Address & Contact

Our Address

مازندران ، بابلسر ، بلوار نیروی هوایی ، فروشگاه رنگ آرمان

فروش و پخش رزین سنگ فروشگاه آرمان در بابلسر مازندران

?نماینده رسمی  شرکت های :

?ریف ، سفیر ، سولماز ، اطلس،سناتور ، ارم ، خود رنگ

?تفاوت بین رنگ های صنعتی و ساختمانی

?یکی از اولین تفاوت های بین رنگهای صنعتی و ساختمانی در کاربرد نهایی آنهاست.کاربرد رنگهای صنعتی در محیط های صنعتی و برای رنگ آمیزی و پوشش دهی محصولات صنعتی به کار می روند. حال آنکه رنگهای ساختمانی در محیط های مسکونی استفاده می شوند. رنگهای ساختمانی از طیف وسیعتری نسبت به رنگهای صنعتی برخوردارند. در حالی که رنگهای صنعتی هنگامیکه به عنوان پوشش رویه استفاده شوند از نظر نوع رزین به کار رفته به عنوان رزین پایه دارای محدودیت های بیشتری هستند.

?رنگ ساختمانی

?رنگ در هر پروژه بهسازی منزل نقشی اساسی دارد. رنگ ها می توانند نمای داخلی و خارجی خانه ها را از کسلی به جدید تبدیل کنند. در اینجا رنگ هایی وجود دارد که:

?نقاشی ظاهر جذابی به سطح ساختمان می دهد.

?نقاشی به ایمن و تمیز نگه داشتن سطح ساختمان کمک می کند.

?انواع مختلف رنگ مورد استفاده در نقاشی ساختمانی عبارتند از:

⚡️رنگ روغنی

?رنگهای روغنی عمدتا در دیوارهای داخلی ساختمانهای مسکونی اعمال می شود. این رنگها معمولاً در سه لایه، یعنی آستر، زیرپوش و پوشش نهایی اجرا می شوند. رنگ های روغن عمدتا در دو نوع براق و مات موجود است. رنگ روغنی براق بر روی سطوح صاف اعمال می شود. از طرف دیگر، رنگ مات به سطوحی که از قبل بتونه کاری شده است اعمال می شود. بهترین چیز در مورد رنگ روغنی این است که دوام بیشتری دارد.

⚡️رنگ پلاستیک

?این نوع مواد رنگی شامل انواع مختلف پلاستیک به عنوان پایه و آب به عنوان رقیق تر است. به دلیل در دسترس بودن طیف گسترده ای از رنگها و ظاهر و احساس جذاب ارائه شده، این نوع رنگ بیشتر در رنگ آمیزی فضای داخلی خانه های مدرن استفاده می شود. علاوه بر این، این نوع رنگ اغلب برای نقاشی فضای داخلی ساختمان فضاهای تجاری مانند نمایشگاه ها، سالن های نمایش و غیره استفاده می شود.

⚡️رنگ اکریلیک

?رنگ اکریلیک از با کیفیت ترین رزین هایی که بر پایه آب هستند ساخته می شود و به نسبت رنگ های روغنی سریع تر خشک می شود. این رنگ هم برای رنگ آمیزی نمای خارجی و هم سطوح داخلی به کار می رود. این رنگ ها به دلیل خاصیت ارتجاعی خود مقاومت بالایی در برابر ترک های سطحی دارند و اگر لکه یا آلودگی بر روی آنها ایجاد شود به راحتی پاک می شود.

?رنگ صنعتی

?نقاشی تجاری و نقاشی صنعتی هر دو شامل نقاشی یک ساختمان برای اهداف تجاری است، اما هر دو انجام این کار با در نظر گرفتن اهداف مخالف است. با توجه به اهداف مختلف نقاشی تجاری و نقاشی صنعتی، یک شرکت نقاشی به روشهای مختلف به آنها نزدیک می شود. نقاشی تجاری شامل نقاشی مشاغلی است که مشتریان در آن حضور خواهند داشت، نمونه ای از این نوع فروشگاه های خرده فروشی است.

?مهم است که رنگ مورد استفاده دوام داشته باشد، اما به همان اندازه مهم است که احساس مثبتی را در مشتریانی که آن را مشاهده می کنند، ایجاد کند. از بسیاری جهات، کار نقاشی تجاری مشابه کار نقاشی ساختمانی است، فقط در مقیاس بزرگتر. از طرف دیگر، نقاشی صنعتی همه چیز در مورد عملکرد بیش از فرم است، بلکه در مورد ایجاد یک لایه با دوام از رنگ است که در برابر شرایط سخت مقاومت خواهد کرد.

?رنگ صنعتی نوعی رنگ است که باید در محیطی انجام شود که برای هر نوع ساخت استفاده می شود. ساختمانهایی که مطابق با این روش رنگ آمیزی می شوند، ساختمانهایی نیستند که مشتریان یا سایر افراد در هر زمان در آن به سر ببرند. به همین دلیل، هرگونه زیبایی شناسی مسئله ای نیست و در عوض تمرکز بر روی دوام ترین و ماندگارترین پوشش رنگ تا آنجا که ممکن است ایجاد می شود. برخلاف رنگ آمیزی صنعتی یک ساختمان، بسیاری از شرکت ها به جای استفاده از لاتکس، از رنگ روغنی استفاده می کنند. مدت زمان خشک شدن رنگ های روغنی بیشتر است اما ماندگاری آنها بیشتر است.

?رنگ ماشین

?رنگ خودروها به دو گروه متالیک و روغنی تقسیم می شوند:

?رنگ ماشین ها در ابتدا همگی به صورت رنگ روغنی بودند (متالیک نبودند) که از دولایه تشکیل شده اند که اولین لایه، لایه ی آستر یا پرایمر است که این لایه واسط بین رنگ اصلی و بدنه فلزی و سیاه خودرو بودو لایه بعدی هم لایه اصلی رنگ است که روی لایه آستر قرار میگرفت.

?رنگ های نسل جدید همان رنگ های متالیک می باشند که علاوه بر دو لایه آستر و رنگ، از یک لایه دیگر به نام کیلر یا محافظ شفاف تشکیل شده اند. کیلر که آخرین لایه رنگ ماشین می باشد،در آخرین سطح رنگ قرار دارد و وظیفه اش نگهداری و محافظت از دانه های اکلیلی داخل رنگ ماشین می باشد .در صورت نبودن این لایه، رنگ متالیک به هیچ عنوان دوام و براقیت نخواهد داشت.در کل به دلیل وجود داشتن کیلر،رنگ های متالیک مقاومت زیادی دارند.تنها ایرادی که رنگ های متالیک دارند این است که مرور زمان حالت ماتی به خود می گیرند که دلیل آن هم خط و خش های بسیار ریزی هستند که به چشم دیده نمی شوند.

به مدیریت : آرمان رازقی

 

 

 

 

 

 

فروش رنگ ساختمانی در بابلسر مازندران , رنگ صنعتی در بابلسر مازندران , رنگ ماشینی در بابلسر مازندران , فروشگاه آرمان  در بابلسر مازندران , فروش و پخش رزین سنگ در بابلسر , اجرای رنگ ساختمانی  , اجرای رنگ ماشینی , اجرای رنگ صنعتی ,