Address & Contact

Our Address

نوشهر .خیابان باباطاهر .کوچه صنعت 12/5.کناف پردی

Telephone

دکوراسیون داخلی پردی چراغ نوری در نوشهر مازندران

✨تولید و اجرای کابینت ام دی اف✨
✨تولید درب و پنجره upvc✨
شماره تماس:
09117832766

💥 کناف، صفحاتی روکش دار و غالبا گچی هستند که امروزه در صنعت ساختمان سازی به وفور مورد استفاده قرار می گیرند که عمده دلایل آن زیبایی ظاهری، سرعت نصب و اجرای بالا، تنوع فوق العاده و … هستند. کناف همان نسل جدید گچ محسوب می شود که تقریبا در تمامی امور ساختمان سازی مورد استفاده قرار میگیرد.

💥 از ورق های کناف در دیوار ها و سقف های هر بخشی از ساختمان با توجه به کاربرد و شرایط محیط و همچنین سلیقه کارفرما، می توان استفاده کرد. انواع مختلف پانل های گچی، چوبی و … به جهت کناف کاری در بخش های مختلف ساختمان در بازار موجود هستند. تیم متخصص و مجرب کناف پردی ، با ایده های خلاقانه خود و بهره وری از به روز ترین متد ها و طراحی های ساختمان سازی داخلی و همچنین استفاده از باکیفیت ترین مواد، ساختمانی شیک، زیبا و قطعا موردپسند شما تحویلتان می دهد.

💥 کناف یکی از مصالح اصلی مورد استفاده در ساخت و ساز به صورت خشک (بدون استفاده از آب) می باشد، که در ایجاد طراحی های متنوع بر روی دیوارها و سقف های کاذب مورد استفاده قرار می گیرد.

☑️ بررسی اجرای کناف

💥اجراو نصب کناف در سقف بسیار مقرون به صرفه می‌باشد و از کیفیت بالایی برخوردار است، قابلیت انعطاف پذیری کناف باعث شده تا بسیاری از مخاطبین به این نوع سقف جذب بشوند و از آن در دکوراسیون منازل، ادارات و … خود استفاده نمایند.

💥از کناف می‌توان در واحد های اداری و تجاری استفاده کرد و قابلیت نورپردازی این سقف باعث شده تا زیبایی منحصر به فردی در دکوراسیون داخلی خانه ایجاد شود. به دلیلی سبک بودن سقف کناف، نصب و راه اندازی آن بسیار آسان و راحت می‌باشد و جا به جایی این سقف می‌تواند در مدت کوتاهی انجام شود

☑️ خانه رویایی با سقف کناف

💥ورق های کناف در کشور ما اصولا مصالح مصرفی دیوار ها و سقف ها به حساب می آیند و با توجه به رنگ، ظرافت و مقاومت آنها برای اجزای خاصی از ساختمان کاربردی می باشند. کناف ها یکی از بهترین موارد برای اجرای دیوار های ضد حریق می باشند.

☑️ نگهداری و حمل کناف

💥برای حمل کردن کناف رعایت اصول ایمنی و نگهداری بسیار مهم می‌باشد زیرا ممکن است در هنگام حمل، کناف دچار شکستگی یا آسیب بشود. برای حمل کردن کناف باید توجه داشته باشید که آن را دور از تابش نور مستقیم آفتاب قرار دهید و از خیس نشدن کناف اطمینان کافی را داشته باشید، زیرا ممکن است بارندگی موجب از بین رفتن کناف بشود و زیان بسیار زیادی را برای شما ایجاد نماید.

مدیریت: آقای قمی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فروش و اجرای تخصصی کناف پردی در نوشهر , انواع کناف , سقف کاذب , کناف کاری متحرک , کابینت ام دی اف , تولید درب و پنجره upvc ,