فروش دستگاه پرس دروازه ای ۱۶۰ تن روسی، لبه دورفن، آرایش تشتک ماشین افزار حسنی در آمل مازندران

🔯کیفیت مشتری مداری شعار ماست ✅
📞فقط با یک تماس مشتری دائمی ما خواهید شد
📱همراه:09126164981
📱واتس اپ:09126164981
🌍آدرس:مازندران، آمل 

 خط کامل تولید کولر آبی شامل 👇🏻👇🏻👇🏻

🔸 پرس ۱۶۰تن دورازه ای میز ۲متر دولنگ

🔸 پرس ۱۶۰تن دروازه ای میز ۲متر دولنگ دوشاطون

🔸 پرس هیدرولیک میز ۲متر ۵۰۰تن المانی

🔸۴۰دست قالب کامل ۳۵۰۰..۵۰۰۰..۷۰۰۰ وقالبهای فن

🔸 بالانسر پره های بادهی

🔸 دستگاه لبه دور فن

🔸 دستگاه ارایش تشتک

🔸 کوره رنگ استاتیک کمپرسور اسکرو همراه بامخزن

🔸 نقطه جوش ۱۵۰کاوا ۲عدد

🔰 ماشین افزار حسنی تامین کننده انواع ماشین الات cnc و منوال راه اندازی کلیه خطوط صنعتی با دو دهه تلاش و تجربه در زمینه ماشین آلات صنعتی تراش فرز انواع cnc پرس دروازه ای کاراسل گیوتین و…….

✅ ماشین آلات صنعتی cnc

🔻 cnc فرم کوتاه شده عبارت Computer Numerical Control و به معنی کنترل عددی رایانه‌ای می‌باشد. این دستگاه شامل یک مینی کامپیوتر یا میکرو کامپیوتر می‌باشد که در اصل به عنوان واحد کنترل دستگاه عمل کرده و تا حد امکان مدارهای سخت‌افزار اضافی در واحد کنترل حذف شده است.

🔻 در دستگاه برش CNC برنامه در حافظه کامپیوتر ذخیره می‌شود و برنامه‌نویس به راحتی می‌تواند کدها، برنامه‌ها و الزامات را نوشته و ویرایش نماید. برنامه نوشته شده قابلیت استفاده برای قسمت‌های مختلف را داشته و نیازی به تکرار دوباره نمی‌باشد.

🔻 تقریبا تمام مواد با استفاده از CNC قابل ماشین‌کاری هستند که به آن ماشین کاری cnc می گویند. اما به طور کلی، انتخاب متریال اولیه به نوع فعالیت و محصولی که مد نظر دارید بستگی خواهد داشت. متریالی که به صورت معمول مورد استفاده قرار می‌گیرند عبارتند از: آلومینیوم، برنج، مس، استیل، تیتانیوم، چوب فوم، فایبرگلس و انواع پلاستیک.

🔻 ابزارهای مختلفی بر روی دستگاه برش CNC قابل اجرا و استفاده هستند که از این میان می‌توان به دستگاه تراش، دستگاه فرز و ماشین حفاری اشاره کرد. این ابزارها با برداشتن و حذف کردن بخش‌هایی از مواد از جمله فلزات و غیر فلزات، آن‌ها را به شکل‌ها و طرح‌های مختلف (گرد، چهارگوشه و …) درمی‌آورند.

🔻 دستگاه سی ان سی با توجه به تعداد محور هایش می تواند در یک ،دو یا سه بعد حرکت کند. فرز CNC سی ان سی دارای سه محور و تراش CNC سی ان سی بعضا دارای دو محور حرکتی می باشد. همان طور که از نام این دستگاه مشخص است.

🌀 انواع دستگاه‌های CNC

1- دستگاه CNC روتر یا مسیریاب: این دستگاه از انواع معمول دستگاه‌های CNC است که می‌تواند چوب، فلز و پلاسیک را برش بزند و حکاکی کند. در این مدل کاربر روتر را دستکاری نمی‌کند و فقط اطلاعات را وارد رایانه می‌کند.

2- دستگاه CNC برش پلاسما: این دستگاه از دیگر انواع دستگاه CNC است که از آن برای برش چوب و فلز (به صورت دو بعدی) استفاده می‌کنند و به اندازه‌ی دستگاه‌های روتر به قدرت نیاز ندارد. این ماشین‌ها از یک مشعل پلاسما برای نفوذ به چوب یا ورق فلزی استفاده می‌کنند.

3- دستگاه CNC برش لیزر: دستگاه برش لیزر از انواع دستگاه CNC است که کاملا شبیه به دستگاه برش پلاسما عمل می‌کند با این تفاوت که دستگاه CNC برش لیزر علاوه بر چوب و فلز، پلاستیک را نیز برش می‌دهد.

4- دستگاه پرینتر سه بعدی CNC: دستگاه پرینتر سه بعدی از انواع دستگاه CNC است و با فناوری مشابه دستگاه‌های CNC برش لیزر کار می‌کند اما در آن یک اکسترودر به کار گرفته می‌شود که تا زمانی که محصول کامل شود به آرامی پلاستیک را در حرکتی مداوم ته نشین کند.

⚜️ دستگاه تراش CNC

✳️ ماشین های تراش، به جای مانور دادن با کاتر یا مشعل، مواد خام را روی دوک حرکت می دهند و این دستگاه ها از محورهای کمتری نسبت به دستگاه های فرز استفاده می کنند. ماشین تراش CNC دارای یک تراش در مرکز است که با چرخش و دستکاری مواد، شکل مورد نیاز را تشکیل می دهد. رایانه موقعیت مواد را کنترل می کند.

✳️ ماشین تراش CNC در صنایعی مانند خودروسازی، هوافضا، و تولید سلاح گرم استفاده می شود.

🔴 دستگاه پرس :

💠 دستگاه پرس یک دستگاه مخصوص برای وارد آوردن فشار تحت کنترل بر روی یک جسم خاص است که امکان متراکم کردن و شکل دهی آن را فراهم می‌کند. البته این به این معنی نیست که دستگاه‌های پرس در همه شرایط برای متراکم کردن هستند، بلکه در برخی موارد کار آنها صرفاً شکل دادن و نگه داشتن نمونه برای تغییر حالت آن است. منشاء فشار ورودی در این دستگاه‌ها متفاوت است و نسل اولیه آنها با استفاده از نیروی مکانیکی و با دست اعمال می‌شد.

💠 نحوه عملکرد دستگاه پرس به این صورت است که دارای یک سطح به عنوان میز به عنوان نگه‌دارنده قطعه کار است. در طرف مقابل هم یک ابزار قرار دارد که با استفاده از یک اهرم، فشار لازم را به سطح قطعه کار وارد می‌کند. این فشار در دستگاه‌های قدیمی با استفاده از نیروی دست و نیروی انسانی اعمال می‌شد، اما امروزه از دستگاه‌های هیدرولیک و دستگاههای پنوماتیک برای ایجاد این فشار استفاده می‌شود. نحوه عملکرد این دستگاه‌ها به شکلی است که فرد می‌تواند میزان فشار وارده بر روی یک سطح را اندازه گیری می‌کند و به نوعی فشار کنترل شده به آن اعمال کند.

🔻 دستگاه پرس هیدرولیک

🌀 دستگاه‌های پرس هیدرولیک از ابزارهای برقی هستند که فشار آنها با استفاده از فشار هیدرولیک تأمین می‌شود. فشار سیال در یک محفظه خاص، با استفاده از پمپ‌ها و شیرآلات مختلف می‌توانند افزایش یا کاهش یابد. بعضی اوقات ممکن است از دستگاه‌ها و سیستم‌هایی برای افزایش ظرفیت پمپ‌ها در پروسه‌های قدرتمند استفاده شود. این پرسش‌ها می‌توانند در ابعاد بزرگ و برای کار با سرعت ثابت استفاده شوند.

🌀 نحوه عملکرد دستگاه پرس هیدرولیک تقریباً همانند ترمزها و فرمان‌های هیدرولیک است که انتقال نیرو با استفاده از مایع هیدرولیک انجام می‌شود و به همین دلیل سرعت آنها نسبت به دستگاه‌های معمولی کمتر بوده و نیاز به کار طولانی‌تر دارند. به هنگام استفاده از این دستگاه‌ها شما باید مسئله گرم شدن قسمت مرتبط با نیروی هیدرولیک را در نظر داشته باشید. این دستگاهها را می‌توان قدرتمندترین دستگاه پرس معرفی کرد که قادر به اعمال نیروی ۷۵ هزار تن نیرو است.

به مدیریت : مجتبی حسنی

 

دستگاه تزریق پلاستیک ۴۰۰ تن کوازی آلمان
تابلو plc شیر پرفشنال بلوک هیدرولیک به روز شده

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

خط کامل دستگاه های پالیش (پولیش) سینک ظرفشویی
ساخت ایران کپی شده از دستگاه های آلمانی
تابلو plc سرورو موتور

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

پرس دروازه ای ۱۶۰ تن میز دو متر دولنگ روسی

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

فرز ورتیکال آلمانی میز ۱۱۰ کار گیر ۸۵۰ ۱۵۰ ۳۵۰
فوق سلامت سه محور اتومات و اتومات سریع

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

دستگاه تراش یک و نیم متر ماشین سازی تبریز Tn50
مدل ۲۰۰۷ صادراتی در حد آکبند تیکه باز نشده مخصوص کارهای دقیق و قالبسازی

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

فرز دروازه ای سنگین cnc فلورتایپ ۴متر
ساخت کشور المان stama
درحد نو
کنترل موتور به روز شده
سروو موتور و کنترل jsk
ابعاد کارگیر
X3500
Y1250
Z1000
قابلیت محور چهارم
ابزارگیر ۷۵ ابزار
ایزو ۴۰
وزن دستگاه ۴۰تن

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

 

فروش ماشین آلات صنعتی در آمل مازندران , تراش cnc در آمل  , فرز cnc در آمل , پرس دروازه ای در آمل , پرس هیدرولیک در آمل ,  ماشین افزار حسنی در آمل مازندران , فروش دستگاه پرس دروازه ای ۱۶۰ تن روسی در آمل  , دستگاه پرس دروازه ای ۱۶۰ تن روسی ماشین افزار حسنی  , خط کامل تولید کولر آبی در آمل , دستگاه لبه دور فن , آرایش تشتک ,