💎طراحی ،مشاوره،اجرا و فروش انواع کناف و سقف کاذب و انواع دکوراسیون داخلی 

💎طراحی و اجرای کناف تایل و pvc

💎طراحی و اجرای انواع سقف کشسان و نوپرداز و طرح های دکوراتیو

💎طراحی و اجرای انواع پارتیشن، تایل های 60*60 و پی وی سی و تایل های معرق 

💎اجرای انواع دورباکس و دورباکس نور مخفی

💎اجرای انواع tv room و پارتیشن های خاص و دکوراتیو

💎فروش و اجرای انواع کفپوش،دیوارپوش،انواع کاغذ دیواری،قرنیز و …

عاملیت فروش کناف آقای دلبری پلاک 17

☎️شماره تماس:09155711795☎️

 

🔰طراحی،مشاوره و اجرا برای اماکن تجاری(مغازه،تالار،باشگاه،آرایشگاه و …)،اداری و مسکونی 

💠مجموعه ی خداشاهی با کادری مجرب و متعهد و سابقه ای درخشان در زمینه اجرا و فروش انواع کناف و دکوراسیون داخلی با استفاده از بهترین متریال و به روزترین طرح ها و مدل ها آماده ی ارائه ی خدمات و محصولات با کیفیت به شما عزیزان می باشد.

✳️کناف 

💠کناف نوعی پوشش گچی است که حدود ۸۰ سال پیش توسط خانواده ای آلمانی بدست آمده است. این پوشش را به عنوان یک تکنولوژی جدید از گچ به حساب می‌آورند که نسبت به گچ دارای مزایای بسیار زیادی است و در حال حاضر به عنوان یکی از مصالح مهم و پر کاربرد در صنعت ساخت ساز استفاده می‌شود.کنافی که برای دیوار استفاده می‌شود.

💠به عنوان دیوار جدا کننده و برای سقف به صورت سقف‌‌‌های کاذب استفاده می‌شود که به راحتی قابل پیچ شدن بر روی هر قسمتی می‌باشد. فضاهایی که بین صفحات ایجاد می‌شود با بتونه پوشانده شده و سطحی صاف را بوجود می‌آورد و با توجه به هر سلیقه ای رنگ یا کاغذ دیواری روی آن به کار می‌رود.

✳️دلایل انتخاب کاغذ دیواری به جای رنگ‌آمیزی 

💠در جواب باید بگوییم یکی از مهم‌ترین دلایل این است که طرح‌ها و رنگ‌هایی که به وسیله کاغذ دیواری می‌توان روی دیوار به وجود آورد، در حقیقت با نقاشی دیوارها غیرممکن است.رنگ‌آمیزی دیوارها کاری بسیار عالی و ایده‌آل است، اما به شرطی که تمایل به تک‌رنگ بودن دیوارها داشته باشید یا بخواهید از دو رنگ متفاوت با هم، اما ساده برای دیوار‌های مجاور استفاده کنید.

💠اما اگر تمایل دارید طرح و نقشی خاص را با جلوه‌ای جذاب و متمایز بر دیوار داشته باشید یا منظره‌ای دیدنی را روی دیوار خانه خود ایجاد کنید، تنها راه، استفاده از کاغذ دیواری است؛ زیرا در صورتی که شما در زمینه هنر طراحی و نقاشی توانایی خوبی نداشته باشید، ایجاد طرح و نقش زیبا روی دیوار، مطمئنا از توان شما خارج خواهد بود، بنابراین اینجاست که کاغذ دیواری بهترین گزینه برای دکوراسیون است.

💠کاغذ دیواری تیراژه هارمونی را می‌توان به نحوه‌های مختلف روی دیوارهای یک فضا نصب کرد. برای مثال می‌توان تمام دیوارها را با یک مدل کاغذ دیواری پوشش داد یا برای برجسته کردن نقطه کانونی، تنها یک دیوار اتاق را کاغذ دیواری کرد؛ هم‌چنین می‌توان برای هر دیوار، از کاغذ دیواری‌ با طرح‌های متفاوت استفاده کرد.

💠هم‌چنین می‌توانید تنها نیمه پایینی دیوار را کاغذ کنید و نیمه فوقانی را با رنگی هماهنگ و مناسب رنگ‌آمیزی کنید؛ یا بالعکس، نیمه پایینی را با کاغذ دیواری طرح‌دار و نیمه فوقانی را با کاغذ دیواری ساده و با رنگی متناسب بپوشانید.

✳️قرنیز

💠قرنیز قطعه ای است با ارتفاع کم که بصورت نواری در پای دیوارها و خط تقاطع دیوار و کف ساختمانها اجرا می گردد. قرنیزها نه تنها موجب زیبایی و جلوه بخشی به این خط تقاطع میگردد.

💠بلکه با جلوگیری از انتقال رطوبت موجود در کف فضاها به گچ کاری دیوار و برخورد اشیاء و اثاثیه به نازک کاری دیوارها، باعث جلوگیری از آسیب رسیدن به آن می شود. قرنیزها امروزه از مصالح متفاوتی از جمله سنگ، چوب، پلاستیک، استیل، شیشه، PVC و MDF ساخته و راهی بازار شده است.

به مدیریت:جناب خداشاهی 
شماره های تماس مدیریت:
09158995724
09367280243

 

 

 

 

 

تالار عروسی

 

سالن زیبایی

 

اجرای کناف در طرح های مختلف 

 

شومینه

 

اجرای کناف و اجرای کار دور لوستر 

 

اجرای پارتیشن با کناف
اتاق خواب 

 

مهدکودک و مدرسه

 

 

دکوراسیون داخلی در سبزوار , اجرای کناف در سبزوار , فروش کناف در سبزوار , دکوراسیون داخلی خداشاهی , طراحی دکوراسیون داخلی , مشاوره در زمینه دکوراسیون داخلی , فروش کفپوش در سبزوار , اجرای کفپوش در سبزوار , انواع کاغذ دیواری , اجرای پارتیشن در سبزوار , اجرای قرنیز در سبزوار , اجرای دورباکس در سبزوار , اجرای سقف کشسان در سبزوار , تایل و پی وی سی , تایل معرق , اجرای tv room در سبزوار ,