Address & Contact

Our Address

تهران،اتوبان آزادگان،غرب به شرق،بعداز پل ساوه،دپوکانتیر،خیابان غفاری۴،انتهای داخل گاراژ فراهانی،کارگاه حسنلو

مرکز تولید و فروش میلگرد بستر فولاد والپست در تهران 

✨✨✨✨✨✨✨
ناودانی ضد زنگ

🌟تولید میلگرد بستر گالوانیزه و سیاه در عرض های ۵/۵ ،۱۱ و ۱۵ 
🌟گیره 
🌟ورق ۲میل 
🌟قلاب گالوانیزه ی آجدار قطر۴ 
🌟فروش و عرضه ی مستقیم میلگردبستر و وال پست 

✳️میلگرد بستر  

💫برای مقاوم سازی سازه‌ ها از روش‌های متفاوتی استفاده می‌شود، یکی از این روش‌ها استفاده از آرماتور و میلگرد بستر است. آرماتور اتصال بستر برای بهبود عملکرد ساختار دیوارهای بنایی شده یا ایجاد مقاومت اضافی در برابر بارهای جانبی (مثلا: باد، طوفان، زلزله) استفاده می شود. میلگرد بستر همچنین برای کاهش خطر ترک خوردن در غلظت تنش در اطراف دهانه ها یا در نتیجه حرکت، از جمله کنترل انقباض، استفاده می‌شود.

وادار میانی سیاه و گالوانیزه

✳️ویژگی های میلگرد بستر 

🔺از جنس مفتول بوده.

🔺به صورت آج دار است.

🔺ضخامت ۴ میلی متری دارد.

🔺ضد زنگ می باشد.

🔺ضد فرسایش و بسیار مستحکم است.

✳️کاربرد میلگرد بستر چیست؟

💥میلگرد بستر با استفاده از روش جوشکاری مقاومتی تولید می‌شود. زمانی از این روش استفاده می‌شود که هدف افزایش استحکام و مسلح کردن سازه در برابر زلزله است. به طور کلی سازه‌های آجری و سفالی دارای مقاومت آنچنانی در برابر زلزله نیستند، بر همین اساس این سازه ها باید به گونه ای استحکام سازی شوند که بتوانند فشارهای احتمالی در برابر زلزله را متحمل شده و آسیب نبینند. برای ایجاد این ویژگی از میلگرد بستر استفاده می‌شود.

💥دیوار سفالی، آجری، باربر، غیر باربر و … از جمله انواع دیوارهایی هستند که می‌توانند بستری مناسب برای قرار دادن میلگرد باشند. میلگردهایی که در این دیوارها مورد استفاده قرار می‌گیرند با استاندارد بین المللی آمریکا یا همان استاندارد ASTM تولید می‌شوند. به طور کلی قطر این محصولات از 4 میلی‌متر شروع شده و همگی دارای ظاهری آج‌دار هستند. روی این محصول از پوشش گالوانیزه استفاده شده و عرض آن 11-5 سانتی متر است.

💥شاید برایتان سوال باشد که چرا این شیوه (میلگرد بستر) را برای مقاوم سازی استفاده کنیم؟ چرا شیوه‌های دیگر را پیاده سازی نکنیم؟ برای پاسخ به این سوال باید به اشکالات موجود در سازه‌های سفالی اشاره کرد.

ایرادی که سازه های آجری دارند روی میزان کلی مقاومت تاثیر می‌گذارد، برای رفع این مشکل از میلگرد بستر استفاده می‌شود. این میلگردها به طور معمول بین دیوار قرار می‌گیرند.

✳️وال پست چیست؟

🔹🔸وال پست کلافی است که در طول های مشخص برای یکپارچه عمل نمودن دیوار به کار می رود. این وال پست ها سبب درگیری دیوار با اسکلت و در نتیجه استحکام دیوار خواهد شد.

🔹🔸همان گونه که از نامش پیداست، وال پست نگهدارنده دیوار است. این المان که معمولا به صورت یک تیر-ستون طراحی می گردد، در انتهای سالن های صنعتی و به طور کل فریم های با دهانه بالا که انتهای آن با دیوار پوشش می گردد، قرار می گیرد.

🔹🔸وظیفه وال پست ها انتقال نیروهای حاصل از باد و زلزله از دیوار به فریم می باشد که موجب عدم تخریب دیوار می گردد. به طور عمومی اتصال آن در انتهای متصل به فریم به صورت لوبیایی جهت مراحل نصب و بر روی فونداسیون به صورت مفصل می باشد.

به مدیریت:حسنلو

تولید قلاب گالوانیزه پخش عمده

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

تولید و پخش ناودانی های گالوانیزه به صورت عمده

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

تولید ناودانی های سفارشی گالوانیزه

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

تولید کننده والپست در تهران

 

 

 

ارسال بار مشتری وادارمیانی و والپست

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

ارسال بارمشتری به شهرستان والپست 40*20

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

تولید والپست ضد زنگ اپوکسی و گالوانیزه

 

 

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کارگاه تولید فروش و پخش والپست و ناودانی منقطع فولاد والپست در آهن مکان تهران , کارگاه تولید والپست در آهن مکان تهران , فروش والپست در آهن مکان تهران , فروش ناودانی در آهن مکان تهران , فروش ناودانی منقطع در تهران , فروش فولاد والپست در آهن مکان تهران , قیمت ناودانی منقطع در تهران , تولیدی والپست در آهن مکان تهران , تولیدی فولاد والپست ,