Address & Contact

Our Address

تهران،نصیر شهر،خیابان امام خمینی،کوچه شقایق8،پلاک20

Telephone

تولید فنر دستگیره اشپیل سنجاقی و اشپیل چرخ پژوی راشا در نصیر شهر تهران

تولید کننده تمام سایزهای اشپیل سنجاقی و دو پیچ و فنرهای حلزونی
خرید مستقیم از تولید کننده بدون واسطه
با مدیریت نظری 09197717710

✳️اشپیل چیست؟ 

🔻اشپیل محصولی است که در اتصالات به کار میرود و برای محکم کردن قطعات به یکدیگر استفاده میشود .دارای دسته بندی ها و انواع متنوعی می باشد . از نظر نوع جنس به گونه های آهنی، آلومینیومی، استیل و برنجی تقسیم میشود و از نگاه شکلی به قسم های سوزنی ،سنجاقی، معمولی، کله گاوی، فنری و …. تقسیم میگردد.

🔻اشپیل ها از جمله قطعات زیر مجموعه صنعت اتصالات می باشند. به دلیل شباهت کارایی اشپیل ها بعضی از مصرف کنندگان آنها را در دسته پین ها قرار می دهند و بعضی دیگر آنها را نوعی خار می دانند؛حال آنکه اشپیل ها قطعات مستقلی هستند که جزء هیچکدام از موارد فوق نمی باشد.

✳️اشپیل خودرو 

💫اشپیل های مکانیکی معمولاً برای قفل کردن مهره‌ ها (مهره‌ های شکاف دار یا مهره های سوراخ دار)، محکم کردن پین ‌ها و پرچ ها همچنین اجزای چرخ یا ماشین روی یک محور استفاده می‌شوند و در اغلب صنایع به کار گرفته میشود و نقش ضامن اتصالات را ایجاد میکند و با ایجاد یک اتصال عالی، جلوی بروز خطرات و خسارات را گرفته و موثر واقع خواهد شد.

✳️دارای اشکال مختلفی از جمله موارد زیر هستند: 

🔸🔹اشپیل استاندارد 
🔸🔹اشپیل سوزنی 
🔸🔹اشپیل سنجاقی 
🔸🔹اشپیل فنری 
🔸🔹اشپیل فنری دوبل 

🔸🔹ازمفتول های آهنی، آلومینیومی، برنجی، مسی، استیل و در اشپیل های فنری از مفتول های فنری برای تولید آنها استفاده می شود.انواع اشپیل ها در صنایع مختلفی کاربرد دارند از جمله تاسیسات، برق فشار قوی، آسانسور سازی، خودروسازی، کنتورسازی، فلوترسازی، تابلو سازی صنعتی و بسیار صنایع دیگر می توان نام برد.

✳️مزایای اشپیل ها 

💠قفل کردن اتصال

💠نحوه نصب سنجاقک های صنعتی / نصب آسان و سریع بدون نیاز به ابزار خاص

💠امنیت و استحکام بیشتر محل نصب پیچ و پرچ یا میخ ها و غیره

💠طول عمر برای نصب قطعه و جلوگیری از اصطکاک های فرسایشی و صرفه جویی اقتصادی در سازه ها

💠جلوگیری از باز شدن اتصالات و ایجاد خرابی ها

💠بالا بردن کیفیت نصب اتصالات و کیفیت محل نصب یا قطعه و افزایش بازدهی

💠کاربرد و کارکرد کاتر پین ها در اغلب صنایع مورد استفاده قرار میگیرد و وجود آن در برخی از صنایع جزو استاندارد نصب پیچ و مهره ها میباشد

به مدیریت:نظری

 

تولید فنر دستگیره اشپیل سنجاقی و اشپیل چرخ پژوی راشا در نصیر شهر تهران , تولید فنر دستگیره در نصیر شهر تهران , تولید اشپیل سنجاقی در نصیر شهر تهران , تولید اشپیل چرخ پژو در نصیر شهر تهران , اشپیل چرخ پژوی راشا در نصیر شهر , اشپیل سنجاقی راشا در نصیر شهر , قیمت اشپیل چرخ پژو , قیمت فنر دستگیره , قیمت اشپیل سنجاقی ,