Address & Contact

Our Address

مشهد،فریمان،سفید سنگ

Telephone

ساخت قطعات تراکتور و انواع ادوات کشاورزی محنت کش در فریمان مشهد

فروش تعمیر ادوات کشاورزی محنت کش
⚡️ماشین آلات کشاورزی دسته ای بسیار گسترده از شاخه ماشین آلات به شمار می رود. امروزه در کشور های صنعتی و پیشرفته کشاورزی واردی فاز صنعتی تری شده و تاثیر به سزایی بر رشد اقتصادی کشورهای توسعه یافته داشته است.

در دنیای امروز یک کشاورز علاوه بر دانش لازم برای کشاورزی باید در زمینه آشنایی و استفاده از ماشین آلات کشاورزی به روز بوده و بتواند در فرآیند های مختلف از این ابزار ها استفاده کند.

از محصولات ارائه شده در این قسمت می توان به انواع تیلر ، بارکش های نسل جدید ، انواع دستگاه های خرد کن چوب ، علوفه خرد کن ، چوب خرد کن ، سمپاش های باغی و صنعتی ، پودر کن چوب و … اشاره کرد.

🔻مزایای استفاده از ماشین آلات به روز در حوزه کشاورزی :

🔰کاهش زمان اجرای پروژه مختلف کشاورزی

🔰کاهش نیاز به نیروی انسانی برای انجام کارهای مختلف

🔰کاهش هزینه ها

🔰افزایش بهره وری

🔰انجام دقیق تر و بهتر کارهای مربوط به کشاورزی

🔰آسان تر شدن کارها

✳️اصلی‌ترین لوازم یدکی تراکتور

💫تراکتور دارای لوازم یدکی و قطعات مختلفی است که با توجه به استفاده مکرر بسیاری از آن‌ها تحت فشار قرار می‌گیرند و به همین دلیل نیاز به تعویض پیدا می‌کنند. از مهم‌ترین قطعات یدکی تراکتور می‌توان به کاسه نمد، شمع آب، پمپ هیدرولیک، سوپاپ‌ها، سرسیلندر، شمع روغن و سیلندر اشاره کرد.

🔵پمپ هیدرولیک فرمان

💫پمپ هیدرولیک از مهم‌ترین قطعات تراکتور بوده که نقش بسیار مهمی در عملکرد این ماشین به همراه دارد. این قطعه روغن هیدرولیک را برای حرکت راحت فرمان در سیستم هیدرولیک تراکتور تزریق می‌کند. در صورتی پمپ هیدرولیک آسیب ببیند امکان حرکت دادن چرخ‌های تراکتور برای راننده فراهم نخواهد بود به همین دلیل این قطعه نقش کلیدی در تراکتور ایفا می‌کند.

🔵دیسک کلاچ از مهمترین قطعات یدکی تراکتور

💫دیسک یا صفحه کلاچ از مهمترین قطعات یدکی تراکتور است زیرا بدون صفحه کلاچ امکان تعویض دنده در تراکتور فراهم نبوده و به همین دلیل این قطعه از اهمیت بالایی برخوردار است. صفحه کلاچ از قطعات مصرفی تراکتور بوده که پس از مدت زمانی باید نسبت به تعویض آن اقدام کرد.

🔵شمع آب و روغن

💫در هر وسیله نقلیه‌ای شمع‌ها از مهم‌ترین قطعات هستند زیرا وظیفه دارند تا سوخت درون سیلندرهای موتور تراکتور را مشتعل کنند. در صورتی این قطع خراب شود، تراکتور به درستی کار نمی‌کند. این قطعات از قطعات مصرفی تراکتور هستند که پس از مدت زمانی باید نسبت به تعویض آن اقدام کرد.

🔵دسته دنده تراکتور کشاورزی

💫از دیگر لوازم یدکی تراکتور که به دلیل استفاده مداوم دچار خرابی می‌شود، دسته دنده است زیرا تعویض مکرر دنده باعث ایجاد خرابی آن می‌شود. دسته دنده از مهم‌ترین لوازم یدکی تراکتور بوده که باید نسبت به تعویض آن اقدام کرد.

🔵باک گازوئیل تراکتور

💫همان‌طور که می‌دانید موتور تراکتور با استفاده از سوخت گازوئیل کار می‌کند و به همین دلیل باک مخصوصی برای این سوخت در نظر گرفته شده است. در صورتی که این قطعه از تراکتور دچار خرابی یا نشتی شود، سوخت رسانی به موتور تراکتور به درستی انجام نمی‌شود و کشاورزان نمی‌توانند از تراکتور به درستی استفاده کنند. در صورتی که باک تراکتور دچار مشکل شود، باید در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به تعویض آن اقدام شود.

مدیریت:محنت کش

تولید ادوات کشاورزی محنت کش در فریمان مشهد , تولید ادوات کشاورزی , ساخت کاه کوب کابین محنت کش در فریمان مشهد , خرمن کوب  , چنگک  , تولید لوازم و قطعات محنت کش در فریمان مشهد , فروش تعمیر ادوات کشاورزی محنت کش ,