فروش پروژه تجاری و مسکونی مادر ۴ فومن

✅ نام پروژه:

پروژه تجاری و مسکونی مادر ۴

✅ کارفارما:

آقایان طاهری و رخصتی

✅ موقعیت ساختمان:

ساختمان مادر۴ در مرکز شهر فومن خیابان مدرس ارتباطی خیابان های اصلی امام و شهدا و در ۲سمت شمالی و جنوبی واقع شده است.

ساختمان در ۷ طبقه و دو بخش تجاری و مسکونی طراحی و بنا شده،

بخش تجاری بنا سمت شمالی ساختمان واقع در خیابان مدرس میباشد که ۸ باب مغازه در متراژهای مختلف بین ۴۲متر و ۱۶/۵ متر ساخته شده است.

همچنین ورودی بخش مسکونی سمت جنوبی ساختمان از گذر کوچه روحی میباشد.

✅ نما:

نمای ساختمان تمام سنگ و طرح رومی میباشد و با نور پردازی تزئین شده است.

✅ طبقه زیرین:

پارکینگ اصلی ساختمان میباشد، که دیوارها و کف پارکینگ تمام سنگ و سقف کناف کاری و نو پردازی شده و همچنین مجهز به در ریموت دار میباشد و بگونه ای طراحی و تزئین شده که میتوان بعنوان سالن اجتماعات و برگزاری مراسم “نماز جماعت،جشن ها ودیگر مراسم استفاده نمود.

✅ طبقه هم کف:

از دو قسمت مجزا تشکیل شده است یک قسمت آن پارکینگ با ۳در ریموت دار و قسمت دیگر آن لابی ساختمان که با تزئینات طراحی شده است.

✅ طبقه اول:

دارای ۲ واحد مسکونی به متراژهای ۶۵ متر است.

✅ طبقه دوم، سوم، چهارم و پنجم:

هرکدام از طبقات دارای ۴ واحد است که ۲واحد به متراژ های ۸۵ و ۹۵متر سمت شمالی ساختمان و نبش خیابان مدرس قرار دارند و ۲واحد دیگر به متراژهای ۶۵و ۷۵ متر در سمت جنوبی ساختمان واقع شده اند
کف تمامی واحدها پوشیده شده با سرامیک، سقف آنها کناف کاری و نور پردازی شده است، پنجرهای واحدها دوجداره و در ورودی واحدها ضد سرقت، درهای داخلی ترک و ضد رطوبت میباشد.
آشپزخانه ها دارای کابینت از جنس ورق درجه یک واناچای تایلند با طرح ممبران کلاسیک رنگ سفید صدفی است و همچنین شیرآلات کار شده درجه یک ایرانی با ۵ سال گارانتی تعویض میباشد.

پشت بام ساختمان (بام تهرانی) طراحی شده که سطح آن با چمن مصنوعی تزئین شده ، ۴ آلاچیق و همچنین سرویس بهداشتی و آشپزخانه با کباب پز از دیگر امکانات آن میباشد.

ساختمان علاوه بر راه پله مجزا و سنگ فرش شده تجهیز به آسانسور تمام اتوماتیک ایتالیایی لئو “LEO” با ایستگاه پشت بام شامل ۸ ایستگاه توقف میباشد.

✅ سیستم گرمایش و سرمایش:

برای قسمت گرمایشی و سرمایشی ساختمان از سیستم داکت اسپیلت استفاده گردیده با کانال کشی به سالن و اتاق خوابهای واحدها، همچنین به سیستم پکیج نیز تجهیز میباشد.

✅ سیستم اعلام واطفای حریق:

ساختمان مجهز به لوله کشی اطفای حریق در همه طبقات است.

✅ انباری های واحدها:

۱۱ انباری در قسمت راه پله آخر ورودی پشت بام و همچنین ۷ انباری دیگر در طبقه همکف قرار دارد و بگونه ای طراحی شده که از حداکثر محیط استفاده مفید گردد.

پروژه تجاری، مسکونی مادر۴ سوم اسفند ماه سال ۱۳۹۵ به اتمام رسید.

“آنچه توانسته ایم لطف خدا بوده است”

فروش پروژه تجاری و مسکونی مادر ۴ فومن,فروش پروژه, فروش ملک, فروش مسکن,