فروش سیم کارت ثابت اراک 0912

فروش به صورت نقد و اقساط 6 تا 12 ماهه (بلند مدت)
بدون چک و ضامن 
کمترین پیش پرداخت

فایل قابل دانلود

لیست بدون قیمت 8 اردیبهشت

حضوری و غیر حضوری

اراک پاساژ طلا

یکی از مهم ترین مسائلی که مردم را به خرید سیم کارت های اعتباری سوق می دهد، قیمت بسیار کمتر این سیم کارت ها نسبت به سیم کارت های دائمی است.

هزینه های برقراری تماس و پیامک در سیم کارت های اعتباری بیشتر از سیم کارت های دائمی است.

در این سیم کارت ها میزان مکالمات و استفاده کاربران به میزان اعتبار خریداری شده توسط مشترک بستگی دارد. مشترکین سیم کارت های اعتباری بالطبع کنترل بیشتری روی میزان اعتبار و استفاده ای که از خطوط خود می کنند، دارند. البته معایبی هم در خصوص سیم کارت های اعتباری وجود دارد.

به عنوان مثال در صورت غیر فعال بودن (عدم استفاده پس از فعال شدن) این نوع سیم کارت ها سلب امتیاز خواهند شد. همچنین هزینه های برقراری تماس و پیامک در این نوع سیم کارت ها بیشتر بوده و خرید و فروش آن ها نیز از رونق بسیار پایینی برخوردار است. اما سیم کارت های دائمی از قیمت بالاتری برخوردار هستند و احتیاجی به خرید اعتبار برای آن ها ندارید.

مشترکین این سیم کارت ها می توانند تا سقف ودیعه پرداختی از خط خود استفاده و در پایان هر ماه هزینه های وارده را به صورت قبض پرداخت نمایند. هزینه برقراری تماس و پیامک در این نوع سیم کارت ها به نسبت پایین تر بوده و خرید و فروش آن ها نیز از رونق خوبی برخوردار است.

توجه: بد نیست بدانید که معیار محاسبه یک تماس بر اساس ثانیه انجام می پذیرد نه دقیقه.

به مدیریت:سمیه رضایی

 

 

 

 

 

 

✨✨✨✨✨✨✨✨

 

✨✨✨✨✨✨✨✨

✨✨✨✨✨✨✨✨

✨✨✨✨✨✨✨✨

✨✨✨✨✨✨✨✨

✨✨✨✨✨✨✨✨

 

 

 

فروش سیم کارت ثابت اراک 0912 در مرکزی , فروش سیم کارت ثابت , فروش سیم کارت , سیم کارت  دائمی , سیم کارت اعتباری , قیمت سیم کارت , قیمت سیمکارت دائمی , قیمت سیمکارت اعتباری , خرید سیمکارت قسطی , خرید سیمکارت نقدی , اراک 0912 , فروش سیمکارت در اراک , خرید سیمکارت در اراک ,