Address & Contact

Our Address

تهران،سه راه آذری،گاراژ آریا،پلاک 22

تامین قطعات معدنی و لوازم موتوری و زیربندی ماشین آلات زیرک در تهران

✨فروشنده و تهیه کننده قطعات یدکی ماشین آلات راهسازی کوماتسو،کاترپیلار و انواع فیلتر و قطعات معدنی

✨لوازم یدکی هیوندای و لوازم موتوری و زیربندی ماشین آلات راهسازی

✨آماده عقد قرارداد با موسسات و شرکت های راهسازی و …✨

?ماشین آلات راهسازی از جمله ماشین آلات با ابعاد بزرگ هستند که بدون استفاده از آنها عملیات راهسازی غیر ممکن خواهد بود. ماشین آلات زیادی در راهسازی کاربرد دارند. بولدوزر، گریدر و جرثقیل برخی از ماشین آلات راهسازی هستند. تمامی‌این ماشین آلات از قطعات مختلفی تشکیل شده اند.

?ماشین آلات راهسازی به دلیل انجام عملیات راهسازی سنگین و در نتیجه اصکاک بالا به مرور و در کوتاه مدت دچار فرسایش شده و قطعات آنها بعد از مدتی نیاز به تعویض خواهد داشت. از این رو لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند و باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند تا براثر فشار سنگین وارد شده و در کوتاه مدت دچار فرسودگی نشوند.

?لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی انواع مختلفی دارند که نسبت به نوع ماشین متفاوت است. از جمله قطعات ماشین آلات راهسازی میتوان به لوازم یدکی مینی لودر اشاره کرد که قطعات بسیاری را شامل میشود. قطعات یدکی موتوری، هیدرولیک، لوازم جک، وسایل چرخ، وسایل زیر بندی و دینام تنها بخشی از قطعات مینی لودر هستند.

?از دیگر ماشین آلات راهسازی جرثقیل‌ها میباشند. همانطور که میدانید جرثقیل‌ها کاربرد زیادی در ساختمان سازی و صنعت دارند. جرثقیل‌‌‌های متحرک، جرثقیل‌‌‌های ثابت، جرثقیل‌‌‌های سقفی، جرثقیل‌‌‌های دروازه ای، جرثقیل‌‌‌های بازویی و آویز از جمله جرثقیل هایی هستند که نسبت به نوع فعالیت مصارف زیادی دارند.

?جرثقیل‌ها نیز به نوبه خود در عملیات راهسازی برای حمل و جابجایی قطعات و تجهیزات مورد استفاده در عملیات راهسازی کاربرد فراوانی دارند. به طور مثال برای انتقال تجهیزات و سازه‌‌‌های مختلفی که به منظور راهسازی مصرف میشوند از جرثقیل‌ها استفاده میشود. قطعات بابکت جزو لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی محسوب میشوند که نسبت به نوع بابکت متفاوت میباشند. شفت، کوپلینگ، روتور و شفت، پولی‌‌‌های چدنی، قلاب، کمربند‌‌‌های بکسل، لوازم موتور و گیربکس و همچنین لوازم ترمز تنها بخشی از لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی میباشند که فقط در جرثقیل‌ها کاربرد دارند.

?بیل مکانیکی چیست؟

بیل مکانیکی کاربردهای گوناگونی دارد ، این ماشین در مواردی همچون حفاری های ساده ، مخصوصاً حفاری کانال ها ، انواع گود برداری ، خاک برداری ، حمل اجسام و مواد و … بکار میورد.

بیل 220 کوماتسو

?بیل مکانیکی چه کاربردهایی دارد؟

از قابلیت‌های این ماشین می‌توان به نصب چکش (پیکور) که بسیار پرکاربرد است اشاره کرد. نصب چکش هیدرولیکی یا پنوماتیکبجای باکت این دستگاه، این امکان را فراهم می‌کند که سطوح و حجم‌ها سنگی یا بتونی را که بنا به دلایلی نمی‌توان با مواد منفجرهو یا کمپرسور تخریب کرد، به‌وسیله مجموعه این دو وسیله (بیل و چکش) تخریب نمود.

لودر 600 کوماتسو

?لودر چیست؟

لودر ماشینی تراکتوری است که از مجموعه ماشین آلات راه سازی و ساختمانی به حساب می آید. این وسیله مجموعه مکانیزمی هیدرولیکی است که بر روی تراکتور مخصوص خود سوار شده . دارای بازوهای نه چندان بلندی بوده (نسبت به سایر ماشین آلات راه سازی بازو دار) و در عوض جامی بزرگتر دارد.

بلدوزر ۱۵۵ کوماتسو

?بلدوزر و کاربردهای آن 

?بلدوزر از جمله ماشین آلاتی است که در عملیات های ساختمانی و عمرانی مورد استفاده قرار می گیرد. تراکتوری که مجهز به یک تیغه در قسمت جلویی باشد را بولدوزر می گویند. بولدوزر از دو بخش اساسی تراکتور و تیغه تشکیل شده است، که تیغه توسط یک سیستم قاب متصل کننده به تراکتور متصل می شود.

?درعملیات خاکی، معمولاً بیشترین مسافت بهینه ای که خاک توسط بولدوزر حمل می شود حدود ۱۰۰ وکمترین مقدار آن حدود ۸ متر است.مهمترین عاملی که در عملکرد بولدوزر تاثیر زیادی دارد، نوع تیغه ای است که توسط آن عملیات خاکی صورت میگیرد.

 

لپتاپ۵۰ کاره کد۵۰۰۱۳قیمت ۷۵۵

❇️انواع قطعات ماشین آلات راهسازی و معدنی

?رولیک

وسیله ای است که در ماشین آلات سنگین از آن استفاده می‌شود. این وسیله اتصال بین محرکه مکانیکی و زنجیر را برقرار می‌کند. بدین ترتیب، زنجیر به راحتی حرکت خواهد کرد.

?بوش

بوش یکی دیگر از قطعاتی است که در ساخت زیربندی ماشین آلات راهسازی و معدنی کاربرد دارد. این بخش عامل اتصال زنجیر بیل و بلدوزر است.
اسپراکت

?دنده اسپراکت

 یکی دیگر از اجزای تشکیل دهنده زیربندی ماشین‌‌‌های سنگین است. این وسیله نوعی چرخ دهنده است که به قسمت‌‌‌های پشتی ماشین متصل می‌شود و عاملی برای حرکت این دسته از ماشین‌ها به شمار می‌رود.

به مدیریت:مهدی زیرک

بوش موتور

 

پیستون موتور

 

بوبین پمپ مادر بیل کاترپیلار

 

رینگ کوماتسو بلدوزر 155

 

لوازم جک

 

فیلتر های ماشینهای راهسازی

 

 

 

 

 

 

 

ماشین آلات راهسازی , انواع قطعات ماشین آلات راهسازی , تامین قطعات معدنی و لوازم موتوری و زیربندی ماشین آلات زیرک در تهران , فروش لوارم یدکی ماشین آلات راهسازی کوماتسو و کاترپیلار در تهران , انواع لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی در تهران ,