Address & Contact

Our Address

قزوین ، خیابان دانشگاه، کوچه لطف ،پلاک ۱۴

Telephone

مقاوم سازی پوشش ضد حریق حیدری 

⚡️ 3D پنل

✳️ تری دی پنل یک دیوار پیش ساخته است که از دو قسمت هسته عایق پلی استایرن نسوز (یونولیت) و شبکه های پیش جوش فولادی (مش) تشکیل شده است که بوسیله مفتولهای فلزی به صورت خرپا به یکدیگر متصل می باشد که با نصب و بتن پاشی روی آن از تلفیق دو شبکه فولادی و بتن، سازه بسیار مقاوم و محکمی بدست می آید.

✳️ وجود لایه پلی استایرن در اعضای پانلی به کار رفته باعث کاهش وزن قطعات دیوار و سقف شده و علاوه بر حمل آسانتر، در مجموع از وزن سازه نیز می کاهد. این پنل ها در ساختمان به صورت باربر و یا دیافراگم افقی سازه باربر ساختمان و یا دیوارهای جداکننده غیر باربر به کار می روند.

🔻 کاربردها

پنل‌ها با هسته پلی استایرن و بتن مسلح (مش فولادی و بتن پاشیده شده با مقاومت بالا) جهت موارد زیر کاربرد دارند:

🔹 دیوارباربر
🔹 سقف
🔹 دیواره های جداکننده غیر باربر (داخلی و خارجی)
🔹 ساختارهای سازه‌ای شامل دیوارهای باربر برشی، پنل‌های سقفی و دیوارهای عایق در برابر انتقال حرارت و صوت مورد استفاده قرار می گیرند.

⚜️  پوشش ضد حریق

یکی از مهم ترین مواردی که باید در صنعت ساخت وساز در نظر گرفته شود، توجه به ایمنی ساختمان است. دراین بین یکی از شایع ترین و آسان ترین روش ها برای محافظت سازه ها استفاده از پوشش های ضد حریق است.

🔰 اهمیت استفاده از پوشش های ضد حریق

🔻 عایق های ضد حریق از پیشرفت آتش جلوگیری می کنند و عاملی برای کاهش آسیب به سازه ها در مدت زمان بیشتری هستند. پوشش ضدحریق بر روی ساختمان و سازه، از فروپاشی آن در اثر افزایش دما جلوگیری می کند، همچنین با استفاده از پوشش های ضد حریق پیشرفت آتش سوزی کندتر شده و زمان بیشتری برای رسیدن گروه های آتش نشانی و کمک رسانی به انسان ها وجود دارد.این عایق ها خسارت مالی به ساختمان ها را نیز به طور چشمگیری کاهش می دهد.

🔻 در مبحث مقاوم سازی و ایمن سازی ساختمان ها در برابر آتش چنانچه سیستم اعلام و اطفاء حریق، به هر علتی توانایی خود را در خاموش کردن آتش از دست بدهد، سازه باید پایداری خود را طی بازه ی زمانی کافی جهت امدادرسانی حفظ نماید تا نیروهای امداد رسانی زمان برای خارج کردن کامل افراد داشته باشند و تا پیش از خرابی پیش رونده و فروریزش کلی ساختمان اقدامات لازم را جهت خاموش نمودن آتش را به عمل رسانند.

🔻 بدین منظور پس از ساخت سازه پوشش هایی ضد حریق بر بروی استراکچر انجام میشود که هنگام آتش سوزی این زمان را جهت امداد رسانی ایجاد میکند.

💠 انواع پوشش های ضد حریق

در صنعت ساختمان سازی پوشش های متعارف ضد حریق و در دسترس را عمدتاً می توان به سه دسته تقسیم کرد.

🔸 پوشش های معدنی
🔸 رنگ های عایق و منبسط شونده
🔸 بردهای ضد حریق

به مدیریت : حیدری

 

 

 

فروش و اجرای 3D پنل در قزوین ,  انواع شاتکریت اطفا حریق در قزوین , مقاوم سازی  , پوشش ضد حریق در قزوین , اجرای پوشش ضد حریق , اجرای شاتکریت ,