فروش و اجرای شیشه نشکن و انواع شیشه ساختمانی دوجداره و تک جداره با ابعاد ویژه شرکت گارد گلاس

درباره شرکت گارد گلس

شرکت شیشه ایمنی گارد گلس (ایمن جام لوتوس)در سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را در زمینه طراحی فروش و اجرای پیشرفته شیشه‌های ضد‌گلوله و ضد‌سرقت آغاز نمود. و با لطف خداوند و استفاده از تیمی متخصص و توانا در زمینه اجرای شیشه‌های ضد‌گلوله و ضد‌سرقت، باعث گردیده تا اجرا و کنترل کمی و کیفی عملیات اجرایی، به راحتی امکان پذیر گردد.
لازم به ذکر است که مجموعه نوآوری‌ها و تلاش‌های تیم کاری با تعهد بر کیفیت محصول و مشتری مداری، این شرکت را به سازمانی خوشنام در میان مشتریان در بازار ایران معرفی کرده است. تا این شرکت در زمره برترین شرکتهای فروش و اجرای شیشه‌های ضد‌گلوله و دکوراتیو در میان جواهر فروشان و صرافان کشور شناخته شود.
امروز به جرات می‌توانیم بگوییم که شرکت گارد گلس با کادر مجرب و تجهیزات کاملی که در اختیار دارد جزو معدود شرکتهایی‌است که توان طراحی، محاسبه و اجرای هرگونه سفارشی از جمله ابعاد ویژه و غیر استاندارد را با هر ویژگی داراست و با اکثر شرکتهای شیشه دیگر تعامل خوبی را برقرارکرده است.
همچنین شرکت گارد گلس( ایمن جام لوتوس)
دارای استاندارد نظام مدیریت کیفیت (ISO9001-2015 )
و استانداردهای رضایت‌مندی مشتری (ISO10004 ; 10002- 2018) از شرکت ملی تایید صلاحیت ایران می‌باشد.

لینک pdf رزومه شرکت گاردگلس?

آدرس و رزومه شرکت گاردگلس

 

به مدیریت:مهندس داداش زاده

شیشه ضد گلوله

 

 

 

 

 

 

 

شیشه هوشمند

 

 

 

 

شیشه سکوریت نشکن

 

 

 

 

 

آینه کاری و تراش آینه
شیشه رنگی و شیشه بین کابینتی

 

 

 

فروش و اجرای شیشه نشکن ,  شیشه ضدگلوله ,  شیشه ضدسرقت ,  انواع شیشه ساختمانی ,  شیشه دوجداره و تک جداره ,  قیمت انواع شیشه ساختمانی در تهران ,  شرکت گارد گلاس در تهران ,