پرده سرای غلامی در اصفهان و تهران

✨فروش و نصب انواع پرده با کیفیت و قیمت مناسب

❇️پرده زیبایی فضای اتاق را دوچندان می‌کند، از این رو در طراحی دکوراسیون منزل از آن به عنوان یک المان دکوراتیو ضروری استفاده می‌شود. این عنصر دکوراتیو نه تنها عاملی موثر در جذابیت و زیبایی اتاق به شمار می‌آید بلکه برای آن حریم خصوصی ایجاد کرده و میزان تابش نور خورشید را نیز تنظیم می‌نماید.

❇️متخصصین دکوراسیون داخلی پیشنهاد می‌کنند هنگام خرید پرده منزل بهترین نوع آن را از لحاظ کیفیت انتخاب کنید زیرا احتمال پوسیده شدن پرده با قرار گرفتن در معرض نور خورشید وجود دارد. به همین دلیل انتخاب پرده با کیفیت هر چند که قیمت آن بالا باشد، در طولانی مدت باعث صرفه جویی در هزینه‌ها می‌شود.

🔴انواع پارچه برای دوخت پرده 

🔰امروزه پارچه‌‌‌های پرده ای از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند و هر گونه سلیقه ای را پاسخگو می‌باشند. از پرده‌‌‌های ساده و سبک گرفته تا پرده‌‌‌های سنگین و طرح دار، همه در دسترس عموم قرار دارند و هر فرد با توجه به سلیقه و میزان بودجه خود می‌تواند متناسب با دکوراسیون داخلی منزل پرده مناسب را انتخاب کند. آن چه که امروزه بیش تر افراد به دنبال آن هستند، انواع پارچه پرده ای ترک می‌باشد.

⭐️پارچه دانتل

🔰امروزه پارچه‌‌‌های دانتل یکی از پرطرفدارترین انواع پارچه‌‌‌های پرده ای می‌باشند. این پارچه‌ها با طراحی خاص، مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کرده اند. پرده دانتل نمای بسیار زیبایی دارند و انتخاب مناسبی برای پرده‌‌‌های اتاق‌‌‌های نشیمن هستند.

⭐️پارچه حریر

🔰حریر پارچه ای است که در دوخت پرده‌‌‌های سبک از آن استفاده می‌شود. پارچه‌‌‌های حریر از ظرافت و لطافت خاصی برخوردار هستند و از آن‌ها می‌توان در دوخت انواع پرده برای اتاق‌‌‌های مختلف منزل استفاده نمود. پرده هایی که با حریر دوخته میشوند مناسب مکان هایی هستند که به نور بیش تری نیاز دارند.

🔰این پارچه‌ها به دلیل دارا بودن ظرافتی خاص، در برابر نور خورشید مقاومت چندانی از خود نشان نمی‌دهند، به همین خاطر بهتر است به همراه پرده‌‌‌های حریر از آستری نیز استفاده شود. از این پارچه برای دوخت پرده ساده نیز استفاده می‌شود. استفاده از پرده حریر دو رنگ نیز می‌تواند نمای زیبایی ایجاد کند.

⭐️پارچه‌‌‌های کتان و ساتن

🔰پارچه‌‌‌های کتان و ساتن در عین سادگی طراحی گرمی‌دارند. این نوع از پارچه‌ها جزء پارچه‌‌‌های ضخیم محسوب می‌شوند و نور آفتاب را به راحتی از خود عبور نمی‌دهند. به همین دلیل در استفاده از پرده‌‌‌های کتان و ساتن، نیاز به نصب آستری نیست.

⭐️پارچه‌‌‌های ابریشم و مخمل

🔰استفاده از پارچه‌‌‌های ابریشم و مخمل برای اتاق‌‌‌های رسمی، مانند اتاق پذیرایی مناسب می‌باشد. این نوع پارچه‌ها خوب حالت می‌گیرند و فضای رسمی‌اتاق را دلنشین تر می‌کنند.

⭐️ویژگی‌های پرده هازان

🔰پرده هازان دوام و طول عمر بالایی دارد و بسیار نرم و لطیف است.

🔰به دلیل وزن و ضخامت مناسب و همچنین بافت فشرده، پرده هازان بعد از نصب بسیار زیبا و خوش فرم در جای خود قرار می‌گیرد و چه در هنگام باز بودن پرده و چه در حالت بسته بودن، نمایی بسیار زیبا به پنجره می‌دهد و نیاز به سرب پرده ندارد.

🔰امکان چاپ طرح دلخواه با طیف رنگی نامحدود بر روی آن وجود دارد و می‌توان طرح و رنگ آن را به راحتی با دکوراسیون موردنظر ست کرد.

🔰کیفیت طرح چاپ شده روی آن بسیار بالاست و محصول نهایی جلوه و رنگ زنده و بسیار زیبایی دارد.

🔰نظافت آن به سادگی انجام می‌شود. صددرصد قابل شستشو است، آب نمی‌رود و رنگ خود را از دست نمی‌دهد.

🔰عایق نوری متعادلی است و به کمک آن می‌توان محیط را از تشعشعات مضر خورشید حفظ کرد و میزان نور مناسبی در خانه داشت. (میزان عبور نور از این پرده حدودا ۳۰ درصد است).

🔰به دلیل تنوع بسیار زیاد طرح و رنگ، برای تمام محیط‌های خانه مانند اتاق خواب، هال، پذیرایی و آشپزخانه با هر نوع سبک دکوراسیون (سنتی، مدرن، مینیمال و…) مناسب است.

🔰پرده هازان فقط پرده خانگی نیست و با توجه به طرح و رنگ‌، به عنوان پرده اداری و پرده مناسب تالار و هتل‌ها نیز شناخته می‌شود. و به دلیل قابلیت چاپ طرح می‌توان از آن به عنوان پرده تبلیغاتی در محیط‌های اداری و سازمانی استفاده کرد.

🔰قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه.

به مدیریت:علی غلامی

شماره تماس:
09162002439

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

گالری پرده دخترانه👇

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

گالری پرده پسرانه👇

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

گالری انواع طرح پرده👇

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

 

پرده , پرده سرا , انواع پرده , پرده سرا در چادگان اصفهان , پرده طرح دار هازان در اصفهان , فروش و نصب انواع پرده در اصفهان , فروش و نصب پرده طرح دار هازان غلامی در چادگان اصفهان , قیمت انواع پرده در اصفهان , قیمت پرده هازان در چادگان اصفهان , پرده سرای غلامی در اصفهان ,