پخش و فروش قطعات اتومبیل دانیال

 اولین نیستیم🇧🇷

اما در تلاشیم تا بهترین باشیم😊 

📞09399283002
📞09169283002
☎️06153380941
☎️06153350871

▪️ لوازم یدکی شامل قطعاتی است که هنگام خرابی خودرو، جایگزین انواع اصلی آن می‌ شود تا بتواند به عملکرد خود ادامه دهد. چراغ خطر خودرو یکی از این مثال ها است.

اجزای ماشین نیز در طی زمان به دلایل مختلفی مانند ضربه، تصادف و اصطلاک دچار مشکلات فنی می شود که ادامه فعالیت خودرو را مختل می سازد.

▪️ لوازم خودرو متناسب با نوع و مدل آن طراحی و ساخته می شود. به همین خاطر، کارخانه ها بسیاری در این زمینه فعال هستند و انواع قطعات یدکی را متناسب با برند و نوع خودرو طراحی می کنند.

 

🔵 تشخیص لوازم یدکی

💫 تعمیرکاران ماهر به راحتی می توانند قطعات یدکی اصل را از انواع فیک یا تقلبی تشخیص دهند. چرا که هر روز با لوازم یدکی خودرو کار می کنند و به خوبی از روی ظاهر آن می توانند اصل بودن قطعات را تشخیص دهند.

💫یک تعمیرکار حرفه‌ ای باید تمامی قطعات خودرو را بشناسد تا به راحتی آن را تعمیر یا تعویض نماید. نکته دیگری که هنگام تعویض قطعات ماشین وجود دارد، قرارگیری آن روی خودرو است.

قطعات باید به درستی در جای خود قرار گیرند تا فعالیت خود را به خوبی انجام دهند. لوازم یدکی خودرو با توجه به کاربردی که دارند در سه دسته زیر قرار می گیرند.

🔻بدنه خودرو
🔻جلوبندی خودرو
🔻گیربکس خودرو

🟣 قیمت لوازم یدکی خودرو

💫امروزه در بازار قیمت های مختلفی برای انواع لوازم یدکی خودرو وجود دارد زیرا قیمت به کیفیت و نوع جنس و برند آن بستگی دارد و باید دقت کرد که جنسی که خریداری می کنید با توجه به کیفیتی که دارد قیمت مناسب تری نیز داشته باشد.

🔻🔻لوازم یدکی دانیال یکی از مطمئن ترین فروشگاه های لوازم یدکی خودرو می باشد که قطعات و اجناس اورجینال و با کیفیت را با قیمت مناسب برای مشتریان ارائه می دهد و مشتریان می توانند با اطمینان اقدام به خرید نمایند و بعد از تعویض قطعات خودرو از رانندگی لذت ببرند.

به مدیریت :شاکر عنایی

09399283002

 

 

دانلود نسخه قدیم روبیکا Rubika برای اندروید با لینک مستقیم و رایگان

بدنه خودرو , جلوبندی خودرو , گیربکس خودرو , بلوک سیلندر , سیلندر , سرسیلندر , واشر سرسیلندر , بوش سیلندر , واتر , پمپ , پیستون , رینگ پیستون , میل لنگ  ,