های فروش ترازو هرمزگان, ترازوی محک هرمزگان, باسکول محک هرمزگان, کالباس بر محک هرمزگان, ترازو پند هرمزگان , باسکول پند هرمزگان , نمایندگی پند هرمزگان , نمایندگی محک هرمزگان , نمایندگی باسکول میزان بی نظیر در هرمزگان , نمایندگی باسکول پیام توزین هرمزگان ,