فروش نصب و اجرای کرکره برقی درب و پنجره دوجداره تکنو آلومینیوم محمد
ساخت و نصب جک پارکینگی و توری آکاردئونی تکنو آلومینیوم محمد

? کرکره برقی ، درب اتومات ، جک پارکینگی

? انواع درب و پنجره دوجداره upvc ، توری ریلی ، توری آکاردئونی ، توری پلیسه ، توری مگنتی

? تولید ، نصب و اجرا در اسرع وقت

?ارائه محصولات و خدمات با کیفیت و استاندارد به همه همکاران و مشتریان عزیز وارد عرصه ی تولید فروش و اجرای درب و پنجره های فلزی گردید

شماره های تماس :
۰۹۹۱۱۲۱۹۱۵۸
۰۹۱۱۶۸۷۸۹۵۹

 

 

 

 

 

 

انجام ۱۱دهنه کار پلور
تیغه80
قبل از کار و بعداز نصب کرکره برقی با تیغه ۵.۵ آلوین

 

?ویژگی­های پنجره upvc

?ضد آب

?عایق حرارتی و صوتی

?مقاومت و دوام بالا

?ضد سرقت

?مقاومت در برابر آتش­سوزی

?مقاومت در برابر شرایط جوی

?زیبایی ظاهری

?کرکره برقی

?علاوه بر امنیت، آسایش و ظاهری زیبا، صرفه جویی در فضای پارکینگ را برای شما به ارمغان می آورد.

?کرکره اتوماتیک ( درب کرکره ای اتوماتیک ) نوعی از کرکره می باشد که به وسیله موتور و با استفاده از قدرت برق عمل کرده و در محور عمودی ریلی بالا و پایین می رود.

?با استفاده از کنترل از راه دور(ریموت) به راحتی می توان باز و بسته کرد و دیگر مثل قدیم نیاز به قدرت دست و استفاده از نیروی انسانی ندارد.

?کرکره اتوماتیک مناسب برای پارکینگ مسکونی، مراکز اداری وتجاری، سوله ها، مراکز صنعتی و حفاظ پنجره ها می باشد.

?مزیت اصلی کرکره اتوماتیک ( درب کرکره ای اتوماتیک ) فراهم کردن آسایش و راحتی کاربران است

? توری پنجره

? توری پنجره در واقع برای جلوگیری از ورود حشرات و گرد و غبار بر روی در و پنجره‌ها نصب می‌شود. توری پنجره به توری پشه‌بند نیز معروف است. با اینکه این توری‌ها در همه دنیا برای کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند،‌ اما کاربرد اصلی و عمومی آن‌ها جلوگیری از ورود حشره‌های به فضای داخلی خانه یا محیط کار است. با گرم شدن هوا و نزدیک شدن به فصل تابستان، ضرورت استفاده از توری پنجره‌ها بیش از هر زمان احساس می‌شود. هر چه هوا گرم‌تر می‌شود، بر تعداد حشرات معلق در هوا نیز افزوده می‌شود و احتمال ورود آن‌ها به خانه یا محل کار نیز بیشتر خواهد شد. تنها همین یک مورد کافی است، تا برای نصب یا تعویض توری پنجره‌ها یا درب‌های اطراف خود برنامه‌ریزی کنید. البته در صورت داشتن پنجره دوجداره باید توری مخصوص این نوع پنجره‌ها را تهیه کنید.

با انواع آن‌ها آشنا می‌شوید:

توری پلیسه‌ای

توری پنجره پلیسه‌ای به توری آکاردئونی نیز معروف است. از نظر عمومی، این توری بهترین مدل برای همه انواع پنجره‌ها به حساب می‌آید. برای جمع شدن توری پلیسه‌ای از فنر یا لولا استفاده نمی‌شود و این توری به صورت کرکره‌ای باز و جمع می‌شود. البته قاب این مدل از توری‌ها ثابت است. توری یو پی وی سی پلیسه‌ای به دلیل سبک طراحی‌اش دارای مقاومت بالایی است. این نوع توری به راحتی پاره و خراب نمی‌شود و از هر دو جهت چپ به راست یا راست به چپ قابل نصب است. ظاهر این توری مانند دامن‌های پلیسه‌ای زنانه است و باز شدن آن مانند باز شدن یک پنجره معمولی است.

توری مگنتیک

توری مگنتیک درست مانند توری پلیسه‌ای است، با این تفاوت که توری پلیسه‌ای قابل جدا شدن نیست، اما توری مگنتیک به راحتی به صورت جمع شده از قاب پنجره جدا می‌شود. توری مگنتیک در ابعاد و اندازه‌های مختلف وجود دارد و نصب آن بسیار آسان است. این توری‌ها به دلیل داشتن قفل مگنتی به طور خودکار بسته می‌شوند و به دلیل داشتن استحکام زیاد، پاره و خراب نمی‌شوند.

توری ریلی

توری ریلی برای درب و پنجره‌های ریلی قابل استفاده است. قاب توری ریلی روی ریل پنجره نصب می‌شود و حرکت می‌کند. توری ریلی نیاز به فضایی از پیش تعیین شده روی قاب پنجره دارد. این نوع توری را می‌توان از هر دو طرف پنجره به طرف سمت چپ یا راست باز و بسته کرد.

?تیغه

?تیغه های کرکره برقی که به اصطلاح همان کرکره برقی شناخته می شود یکی دیگر از انواع تکنولوژی های جدید ساختمانی می باشد که در گذر زمان به وجود آمده است. این نوع از کرکره در واقع جایگزینی برای کرکره معمولی بوده که قبلا فقط برای کرکره مغازه ها مورد استفاده قرار می گرفت. اما به دلیل برخی از مشکلاتی که داشت زیاد مورد توجه قرار نمی گرفت و به همین دلیل کارشناسان ساختمانی و عمران به فکر ایجا نوعی از کرکره افتادند تا اینکه کرکره برقی تولید شد. در ابتدا کرکره های برقی یا همان کرکره اتوماتیک نیز محدودیت هایی داشت و تنها در مغازه ها مورد استفاده قرار میگرفت اما سیر تکاملی برای کرکره برقی نیز آغاز شده و مدل های جدید کرکره برقی اتوماتیک روانه بازار شند.

 

 

مدیریت:آقای کارگر

 

 

 

 

 

پنجره دو جداره کشویی , قیمت پنجره دوجداره , قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی , لیست قیمت درب و پنجره upvc و بهترین پنجره دو جداره , قیمت پنجره دوجداره , انواع پنجره دوجداره ,تولیدی درب و پنجره ,