فروش و نصب انواع بالابر صندلی پله پیما آسمان کویر

مشاوره و کارشناسی
✅ طراحی
✅فروش
✅نصب
✅راه اندازی انواع آسانسور
✅سرویس و نگهداری انواع آسانسور (مسافربر- بیماربر- ماشین بر)

✅بالابر هیدرولیکی نوعی بالابر است که در آن از نیروی هیدرولیک استفاده می شود و دارای انواع مختلفی نیز می باشد. بالابر هیدرولیک یکی از پرفروش ترین انواع بالابر در ایران می باشد که از انواع آن می توان به بالابر هیدرولیک خانگی ، بالابر هیدرولیکی فروشگاهی ، بالابر هیدرولیکی انبار ، بالابر هیدرولیکی نفر بر ، بالابر هیدرولیک ویلچربر ، بالابر هیدرولیکی صنعتی و … اشاره کرد.

بالابر هیدرولیک به دلایل مختلفی از قبیل اشغال فضای کم، هزینه بصرفه آن ، درصد خرابی پایین قطعات، امنیت خوب، نیازمند نبودن به موتورخانه و … باعث محبوبیت در بین استفاده کنندگان شده است.

 

 

 

 

نمونه های پروژه اجرایی شهرداری آباده ??

✅صندلی پله پیما (stair lift)
بهترین انتخاب برای حرکت در پله ها جهت ساختمان های دوبلکس، دو طبقه و تریپلکس، درمانگاهی، مطب های ارتوپدی، ورودی ساختمان های اداری و غیره می باشد.

این وسیله یاری دهنده به بیماران دارای ناراحتی های قلبی ، ستون فقرات، زانو ، ریوی و همچنین افراد سالمند، معلول و به طور کلی همه افرادی که بالا و پایین رفتن از پله ها برای آنان غیر ممکن یا مضر است، می باشد.

به مدیریت:مهرزاد نعمت اللهی

 

فروش انواع آسانسور در یزد ,  نصب انواع آسانسور در یزد,  فروش و نصب بالابر در یزد,  فروش انواع صندلی پله پیما در یزد ,  تعمیر انواع صندلی پله پیما در یزد ,  تعمیر انواع آسانسور در یزد ,  تعمیر انواع بالابر در یزد ,  آسانسور , آسانسور هیدرولیک , بالابر خانگی ,  بالابر نفر ,  بالابر ثابت , بالابر تلسکوپی ,  عمران. ,  معماری داخلی. , معماری سنتی. ,  معلولین. ,  صندلی معلولین. ,  بالابر. ,  هیدرولیک. ,  آسانسور. ,  تعمیر آسانسور. ,  فروش و نصب آسانسور ,