Address & Contact

Our Address

شعبه یک، رشت، خیابان ضیابری، فاز2 / شعبه دوم، رشت،سبزه میدان، جنب مسجد امام کاظم

Telephone

فست فود فری برگر

 

 

 

🍔 بهترین برگر در رشت با فست فود فری برگر🍔

🍔 انتخاب برگر خوشمزه گاهی کار سختی می‌شود، به خصوص اگر در شهر رشت باشیم. کجا در رشت برگر بخوریم؟ خوشمزه ترین‌ها را کجا می‌توان پیدا کرد؟

🍔 شهر رشت شهری پر رنگ و لعاب است. اگر هوس یک برگر خوشمزه را کرده باشید،در شعبه های فست فود فری برگر رشت در خدمت شما عزیزان هستیم.

🍔 بنابراین، چه ساکن شهر رشت یا یک گردشگر باشید، برای تجربه یک همبرگر لذت بخش آماده شوید.

🍔 در فست فود فری برگر رشت با خوردن یک برگر یا چیزبرگر خوشمزه و آبدار حال خودتون و خانوادتون رو خوب کنید🍔
💥 فست فود فری برگر رشت در دو شعبه ضیابری و سبزه میدان آماده خدمت رسانی به تمامی عزیزان همشهریان و مهمانان شهر رشت میباشد💥 
✳️برگر و محتویات آن چیست؟

💫برگر، یکی از انواع ساندویچ هایی است که در فست فودها سرو می شود. در این ساندویچ، برشی از گوشت چرخ کرده در بین دو قطعه نان قرار داده می شود.

💫گوشتی که در این نوع ساندویچ مورد استفاده قرار می گیرد گوشت گاو است و معمولا به صورت کبابی و یا سرخ شده آن را میل می کنند.

💫البته به غیر از گوشت ممکن است مخلفات دیگری مانند کاهو، سس گوجه فرنگی، پیاز، خردل، سس مایونز و غیره نیز در بین دو برش نان قرار داده شود.

✳️انواع برگر 

💥یکی از قابلیت های خوشمزه ای که می توان برای برگرها عنوان کرد، آماده کردن آن با مواد مختلف است. با این ویژگی و مزیت برتر، می توان برگرهایی با طعم های متفاوت امتحان کرد و از مزه آن نهایت لذت را برد. برخی از خوشمزه ترین برگرهای مشهور در سراسر جهان، به این شرح هستند:

🔰برگر گوشت و قارچ 

🔸🔹در تهیه برگر گوشت و قارچ از موادی مانند قارچ، پیاز، سیر، گوشت قرمز، تخم مرغ، رب گوجه، سبزی های معطر مانند ترخون، مرزه و آویشن، پودر سیر و موسیر استفاده می کنند.

🔰رویال برگر با سس قارچ 

🔸🔹از دیگر انواع این فست فود خوشمزه رویال برگر با سس قارچ است. برای تهیه این نوع غذا نیز نیز مواد لازمی همچون پیاز، سیر، تخم مرغ، پودر سیر، پودر موسیر، نمک و فلفل، گوشت قرمز چرخ شده و آرد سوخاری مورد نیاز است. برای تهیه سس قارچ نیز از موادی مانند قارچ، پیاز، خامه، نمک و فلفل استفاده می کنند.

🔰برگر مغزدار 

🔸🔹برای درست کردن برگر مغزدار نیز گوشت چرخ کرده، زرده تخم مرغ، پیاز، سیر، پودر سیر، ریحان، سس خردل، نمک و فلفل مورد نیاز است. در این روش وقتی برگرها آماده شدند، باید با تخم مرغ و پنیرگودا مغزدار شوند.

🔰چیکن برگر پنیری 

🔸🔹برای تهیه چیکن برگر پنیری نیز به موادی همچون سینه مرغ، پیاز، هویج، سیر، پیازچه، جعفری خرد شده، سفید تخم مرغ، نمک و فلفل نیاز است.

✳️تفاوت برگر و همبرگر 

🔻برگر و همبرگر تفاوت هایی با هم دارند و به دلیل همین تفاوت هاست که نباید این دو کلمه را به جای هم به کار برد. خوب است بدانید که همبرگر، در واقع نوعی برگر بوده و یکی از زیر شاخه های آن محسوب می شود.

🔻در درست کردن انواع برگر می توان از موادی مانند سبزیجات و یا پنیر نیز استفاده کرد و طعم متفاوتی به آن بخشید. برای طبخ همبرگر، چنین آزادی عملی وجود ندارد و نمی توان از هر ماده ای برای آماده سازی این غذا استفاده کرد.

🔻همانطوری که اشاره کردیم همبرگر یکی از زیر شاخه های برگر است و ماده اصلی آن نیز گوشت چرخ کرده می باشد. گوشت چرخ کرده را با برخی طعم دهنده ها مخلوط کرده و سپس آن را سرخ و یا گریل می کنند.

🔻وقتی تکه های همبرگر آماده شد، آن را بین دو قطعه نان قرار داده و میل می کنند. در کنار همبرگر می توان سیب زمینی سرخ کرده و یا انواع سس ها را نیز قرار داد.

به مدیریت: آقای جعفری

 

 

 

 

 

 

 

فست فود فری برگر در خیابان ضیابری و سبزه میدان رشت , فست فود فری برگر , فری برگر در خیابان ضیابری , فری برگر در سبزه میدان , فست فود در رشت , رستوران در رشت , بهترین فست فود در رشت , فست فود با کیفیت رشت , منو فست فود فری برگر , بهترین همبرگر رشت , بهترین فست فودی رشت ,