فروش و اجرای پوشش سقف و نصب تایل و کاذب لت

🔹🔸 نصب تایل سقف شیروانی ، پرچین و آلاچیق

🔹🔸 لوازم سربندی ، خرید آهن آلات ، ابزار و یراق سقف و پوشش های سقف و پرچین

✳️ مزایای تایل پرچین

🔹🔸 با وزن بسیار کمی که دارد باعث میشود که حمل و نقل و نصب آن برای کلیه سقف شیبدار راحت باشد.

🔹🔸 بسیار مقاوم در برابر زلزله و باد و طوفان های شدید میباشد. و تایل پرچین در برابر باران های شدید و تگرگ و برف سنگین بسیار مقاوم میباشد.

🔹🔸 گزینه مناسبی از نظر انعطاف پذیری بالا و اتصال در زاویه های انتهای کار اجرا شده برای انواع سقف های شیبدار و طرح دار دانست.

🔹🔸 ثابت ماندن رنگ آن در برابر تابش نور خورشید و ثابت ماندن شکل ظاهری اجرا شده در مدت زمان طولانی دانست.

🔹🔸 در انتخاب سقف، گزینه های بسیار زیاد وجود دارند که هر کدام از آنها مزایا و معایبی دارند. تصمیم شما هم باید بر اساس زیبایی سقف باشد و هم وضعیت آب و هوایی منطقه ای که بنای شما در آن قرار گرفته است. سقف های سه گوش هستند پر طرفدارترین سقف در سقف شیب دار می باشد.سقف سه گوش، سقف بسیار متداولی است. که می توانید آن را با مصالح متفاوتی رویت نمایید.

🔹🔸 در هر صورت در ساختن این مدل سقف های شیب دار حتما باید اندازه ی طلایی را مخصوصا در افزایش یا کاهش شیب سقف در نظر گرفت. همانطور که ادوین لوتینس (بزرگتری معمار جهان) همیشه از زاویه 45 درجه در شیب سقف ها دوری جسته است و حتی این اندازه زاویه شیب را اندازه زاویه زشت نامیده است، اگر سقفی با این شیب ساخته شود علاوه بر کمبود زیبایی از نظر ظاهری، از نظر سازه ای نیز سازه ای مناسب نمی باشد. پس اندازه زوایه شیب سقف بسیار پر اهمیت می باشد.

مدیریت : علی اکبر رداژ

 

 

 

سقف شیروانی مدرن , ارزانترین سقف شیروانی , بهترین سقف شیروانی , سقف شیروانی فلزی , پرچین و آلاچیق , تایل ,