Address & Contact

Our Address

شیراز ، کمربندی شیراز ، شهرک سلطان اباد ، اول جرسقان دما گستر جنب شهرک صنعتی

Telephone

تجهیزات برودتی،سردخانه،اسپیلت و استوک دما گستر در شیراز

✨فروش انواع اسپیلت و کولر گازی
✨انواع قطعات نو و استوک اسپیلت و کولر گازی به صورت عمده و تکی

بورس قطعات استوک اسپیلت وکولرگازی وسردخانه

🔴کولر گازی

❇️کولرهای گازی یکی از مدل‌های مرغوب و باکیفیت سیستم‌های خنک‌کننده و گرم‌کننده است که با مصرف بهینه‌ی برق در تمام سال هوایی خنک و مطبوع به شما هدیه می‌دهد. کولر گازی با خارج کردن هوای گرم در تابستان فضای اتاق را خنگ نگه می‌دارد و در سرمای زمستان هوای گرم و دل‌نشینی را تولید می‌کند.

❇️کولرهای گازی به لحاظ شکل ظاهری و نوع کاربردشان به دو نوع اصلی تقسیم می شوند: پنجره ای و اسپلیت. برق مصرفی کولرهای پنجره ای ۵/۲ برابر اسپلیت است و اگرچه انواع اسپلیت از انواع پنجره ای گران ترند ولی این گرانی در طول چند سال و با توجه به قبض برقی که پرداخت می کنید، جبران خواهد شد.

🔴انواع کولر گازی

❇️کولر گازی انواع متفاوتی دارد و می‌توان براساس متراژ خانه برای خرید آن اقدام کرد. کولر گازی دو تکه که بانام اسپلیت نیز شناخته شده است یکی از معروف‌ترین انواع کولر گازی است. این انواع از کولر گازی قابلیت نصب بر روی دیوار و کنترل از راه دور دارد و معمولاً به رنگ سفید و طوسی تولید می‌شود.

❇️اسپلیت دو بخش دارد، و یک بخش آن به‌راحتی در خانه نصب می‌شود و بخش دیگر آن در بیرون از منزل قرار می‌گیرد. یونیت خارجی اسپلیت که خارج از ساختمان قرار می‌گیرد توسط دو لوله‌ی آلومینیومی یا مسی به یونیت داخل ساختمان وصل می‌شود.

❇️برخی از نمونه‌های اسپلیت علاوه‌بر تهویه هوا، امکان تصفیه آن را نیز دارند و هوایی خنک و پاکیزه تولید می‌کنند؛ این نمونه‌ از کولر گازی‌ها برای شهرهای آلوده مانند تهران بسیار کاربردی هستند.

🔴ویژگی های یک کولر گازی خوب

❄️چه نوع کمپرسوری خوب است

🔸در اکثر کولرهای گازی سه نوع کمپرسور وجود دارد که به آنها کمپرسور روتاری ، کمپرسور پیستونی و کمپرسور اسکرال گفته می شود کمپرسور روتاری نسبت به پیستونی انرژی کمتری مصرف می کند ولی کمپرسور اسکرال نسبت به آن دو نوع دیگر کم مصرف تر است ولی از نظر قیمت بسیار بالا می باشد و در کولرهای گازی گرین به جای استفاده از مبرد cfc از نوع R22 وR410 استفاده می شود که این گازها باعث تخریب لایه اوزون نمی شوند.

❄️کولرهای گازی اینورتر

🔸از مهم ترین و بهترین مورد این کولرهای گازی میزان مصرف برق آنها که بسیار پایین می باشد و در کولرهای گازی که اینورتر نیستند میزان برق مصرفی بالایی دارند و هزینه برق بسیار زیاد می شود ولی با بکار بردن تکنولوژی اینورتر باعث کاهش مصرف انرژی می شود این مورد یکی از ویژگی های یک کولر گازی خوب می باشد که کولر گازی گرین به دلیل داشتن کیت اینورتر میزان مصرف برق آن بسیار کم است و جزو برندهای مصرف انرژی A می باشد

❄️کولر گازی دو سیستم بهتر است یا تک سیستم

🔸بعضی از کولرهای گازی دارای هم سیستم سرمایشی و هم سیستم گرمایشی هستند در این نوع کولرها با مصرف انرژی بسیار کمتر از کولرهای گازی تک وضعیت می باشند و در کولرهای گازی گرین هم به صورت دو منظوره یعنی هم سیستم گرمایشی و سرمایشی را می توان استفاده کرد و خیلی به صرفه می باشد و این دو منظوره بودن یکی از ویژگی های یک کولر گازی خوب می باشد.

❄️پرتاب باد کولر گازی

🔸ویژگی قدرت پرتاب از خصوصیات بسیار خوب کولر گازی می باشد پرتاب باد یک کولر گازی باید تا فاصله ۱۵ متر باشد و هوا را خنک کند هدایت باد کولر توسط پره ها به سمت بالا و پایین حرکت می کند و باعث می شود که هوا به طور یکسان به همه جا پخش شود.

❄️کم صدا بودن کولر گازی

🔸کولرهای گازی خوب با استفاده از تکنولوژی اینورتر صدای بسیار پایینی دارند و تولید ناهنجاری صوتی نمی کنند و محیطی که در آن به سر می برید را خنک و باعث آرامش شما می شود و از ویژگی های یک کولر گازی خوب صدای پایین آن می باشد که در کولرهای گازی گرین شما می توانید کم صدا بودن آن را به وضوح مشاهده کنید.

❄️حالت خواب یا sleep

🔸این حالت باعث می شود زمانی که شما خواب هستید دمای اتاق به صورت ملایم تنظیم شود یکی از ویژگی های کولر گازی گرین حالت خواب آن است که با فعال کردن حالت خواب هر یک ساعت دمای محیط یک درجه افزایش پیدا می کند.

❄️فین های طلایی

🔸با به کار بردن این قابلیت از سیستم داخلی کولر گازی حفاظت می شود وباعث کاهش استهلاک و خرابی دستگاه می شود که در کولر گازی گرین این حالت بسیار مهم می باشد و از نکات اساسی می باشد.

به مدیریت:عمادی

 

 

اسپیلت , کولر گازی , فروش اسپیلت و کولر گازی دماگستر در شیراز , قیمت انواع کولر گازی و اسپیلت در شیراز , اسپیلت و کولر گازی دماگستر , ویژگی های کولر خوب , کولرهای گازی اینورتر , انواع کولر گازی در شیراز , تجهیزات برودتی،سردخانه،اسپیلت و استوک دما گستر در شیراز ,