Address & Contact

Our Address

آذربایجان شرقی

Telephone

نمایندگی فروش تریلرهای سه محور وکفی یاقوت

فروش تریلر سه محور و کفی یاقوت
☑️تریلر به معنای بارکش است و در واقع به کامیون های باربری بسیار بزرگی گفته می شود که توانایی حمل بار تا 24 تن را دارد.این تریلر ها معمولا توسط کمپانی های بسیار بزرگ و مختلفی مانند:مرسدس بنز،اسکانیا،ولوو و ….. تولید می شوند که در سر تا سر جهان کاربرد و فروش بسیار بالایی دارند.

-تریلی کفی:

☑️قسمت حمل بار در تریلی‌های کفی بدون بدنه و سقف می‌باشد. از تریلی‌های کفی عمدتاً برای حمل بارهایی مانند تیرآهن، میلگرد و… استفاده می‌شود.

کف تریلی‌های کفی از چوب چندلایه، ضدآب باروکش مخصوص ساخته می‌شود که با ورق‌های مسطح و محکم پوشانده می‌شوند. قطعات فلزی تریلر کفی از فلزات با استحکام بالا مانند فولاد ساخته می‌شود که باعث می‌شود توانایی حمل بارهای سنگین را داشته باشند.

☑️تریلی کفی یکی از ساده ترین مدل کامیون ها است که از یک قسمت باری ساده بدون سقف و بدنه استفاده می کند.
موارد استفاده از تریلی های کفی:

☑️این مدل تریلر ها برای جابجایی انواع مواد استفاده می شوند.موادی مانند:تیرآهن،مصالح ساختمانی،و حتی در برخی موارد یک خانه کامل!

_تریلی کمپرسی

☑️کمپرسی درواقع کامیون اتاق‌داری است که قسمت حمل بار یا اتاق آن به‌وسیله ی یک جک بالابر جابه‌جا می‌شود و از این طریق اقدام به تخلیه بار خود می‌کند. از کمپرسی عموماً برای حمل موادی که به‌صورت فله هستند مثل: گندم، گنجاله، ذرت،سویا، چغندر، دانه‌های روغنی و … و یا حمل‌ونقل مواد معدنی و غیرمعدنی مانند: ماسه،سنگ گچ، مواد اولیه سیمان، بوکسیت، پوکه معدنی، ماسه‌بادی، خاک رس، زغال‌سنگ، خاک نسوز، جوش‌کوره خردشده، قیر طبیعی، آسفالت و … استفاده می‌شود. در مواردی که نیاز به تخلیه سریع بار می‌باشد استفاده از کمپرسی انتخابی فوق‌العاده است.

☑️تریلی های کمپرسی،این نوع از تریلی کاربرد زیادی در خاک برداری انواع مصالح ساختمانی مانند(شن،ماسه،خاک،آجرو….) دارد.کاربرد های دیگری نیز دارد اما بیشترین درصد کاربرد این نوع از تریلی ها حمل موادی است که صرفا قرار است در محل مورد نظر تخلیه شوند.

مدیریت :سعید بختیاری

 

اروم تزیلر , بغل گیربکس , تریلر اقساط , تریلر سه محور , تریلر کمپرسی , فروش تریلر شرایطی , کشنده کمپرس , کمپرسی , فروش تریلر سه محور و کفی یاقوت ,