Address & Contact

Our Address

اهواز،کمپلو،خیابان انقلاب، جنب کمیته امداد و بیمه البرز،بین هلالی و فرهانی

Telephone

چینی آلات بهداشتی الرحمن

✨فروش انواع کاشی و سرامیک در تنوع و کیفیت بالا
?کاشی و سرامیک

❇️امروزه پوشش‌های مختلفی برای کف و دیوارها استفاده می‌شود اما برای انتخاب یک پوشش مناسب برای کف و دیوارهای ساختمان خود باید همه موارد را در نظر بگیرید.

❇️یکی از پرکاربردترین مصالحی که در ساختمان‌سازی از آن استفاده می‌شود کاشی و سرامیک است که خود انواع متعددی دارد و در قسمت‌های مختلف یک ساختمان ازجمله آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی، حیاط، پارکینگ و حتی نمای ساختمان، گلخانه و حوض‌های تزئینی کاربرد دارند.

?به طور کلی از ویژگی‌های مثبت کاشی و سرامیک:

⭐️مقاومت فیزیکی بالا و مقاومت دربرابر یخ‌زدگی

⭐️ضدحریق بودن و اینکه در برابر آتش تغییر شکل نمی‌دهد

⭐️با گذشت زمان تغییر رنگ نمی‌دهد 

⭐️در برابر اشعه خورشید هم مقاوم است

?تفاوت کاشی و سرامیک در چیست؟

? قسمت اصلی کاشی یا بدنه آن از سفال بوده و با لعاب پوشانده می‌شود.اگر لعابی که بر روی سفال ریخته شده سرامیکی باشد، سرامیک نامیده می‌شود.

? کاشی نسبت به سرامیک وزن کم‌تری دارد و برای پوشش دیوار استفاده می‌شود.از سرامیک نیز با توجه به وزن بیش‌تر آن به عنوان کفپوش استفاده می‌شود.

? در گذشته ابعاد کاشی ها هم کوچک‌تر از سرامیک بود، اما الان کاشی ‌ها هم در ابعاد گوناگون و متنوعی تولید می‌شوند.

?چینی آلات بهداشتی ساختمان

? چینی آلات بهداشتی ساختمان شامل لوازم بهداشتی ساخته شده از متریال چینی با لعاب براق میباشد. شامل سنگ روشویی با پایه ، توالت فرنگی ، توالت زمینی و زیر دوشی می باشد.

? لعاب این محصولات مقاومت زیادی در برابر مواد اسیدی و خورنده دارد . بر خلاف شیرآلات بهداشتی این محصولات را می توان با استفاده از شوینده های قوی نظافت نمود.

? نصب تمامی محصولات چینی بهداشتی به جز توالت زمینی پس از پایان کاشی کاری و به طور روکار صورت میگیرد. توالت ایرانی در زمان کاشیکاری نصب میگردد که چنانچه قصد نصب فلاش تانک داشته باشید در این مرحله لوله تخلیه آن نصب میگردد.

به مدیریت:عباس الرحمن 

 

 

 

کاشی , سرامیک , انواع کاشی و سرامیک , قیمت انواع کاشی و سرامیک در اهواز , کاشی و سرامیک الرحمن , چینی آلات بهداشتی ساختمان الرحمن در اهواز , سنگ روشویی با پایه , توالت فرنگی , توالت زمینی , زیر دوشی , ویژگی‌های مثبت کاشی و سرامیک , تفاوت کاشی و سرامیک ,