Address & Contact

Our Address

آذربایجان شرقی،سراب،میدان هفت تیر

Telephone

فروشگا ه محصولات کشاورزی بازرگانی چلنگری

🔵کشاورزان از ابزار کشاورزی مدرن ، تجهیزات و ماشین آلات برای بهبود در تولیدات کشاورزی و کاهش زحمت و تلاش استفاده می کنند.

🔵در اینجا، لیستی از عناوین ابزارهای کشاورزی در اختیارتان قرار می دهیم که برای مزرعه بسیار مفید خواهند بود و زندگی تان را آسان تر می کنند.

🔵ادوات کشاورزی مدرن، در راستای کاهش تلاش انسان ساخته شده اند.

🔵لیست تجهیزات کشاورزی سنتی، ارگانیک یا مدرن از مجموعه ای از عناصر مکانیکی تشکیل شده است.

🔵تجهیزات، ماشین آلات و ابزارهای کشاورزی به جای یکدیگر استفاده می شوند، هر چند تفاوت هایی نیز بین این سه نوع وجود دارد.

🔵دانش بیشتر در مورد استفاده از ابزار و ماشین آلات کشاورزی و وسایلی که برای کارهای متداول باغبانی، از بین بردن علف های هرز، آبیاری و کوددهی استفاده می شوند، می تواند احتمال موفقیت را بالا ببرد.

🔵اگر به لیست لوازم و ادوات مورد نیاز کشاورزی نگاهی بیاندازیم با ابزارآلات و تجهیزات متنوعی مواجه خواهیم شد. کشاورزی به عنوان یک صنعت مهم به لوازم متعددی وابسته است. از گذشته تاکنون در این صنعت برخی ابزارها به صورت دائمی مورد استفاده بوده اند. با گذر زمان و وقوع تحولات گوناگون، رفته‌ رفته لوازم و تجهیزات کشاورزی نیز پیشرفت کردند. به طوری که امروزه شاهد انبوهی از تجهیزات و ادوات مورد استفاده در کشاورزی هستیم.

🔵دسته دیگری از لوازم و تجهیزات نیز هستند که جنبه های ایمنی و حفاظت را در کشاورزی پوشش می‌ دهند. چکمه پلاستیکی، لباس کار، دستکش و مواردی از این دست از جمله لوازمی هستند که برای محافظت به کار می روند.

فروشگاه بازرگانی چلنگری اقدام به عرضه محصولات کشاورزی مورد نیاز برای کشاورزان و باغداران نموده اند.

مدیریت :عماد خیابانی

ابزار، لوازم و تجهیزات مورد نیاز کشاورزی ,