Address & Contact

Our Address

شهرستان خوی ، میدان خشکبار

Telephone

تخمه خوی ( خدابنده )

⚡️قطب تولید تخمه آجیلی ایران⚡️

?عرضه انواع تخمه آفتابگردان و کدو?

?ارسال به سراسر کشور به صورت عمده?

?خوی قطب تولید تخمه آجیلی

?وجود بزرگ‌ترین میدان خشکبار به‌خصوص تخمه‌های آجیلی و تنها بازار بورس محصولات دانه‌های آفتابگردان و کدو آجیلی کشور در خوی گویای نقش مهم و سهم بالای این شهرستان در تولید این محصول است و بی‌توجهی به این بازار بزرگ قطعا اقتصاد منطقه را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

?تخمه آفتابگردان

⚜️تخمه آفتابگردان از جمله مغزهای چربی است که به صورت تازه خوری، خشك و بو داده مصرف می ‌شود، روغن آفتابگردان نیز، 66 درصد چربی غیر اشباع داردتخمه آفتاب گردان منبع خوبی از منیزیم می‌باشد. بسیاری از مطالعات نشان داده اند که منیزیم به کاهش فشار خون و سردرد‌های میگرنی و همچنین سکته قلبی کمک می‌کند.

⚜️تخمه آفتاب گردان منبعی غنی از ویتامین E، اولین آنتی اکسیدان حل کننده چربی می‌باشد. ویتامین E، در طول بدن حرکت می‌کند و رادیکال‌های آزاد موجود در بدن که به مولکول‌ها و ساختار‌هایی که حاوی چربی هستن مانند غشاء سلول‌ها (سلول‌های مغز) و کلسترول آسیب می‌رساند را خنثی می‌نماید.

?تخمه کدو

? انواع تجاری تخمه کدو آجیلی شامل :تخمه کدو گوشتی، تخمه کدو مرمری، تخمه کدو ریز مشهدی می شوند که تخمه کدو تنبل یا همان تخمه کدو گوشتی مغذی ترین نوع تخمه کدو می باشد. این محصول اصالتا بومی منطقه آمریکای شمالی است و طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد. از جمله خواص تخمه کدو گوشتی می توان به محافظت از استخوان ها و سیستم ایمنی بدن به علت غنی بودن از روی و منیزیم، خاصیت ضد افسردگی و کاهش مشکلات ناشی ار بزرگ شدن پروستات اشاره کرد.

به مدیریت : آقای خدابنده

 

 

???????????????

???????????????

 

 

فروش عمده تخمه آجیلی , فروش عمده تخمه آفتابگردان , تخمه خوی ,  تخمه خوی ( خدابنده )  , فروش عمده تخمه ,