اجاره و فروش و تعمیرات دیزل ژنراتور ابراهیمی

اجاره و فروش و تعمیرات دیزل ژنراتور ابراهیمی

💥  بزرگترین و معتبرترین مرکز تخصصی دیزل ژنراتور استان گیلان در رشت💥

○فروش و خدمات پس از فروش ژنراتور های صفر و استوک

○اجاره انواع دیزل ژنراتور های برق در توان های مختلف با بهترین دستگاه های بروز و کم مصرف با بهترین قیمت

○تعمیرات تخصصی و بازسازی انواع دیزل ژنراتور های نسل جدید و قدیم

○قطعات یدکی الکترونیکی مربوط به ژنراتور( انواع رگلاتور، دیود ، شارژر باتری ، اسپید کنترل ، گاورنر و…. موجود میباشد )


▪️در روند تعمیرات دیزل ژنراتور و عیب یابی دیزل ژنراتور، به عنوان یک تجهیز حیاتی و مهم و در واقع گرداننده چرخ صنعت توجه به عیب یابی و تعمیرات دیزل ژنراتور مهم به نظر می رسد. در این فرآیند تعمیرات دیزل ژنراتور و عیب یابی دیزل ژنراتور سعی شده است به مشکلات دیزل ژنراتور، تعمیرات اساسی دیزل ژنراتور، تعمیرات تخصصی دیزل ژنراتور و در نهایت تعمیر و سرویس دیزل ژنراتور پرداخته شود.

▪️ تعمیرات دیزل ژنراتور ابراهیمی یک مجموعه پیشرو در امر تعمیرات دیزل ژنراتور سعی داشته است که با توجه به نیاز مشتریان عزیز بهترین خدمات را ارائه کند. در روند تعمیرات دیزل ژنراتور با کمک سرویس کار دیزل ژنراتور مجرب و ارائه راهکار های مناسب، این نوید به مشتریان داده می شود که هزینه های مربوط به تعمیرات دیزل ژنراتور کاهش یافته و به طبع هزینه نگهداری دیزل ژنراتور نیز کاهش می یابد.

▪️تعمیر و سرویس و نگهداری صحیح دیزل ژنراتور بر عملکرد و طول عمر این تجهیز تاثیر بسزایی دارد. در تعمیرات دیزل ژنراتور برای عملکردی مناسب نیاز به فاکتور های اساسی مانند وجود دانش فنی، قطعات یدکی اورجینال و اصلی و امکانات سخت افزاری مانند دستگاه دیاگ، دستگاه تست نهایی، تعمیرات تخصصی مکانیکی و غیره بسیار مهم است.

✅ تعمیر دیزل ژنراتور

💥 دیزل ژنراتور ها جزء دستگاه‌هایی به شمار می‌روند که وجود آن‌ها در بسیاری از صنایع ضروری به شمار می‌رود به‌طوری‌که در حال حاضر بسیاری از صنایع به دلیل شرایط خاصی که دارند از این دستگاه‌ها برای تولید برق مصرفی خود استفاده می‌نمایند و نگهداری و تعمیر دیزل ژنراتور جزو مهمترین موارد استفاده از این دستگاه است. ژنراتور ها می‌توانند در بسیاری از موارد بهترین گزینه برای تولید برق گروه‌های صنعتی به شمار روند و بدون محدودیت به کارکرد خود ادامه دهند.

💥 صنایع کشتی‌سازی، معادن، صنایع راه‌سازی و حتی بسیاری از مدارس و بیمارستان‌ها برای ادامه فعالیت‌های خود به استفاده از دیزل ژنراتور ها می‌پردازند. دیزل ژنراتور جزء رایج‌ترین دستگاه‌های ژنراتور است که در حال حاضر به دلیل ویژگی‌های خاص خود در اماکن و صنایع مختلف استفاده می‌شود.

💥 دیزل ژنراتور با استفاده از سوخت دیزل این امکان را به وجود می‌آورد تا حتی صنایعی که در نقاط دورافتاده مشغول به فعالیت‌اند نیز، به برق دسترسی داشته باشند؛ این در حالی است که بدون استفاده از این دستگاه‌ها عملاً این صنایع دچار مشکلات زیادی خواهند شد و برای تأمین برق موردنیاز خود چالش‌های فراوانی را تجربه خواهند نمود تا جایی که قادر به فعالیت نخواهند بود.

💥 به دلیل این‌که دستگاه‌های دیزل ژنراتور امروزه در بسیاری از صنایع نقش پررنگی را ایفا می‌کنند

مدیریت :مهندس ابراهیمی

 

 

فروش و تحویل دیزل ژنراتور ولوو 6 سیلندر 110 کاوا فول امرجنسی
کوپله شده در دیزل ژنراتور ابراهیمی

 

 

 

اجاره دیزل ژنراتور سایلنت در استان گیلان
100kw

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آموزش تعمیرات دیزل ژنراتور , عیب یابی دیزل ژنراتور , علت خاموش شدن دیزل ژنراتور , سرویس کار دیزل ژنراتور , تعمیرات ژنراتور , تعمیر و نگهداری دیزل ژنراتور , تعمیر دیزل , ژنراتور پرکینز سرویس  , اجاره و فروش و تعمیرات دیزل ژنراتور ابراهیمی ,