پنجره دوجداره کوثر وین

?تعویض انواع درب و پنجره آلومینیومی و آهنی قدیمی با درب و پنجره های دوجداره و نصب یکروزه

? درب و پنجره دوجداره آلومینیوم اختصاصی نرمال و ترمال بریک و مونوریل

?درب و پنجره upvc

?انواع توری پشت پنجره اعم از پلیسه ای ، ریلی و ثابت

?اندازه گیری و اجرای انواع نمای شیشه ای کرتین وال ، لامل فریم لس و اسپایدر

? اجرای انواع نرده استیل

?اندازه گیری و تولید انواع شیشه دوجداره و سه جداره ، سکوریت ، حمام مستر

? ریگلاژ و آب بندی انواع درب و پنجره آلومینیوم دوجداره upvc

?تعویض پنجره های قدیمی بدون تخریب

?با ارزانترین قیمت و بالاترین کیفیت

من را در Instagram دنبال کنید! نام کاربری: kosar_win
https://www.instagram.com/kosar_win?r=nametag

 

مدیریت : آقای محمد نوروزی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چرا باید درب ها و پنجره های قدیمی را با دوجداره تعویض کنیم ؟

امروزه بسیاری از افراد وقتی به نوسازی و تعمیر خانه خود اقدام می‌کنند و یا می‌خواهند نمای ساختمان خود را تغییر دهند، از درب‌ها و پنجره‌های دو جداره استفاده می‌کنند. درب و پنجره قدیمی را معمولا دیگر کمتر کسی استفاده می‌کند و حتی می‌توان گفت که خریدار این گونه درب‌ها و پنجره‌ها بسیار کم است و هر روزه کمتر و کمتر نیز می‌شود. چرا که استفاده از درب‌ها و پنجره‌های دو جداره روز به روز شایع تر و رایج تر می‌گردد و دیگر کمتر کسی از درب و پنجره قدیمی استقبال می‌کند. درب‌ها و پنجره‌های دو جداره دارای برخی مزایا و خصوصیاتی هستند، که استفاده از آن‌ها برای بسیاری از افراد مناسب و جذاب است. در این مقاله به بررسی لزوم استفاده ازدرب و پنجره های دوجداره خواهیم پرداخت .

? مقایسه درب و پنجره قدیمی و دو جداره

تا چند وقت پیش معمولا اکثریت مردم از درب‌ها و پنجره‌های معمولی استفاده می‌کردند. ولی امروزه وقتی در خیابان و کوچه به ساختمان‌ها نگاه می‌کنیم، روز به روز بر تعداد ساختمان‌ها و منازلی که از درب‌ها و پنجره‌های دو جداره استفاده می‌کنند، افزوده می‌شود. درب‌ها و پنجره‌های دو جداره می‌توان گفت که در آینده بسیار نزدیک به طور کلی جای درب‌ها و پنجره‌های قدیمی را می‌گیرند. ولی با این حال، هنوز هم در گوشه و کنار شهر استفاده از درب‌ها و پنجره‌های قدیمی دیده می‌شود و استفاده می‌گردد. ولی با این حال، دیر نیست که در مدت زمان بسیارکم ، در همه شهر ما شاهد استفاده از درب‌ها و پنجره‌های دو جداره باشیم. برخی این تصور را دارند، که برای تعویض درب‌ها و پنجره‌های قدیمی باید تخریبات متعدد داشته باشد و ریخت و پاش‌های بسیاری انجام شود. همین طرز فکر موجب می‌شود، که برخی از افراد، از اقدام به تعویض درب و پنجره‌های قدیمی خودداری کنند. در حالی که این گونه طرز تفکرات موجب می‌شود، که بسیاری از افراد از مزایای استفاده از درب‌ها و پنجره‌های دو جداره خود را محروم کنند. در حالی که در بسیاری از مواقع برای تعویض درب و پنجره‌های قدیمی با درب و پنجره‌های دو جداره نیازی به تخریب، وجود ندارد. چرا که به راحتی و با استفاده از تخصص و مهارت افراد مجرب به راحتی و آسانی می‌توان اقدام به تعویض درب‌ها و پنجره‌های قدیمی با درب‌ها و پنجره‌های دو جداره نمود. از این رو، می‌توان گفت که علل و دلایل بی شماری برای استفاده از درب‌ها و پنجره‌های دو جداره وجود دارد، که از جمله این علل و دلایل می توان به موارد زیر اشاره کرد :

?مزایای استفاده از درب و پنجره های دوجداره

صرفه جویی انرژی و جلوگیری اتلاف انرژی
یکی از مهمترین دلایل استفاده از درب و پنجره های دوجداره مبحث اتلاف انرژی است . طی تحقیقات بعمل آمده محققان به این مطلب رسیده اند که بیش از ۴۵% از اتلاف انرژی در ساختمان ها از طریق درب و پنجره های غیر دو جداره صورت می گیرد. و همان طور که می دانیم ساختمان ها سهم بالایی در بکارگیری انرژی داشته و بنابراین اتلاف انرژی در ساختمان ها حجم بسیار بالایی را داراست. بدیهی است که درب و پنجره های فلزی همواره در حال تبادل حرارت به خصوص در زمستان و تابستان هستند.

? عایق صوت و حرارت

یکی از خصوصیات اصلی و مهمی که درب‌ها و پنجره‌های دو جداره در مقایسه با درب و پنجره قدیمی دارند، به عایق صوتی بودن آن‌ها مربوط می‌شود. پنجره‌ها و درب‌های دو جداره به دلیل برخورداری از دو جداره با فاصله تعیین شده از هم و همچنین خصوصیات و ویژگی‌هایی که دارد، می‌تواند در برابر سر و صدا عایق بسیار مناسب و خوبی باشد. به ویژه این که امروزه آلودگی صوتی در بسیاری از جاها، از جمله شهرهای بزرگ یکی از مشکلات و دغدغه‌های بسیاری از مردم می‌باشد. از این رو، می‌توان با استفاده از درب‌ها و پنجره‌های دو جداره به عنوان عایق صوتی آرامش را برای خود به همراه آورد.
با پیشرفت بشر و صنعتی شدن زندگی، منافع و مضرات زیادی عاید انسان شده است و تمامی زندگی را تحت شعاع قرار داده است و انسان از هر زمان بیشتری نیاز به آسایش دارد.
با افزایش شهرنشینی و قرار گرفتن ساختمان ها در محل عبور مرور ماشین ها در کلان شهرها ، باعث شده است تا صداهای زیادی در طول روز وارد منزل یا محل کار شود، اما نگران نباشید زیرا این مشکل یک راه حل قطعی دارد و آن هم استفاده از پنجره های upvc و آلومینیوم با شیشه های دوجداره و یا سه جداره است.
این نوع پنجره ها به گونه ای طراحی شده اند که جلوی ورود صدا به داخل را میگیرند و بزرگترین علت این خاصیت وجود شیشه هایی است که با استفاده از مواد مخصوص و لایه بندی ساخته شده اند و علاوه بر زیبایی عایق صوتی را ممکن میکنند.
عوارض روحی و روانی ناشی از الودگی صوتی به قدری بالاست که موجب اختلالات شخصتی و روحی بی شماری در بدن یک فرد سالم می شود و با گذر زمان و تشدید این موضوع موجب تنش های عصبی و شنوایی در فرد می گردد.

? استفاده راحت تر و آسان تر

شاید بتوان یکی از اولین و مهم ترین علل و دلایل استفاده از درب‌ها و پنجره‌های دو جداره در مقابل درب و پنجره قدیمی را استفاده راحت تر و آسان تر از آنها عنوان کرد چرا که این پنجره‌ها و درب‌ها از کیفیت بالایی برخوردار هستند و به راحتی باز و بسته می‌شوند. نحوه باز و بسته شدن درب‌ها و پنجره‌های دو جداره سبب می‌شود، که بسیاری از مردم به سراغ آنها بروند. چرا که بسیاری از مردم در باز و بسته کردن درب‌ها و پنجره‌های قدیمی مشکل دارند.

? مقاوم بودن در برابر نور خورشید

از دیگر خصوصیات و ویژگی‌هایی که درب‌ و پنجره‌های دو جداره وجود دارد و می‌تواند دلیل مناسبی برای تعویض در و پنجره‌های فلزی و قدیمی با آنها باشد، مقاومت بالای درب‌ و پنجره‌های دو جداره در برابر اشعه نور خورشید است.

پنجره‌های معمولی پس از مدتی در اثر نور خورشید تغییر رنگ می‌دهند و موجب می‌شوند که ظاهر ناخوشایندی پیدا کنند

در حالی که پنجره‌ها و درب‌های دوجداره به مدت زمان طولانی زیبایی و تازگی خود را حفظ نماید. بنابراین دربرابر اشعه نور خورشید تغییر رنگ نمی‌دهد و رنگ آن ثابت است.

? دوام و استحکام بالا در برابر آتش سوزی‌ها و غیر قابل اشتعال بودن

از دیگر مزیت‌ها و خصوصیاتی که درب‌ها و پنجره‌های دو جداره دوام و استحکام بالای آنها در برابر آتش سوزی و همچنین غیر قابل اشتعال بودن این پنجره‌ها است. از این رو، استفاده از این پنجره‌ها و درب‌ها درجه اطمینان بالایی دارد و برای اکثریت مردم بسیار مهم و کاربردی می‌باشد. با استفاده از این نوع درب‌ها و پنجره‌ها می‌توان امنیت و ایمنی ساختمان را افزایش داد.

? راحتی و سهولت تمیز کردن

درب‌ها و پنجره‌های دو جداره در مقایسه با درب‌ها و پنجره‌های قدیمی راحت تر و آسان تر تمیز می‌شوند. به همین دلیل برای بسیاری از افراد که به تمیزی و زیبایی منزل و محل زندگی و کار خود اهمیت می‌دهند، استفاده از این نوع درب‌ها و پنجره‌ها از الویت بالایی برخوردار است. به راحتی و آسانی می‌توان تنها با استفاده از آب و صابون این نوع در درب‌ها و پنجره‌ها را تمیز کردن و آنها را مانند روز اول درخشان و براق نمود. این در حالی است، که درب‌ها و پنجره‌های قدیمی به راحتی و آسانی قابل تمیز شدن نیستند و در صورت تمیز کردن آنها هم بسیار اذیت کننده می‌شوند و سخت تمیز می‌گردند. ولی با این حال، آن زیبایی و درخشندگی و تمیز درب‌ها و پنجره‌های دو جداره را پیدا نمی‌کنند.

?  زیبایی و تنوع رنگ

از دیگر عللی که برای تعویض درب‌ها و پنجره‌های قدیمی با درب‌ها و پنجره‌های جدید می‌توان بر شمرد، زیبایی و تنوع در رنگ بندی است. اگر چه شاید این طور به نظر برسد که درب‌ها و پنجره‌های قدیمی را نیز می‌توان به رنگ‌های مختلف در آورد. ولی با این حال، باید گفت که درب‌ها و پنجره‌های دو جداره از تنوع و زیبایی بسیار بالایی در مقایسه با درب‌ها و پنجره‌های قدیمی دارند. بنابراین استفاده از این‌ها برای اکثریت افراد می‌تواند مورد پسند و مناسب باشد.

? عایق دما بودن

درب‌ها و پنجره‌های دو جداره نه تنها عایق در برابر سر و صدا هستند. بلکه این نوع از درب‌ها و پنجره‌ها یک عایق مناسب برای دما نیز محسوب می‌شوند. در شرایط امروز کشور، که حامل‌های انرژی روز به روز گران می‌شود و همچنین نیاز به مدیریت مصرف یکی از نیازهای اساسی مردم محسوب می‌شود. استفاده از درب‌ها و پنجره‌های دو جداره می‌تواند اقدام موثری در این زمینه باشد. با استفاده از این نوع درب‌ها و پنجره‌ها می‌توان از در فصل زمستان از خروج گرمای داخل خانه به بیرون جلوگیری کرد و در فصل گرما هم از خروج هوای خنک داخل خانه جلوگیری نمود. بنابراین استفاده از درب‌ها و پنجره‌های دو جداره بهترین انتخاب برای جلوگیری از هدر رفت گرما و سرما می‌باشد. به ویژه امروزه که بحث انرژی یکی از موضوعات اصلی مردم و دولت است و نیاز به استفاده درست و دقیق وجود دارد. بنابراین با استفاده از این نوع درب‌ها و پنجره‌ها نه تنها می‌تواند هزینه‌های خود را در مورد حامل‌های انرژی مدیریت کرد، بلکه می‌توان به اقتصاد کشور نیز کمک نمود.

? بالا بودن عمر درب و پنجره دو جداره

از دیگر علل و دلایلی که برای تعویض درب و پنجره قدیمی با درب‌ها و پنجره‌های دو جداره می‌توان اشاره کرد، بالاتر بودن طول عمر درب‌ها و پنجره‌های دو جداره می‌باشند. درب‌ها و پنجره‌های دو جداره به دلیل کیفیت و تولیدی که دارند، در مقایسه با درب‌ها و پنجره‌های قدیمی از طول عمر بالایی برخوردار هستند. استفاده از این پنجره ها و درب‌ها می‌توان موجب آرامش و راحتی خیال ما برای سال‌های طولانی شود. در حالی که پنجره‌ها و درب‌های قدیمی بعد از یکی دو سال فرسوده می‌شوند و نه تنها ظاهر زشت و ناپسندی پیدا می‌کنند، بلکه نیاز به تعویض هم پیدا می‌کنند. در حالی که این زمان بر‌ای درب‌ها و پنجره‌های دو جداره بسیار بالا و بیشتر است.

?  داشتن درجه مقاومت بالا

درب‌ها و پنجره‌های دو جداره از میزان مقاومت بالاتری نسبت به درب‌ها و پنجره‌های معمولی و قدیمی دارند. این درب‌ها و پنجره‌ها بعد از مدتی و در تماس با رطوبت و نم به مرور پوسیده می‌شوند و از بین می‌روند. در حالی که درب‌ها و پنجره‌های دو جداره از درجه مقاومت بیشتری در برابر آب برخوردار هستند و به راحتی و آسانی دچار پوسیدگی نمی‌شوند. بنابراین در مقاطی که بیشتر هوای شرجی دارد و یا بارش باران بیشتر است، استفاده از پنجره‌ها و درب‌های دو جداره می‌توان انتخاب مناسب و مفیدی باشد. علاوه بر این برای افرادی که هر چند سال یکبار ناچار به تعویض درب‌ها و پنجره‌های منازل خود به دلیل فرسودگی و پوسیدگی در اثر باران و آب را دارند، می‌توان استفاده و تعویض درب‌ها و پنجره‌های قدیمی با درب‌ها و پنجره‌های دو جداره بسیار مناسب و ایده آل باشد. این درب‌ها و پنجره‌ها از مقاومت بالایی در برابر رطوبت، نرم و آب برخوردار می‌باشند.

?  قابلیت و توانایی جلوگیری از ورود گرد و غبار به داخل

امروزه شاهد این هستیم که یکی از مشکلات اصلی بسیاری از خانم‌ها و حتی بسیاری از مردم گرد و غبار می‌باشد. با وجود این که درب‌ها و پنجره‌ها بسته هستند، ولی با این حال، وقتی به داخل ساختمان نگاه می‌کنی، شاهده نشستن گرد و غبار بر روی اثاث خانه می‌شویم. وجود گرد و غبار و همچنین دوده سبب اذیت و حتی نگرانی بسیاری از افراد می‌شود. برای از بین بردن این مشکل و جلوگیری از ورود گرد و غبار به خانه و همچنین پیشگیری از رود دوده به منزل بهترین و آسان ترین راه استفاده از درب و پنجره دو جداره است. درب‌ها و پنجره‌های دو جداره به دلیل استفاده از لاستیک‌ها درزبند می‌توانند به بهترین صورت مانع از ورود گرد و غبار و دوده به داخل شوند. به همین دلیل در مناطقی که آلودگی هوا بسیار زیاد است و یا در مناطقی از کشورها که ریزگردها موجب نگرانی و آزار مردم می‌شود، تعویض درب‌ها و پنجره‌های قدیمی با درب‌ها و پنجره‌های دو جداره می‌تواند راهکاری مناسب و قابل اطمینان باشد.

درب و پنجره دوجداره آلومینیوم و upvc

پنجره سه جداره

در یک پنجره سه جداره، هر قاب، حاوی سه عدد شیشه است. قطعات شیشه توسط یک فضای نگهدارنده انرژی، جدا شده اند و سپس این واحد، به طور محکم بسته شده تا هوا و رطوبت را بیرون نگه دارد. گفته میشود که فضای مرده اضافی میان قطعات شیشه، سر و صدا را کاهش خواهد داد و عایق بندی بهتری را فراهم می آورد.

انواع مختلف درب و پنجره های آلومینیومی

۲٫ آلومینیوم ترمال بریک (Thermal Break)

۳٫ چوب آلومینیوم (ALU Wood)

با توجه به تنوع یراق آلات سیستم های جدید پنجره این امکان به وجود آمده که با توجه به فضای مختلف ساختمان از بازشوهای مناسب استفاده گردد.

۱٫ پنجره های لولایی (Tilt)

۲٫ پنجره های دو حالته (Turn & Tilt)

۳٫ پنجره های کلنگی (projecting windows)

۴٫ پنجره های کشویی (sliding)

۵٫ پنجره های محوری (pivot windows)

۶٫ پنجره های آکاردئونی (folding)

۷٫ پنجره های واگنی (slid & Tilt)

۸٫ پنجره های اسلاید (slid & Lift)

پنجره آلومینیومی

?یکی از مهم ترین افتخارات شرکت کوثروین را می توان در ارائه نوع محصولات با کیفیت این شرکت نام برد کیفیت درب و پنجره دوجداره و سه‌جداره upvc به گونه ای ارائه میشود که بالاترین تضمین یو پی وی سی میباشد?

اقلام به کار رفته در تولید پنجره upvc:
?۱: پروفیل upvc
?۲:یراق الات
?۳: پروفیل گالوانیزه
?۴: لاستیک درز بندی
?۵:شیشه(دوجداره یا چندجداره)

با توجه به تنوع یراق آلات سیستم های جدید پنجره این امکان به وجود آمده که با توجه به فضای مختلف ساختمان از بازشوهای مناسب استفاده گردد.

✔️۱٫ پنجره های لولایی (Tilt)

✔️۲٫ پنجره های دو حالته (Turn & Tilt)

✔️۳٫ پنجره های کلنگی (projecting windows)

✔️۴٫ پنجره های کشویی (sliding)

✔️۵٫ پنجره های محوری (pivot windows)

✔️۶٫ پنجره های آکاردئونی (folding)

✔️۷٫ پنجره های واگنی (slid & Tilt)

✔️۸٫ پنجره های اسلاید (slid & Lift)

نرده استیل

توری پنجره

پنجره های خوب به گونه ای طراحی و ساخته می شوند که مانع از نفوذ هوا شده و در آب و هوای گرم، گرمای حاصل از تابش خورشید را کاهش دهند. کاهش ورود و خروج هوا و انتقال حرارت، از عوامل مهم در داشتن ساختمان هایی با راندمان انرژی مناسب هستند. این گونه بناها از هدر رفتن گرما در نقاط سرد و اتلاف سرما در مناطق گرم ممانعت می کنند.

به لحاظ صرفه جویی در مصرف انرژی، پنجره ای که بیشتر عایق حرارتی باشد، مناسب تر است. به طور کلی میزان عایق حرارتی پنجره تابع عوامل زیر است :

نوع شیشه مورد استفاده

تعداد جداره های شیشه پنجره

ضخامت لایه هوایی حدفاصل دو شیشه

مقاومت حرارتی یا ضریب هدایتی قاب پنجره

نحوه درزبندی در زمان نصب

 

 

 

 

 

بهترین پنجره دو جداره , قیمت پنجره دوجداره , کدام پنجره دوجداره بهتر است , قیمت پنجره دوجداره , قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی , در دوجداره , ارزانترین قیمت پنجره دوجداره , قیمت پنجره دوجداره ,