فروش گاو وگوساله های سیمینتال هولشتاین دورگه میکاییل کمی

🐄 فروش انواع گوساله پرواری
🐄 سیمینتال هلشتاین و دورگ
🐄 نر و ماده داشتی و گوشتی در اوزان مختلف
🐄 فروش گوساله ها فقط بصورت نقدی بالای ۷ راس با تائید خریدار میباشد
🐄 ارسال به تمام نقاط کشور با کامیون مخصوص حمل دام زنده با مجوز رسمی دامپزشکی
🐄 مرکز فروش گوساله در استان گلستان شهرستان بندرترکمن🐄
🐄 نژادهای پرواری: سیمینتال قرمز مشکی قهوه ای، مونت بیلیارد،هلشتاین خالص و دورگه،گیلگ و محلی 
🐄 خرید فقط بصورت عمده بالای ۵ راس تا ۱۰۰ راس به دلخواه مشتری
🐄 بهترین جنس ها در گلستان بندرترکمن موجود است
🐄خرید گوساله فقط با پسند شما دامداران عزیز انجام می‌گردد
💉💊 واکسن استرس حمل و نقل و تب برفکی قبل از ارسال گوساله ها تزریق می‌گردد.
🐄 مشاوره و اطلاعات رایگان در رابطه با خرید و پرواربندی سیمینتال و هلشتاین با تشکر
09119674568_09101724412

🐂🐂🐂🐂🐂🐂🐂

▪️گاو ها به‌ عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان و تامین کنندگان نیاز های آدمی شناخته می‌شوند، که در زمینه‌های مختلف همچون تولید گوشت، شیر، چرم و … فعالیت دارند و بخش بزرگی از نیاز‌های انسان در زمینه های نامبرده را برطرف می‌کنند. فعالیت انسان همواره در راستای انجام اموری بوده است که بتواند بازدهی بیشتری از چنین جاندارانی داشته باشد، در همین رابطه نژاد هایی که بتوانند در زمینه تولیدی فعالیت بیشتری داشته باشند، همواره مورد توجه هستند.

✅ خرید گاو سمینتال

▪️گاو سمینتال علاوه بر اینکه می تواند بازدهی خوبی داشته باشد، مزیت‌های دیگری نیز دارد. که از جمله این موارد می توان به مقاوم بودن در برابر بیماری‌های دامی، عدم‌ نیاز به جیره‌غذایی پر‌مصرف و … اشاره کرد. گوساله سیمنتال می‌تواند در مدت زمان کمی به رشد زیادی دست یابد و برای استفاده مناسب باشد. قیمت گاو سمینتال به نسبت سایر گاو ها نیز و درصد بازدهی مناسب و به صرفه می‌باشد.

✅ گاوهای هلشتاین

▪️انواع نژاد های مختلف گاو در ایران وجود دارد که بنا به ویژگی‌ها و خصوصیاتی که دارند در بخش‌ها و شهر‌های مختلف نگهداری می‌شوند. با توجه به اینکه گاو سیمنتال توانایی های بیشتری نسبت به سایرین دارد، واردات آن از سال های دور صورت گرفته است و با توجه به تولید مثل و تولید گوساله های مرغوب از این نژاد، جمعیت زیادی از این نژاد در حال حاضر در کشور وجود دارد. دامداران زیادی نسبت به خرید این دام تمایل دارند تا بتوانند از مزایای پرورش آن بهره‌مند شوند.

✅ خصوصیات گاو های هلشتاین

☑️ وزن گاو هلشتاین
☑️ پرورش گاو هلشتاین در ایران
☑️ قیمت گاو هلشتاین
☑️ میزان شیردهی گاو هلشتاین

▪️اگر می خواهید گاو داری خود را رونق دهید بهتر است بهترین نژاد گاو شیری در جهان را پرورش دهید. گاو هلشتاین که به نام هولشتاین هم شناخته می شود جز سنگین وزن ترین گاوهای شیری در جهان می باشد. در این مقاله ما سعی در آشنایی با نژاد گاو هلشتاین داریم. به واقع همانند انواع گوسفند گاو ها هم تقسیم بندی شده اند و دقیقا نژاد گاوها براساس نژادهای شیری و گوشتی تعیین شده است. که گاوهای شیری شامل ایرشایر، جرسی، گرنزی، یا براون سوئیس، فریژن و کری می باشدکه به گاو فریژن همان گاو هلشتاین گفته می شود.

مدیریت :میکائیل کمی
09119674568 تماس و واتساپ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فروش گاو , فروش گوساله میکاییل کمی در بندر ترکمن , فروش گاو سیمینتال میکاییل کمی در بندر ترکمن , فروش گاو هولشتاین دورگه میکاییل کمی در بندر ترکمن ,