فروش لوله های جدار چاهی و صنعتی و مانیسمان کرمی

🔹🔸انواع لوله های جدار چاهی و آبرسانی در سایز های مختلف بصورت خام و انجام مشبک بصورت دستگاهی 

🔹🔸انواع لوله های آبرسانی و کشاورزی در تمامی سایزها 

🔹🔸انواع لوله های داربستی سبک و سنگین از کارخانه و درب مغازه به همراه ملزومات داربستی 

🔹🔸لوله های گلخانه ای و مبلی و صنعتی 

🔹🔸لوله های آب و گاز و شوفاژ و api 

🔹🔸انواع لوله‌های مانیسمان در رده ها و گریدهای مختلف و استاندارد 

🔹🔸لوله های حرارتی و برودتی … 

🔹🔸انواع لوله ها از سایز 3/8 اینچ الی 96 اینچ 

✳️لوله جدار چاه چیست؟

💫چاه هایی که به منظور رسیدن به آب سفره های زیر زمینی و یا نفت و گاز و غیره حفر می شوند ممکن است به دلایل مختلف دچار ریزش شوند، به همین دلیل برای جلوگیری از این اتفاق و تقویت دیواره چاه از لوله هایی به عنوان جدار یا غلاف استفاده می کنند. هم چنین این لوله ها وظیفه رساندن سیال از اعماق زمین به سطح زمین را بر عهده دارند.

✳️مشخصات فنی لوله جدار چاه 

🔺بهترین لوله هایی که به عنوان جدار چاه از آن ها یاد می شود هم می تواند از جنس فولاد باشد و هم پلیمر. از جمله لوله هایی که برای جدار چاه استفاده می شوند شامل لوله فولادی بدون درز یا مانیسمان، لوله درزمستقیم، لوله اسپیرال و لوله های پلیمری همچون لوله PVC می باشد.

🔺استفاده از لوله جدار چاه فولادی از دیرباز تاکنون مورد توجه کشاورزان و صنایع بوده است. با توجه به اینکه قیمت لوله فولادی بدون درز بالاتر از لوله فولادی درزدار می باشد در نتیجه انتخاب این نوع از لوله برای جدار چاه مقرون به صرفه نمی باشد.

🔺و اکثرا از لوله های فولادی درز مستقیم و یا لوله PVC برای این کار استفاده می کنند. هر چه ضخامت لوله جدار چاه بیشتر باشد استحکام آن بیشتر می شود و در نتیجه در مقابل عوامل خارجی همچون زمین لرزه و یا نشست زمین مقاومت بیشتری از خود نشان می دهند.

🔺لوله مانیسمان یا لوله بدون درز امروزه در صنعت کاربرد ویژه ایی پیدا نموده است. به طور کلی، لوله های مانیسمان به دلیل نداستن درز در ساختار آنها، یکی از گزینه های کارآمد و اساسی در صنایع حساس به شمار می روند.لوله مانیسمان، برای استفاده در خطوط فشار قوی، سیلندرهای هیدرولیک، خطوط انتقال نفت و گاز، کاربرد دارد.

🔺ناگفته نماند که در صنایع مختلفی نظیر حفاری و صنایع نفت و گاز نیز استفاده از این نوع لوله در طیف وسیعی صورت می گیرد. همچنین به علت استحکام و مقاومت بالا، لوله مانیسمان یکی از گزینه های کاربردی برای انتقال سیالات و جریانات پر فشار محسوب می شود.

✳️مهم‌ترین کاربردهای لوله مانیسمان 

🔰لوله‌های مانیسمان دارای کاربرد ویژه و گسترده‌ای هستند:

1. لوله‌های مانیسمان  ST35.8  ( آتشخوار ) جهت مصارف فشارقوی

۲. لوله‌های مانیسمان استنلس استیل جهت خطوط صنایع غذایی و دارویی

3. لوله‌های مانیسمان ASTM A106 جهت سازه های تولید , خطوط بخار , 

4. لوله‌های مانیسمان  ASTM A53 جهت خطوط نفت و گاز, خطوط هوا و بخار 

✳️مقایسه مشخصات لوله مانیسمان با سایر لوله‌های صنعتی 

⚡️لوله مانیسمان، لوله‌های فولادی درزدار و انواع لوله فلزی برای نصب در شرایط ویژه نظیر فشارهای عملیاتی بالا طراحی شده‌اند. البته سایر لوله‌های صنعتی نظیر لوله پلی‌اتیلن و لوله یو پی‌وی‌سی (UPVC) نیز قابلیت نصب در فشار معمولی و فشار بالا را دارند اما در برخی موارد بنا بر صلاحدید مهندسان باید از نوع به خصوصی از لوله و اتصالات در سیستم‌های لوله‌کشی و تأسیسات استفاده شود.

⚡️لوله پوش فیت، لوله پلی‌اتیلن و لوله یو پی‌وی‌سی اکثراً برای انتقال آب و فاضلاب در شبکه‌های مختلف مناسب هستند. انواع لوله صنعتی صرف‌نظر از کاربردهای آن‌ها، دارای دیواره بسیار مقاومی هستند و می‌توانند در برابر تغییرات شرایط محیط پایدار بمانند.

به مدیریت:علیرضا کرمی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فروش لوله های جدار چاهی و صنعتی و مانیسمان کرمی در شادآباد تهران , فروش لوله های جدار چاهی در تهران , فروش لوله های صنعتی در تهران , فروش لوله های مانیسمان در تهران , فروش لوله های جدار چاهی کرمی , فروش لوله های صنعتی کرمی , فروش لوله های مانیسمان کرمی , قیمت لوله جدار چاهی در شادآباد , قیمت لوله صنعتی در شادآباد , قیمت لوله مانیسمان در شادآباد ,