تولید فنس و پایه فنس بتنی جلیلی فر 

Production of Jalili Fur concrete fence and fence base

إنتاج سياج خرساني وقاعدة سياج من جليلي فور

تولید توری و حفاظ باغبانی جلیلی فر در الیگودرز لرستان

⚜️  تولید انواع فنس و پایه فنس بتنی⚜️

از تولید به مصرف به ابعاد دلخواه شما

فنس و پایه فنس بتنی جلیلی فر

⚜️ فنس دور باغی در سایزهای مختلف

⚜️ سیم خاردار (خطی ، حلقوی و تبری) 

⚜️ گابیون ، مش و توری پرسی 

⚜️ پایه حصار یا پایه فنس وسیله ای است که برای محکم نگهداشتن انواع توری ها از جمله توری حصاری، توری گابیون یا سیم خاردار به کار می رود. هنگام محصور کردن باغ، زمین کشاورزی، ویلا، مراکز نظامی یا زمین های ورزشی از این پایه ها استفاده میشود تا توری ها به طور دقیق و محکم سر جای خود قرار بگیرند.

⚜️ در نصب پایه فنس باید به ارتفاع آن توجه شود، زیرا به دلیل قرار گرفتن قسمتی از پایه در زیر زمین ممکن است ارتفاع آن کوتاه تر از مقدار مورد نیاز شود. در فنس کشی بدون سیم خاردار ارتفاع دو و نیم متر است که نیم متر آن در زمین جای میگیرد. در حصارکشی با سیم خاردار، پایه ها در ارتفاع سه متر وجود دارند که نیم متر بالایی آن ها تک شاخه، دوشاخه یا خمیده هستند.

⚜️نکته دیگر در نصب پایه فنس ها، فاصله ی آن ها است. اگر فاصله زیاد باشد باعث تاب خوردگی حصار میشود. فاصله کم نیز با اینکه مشکلی ایجاد نمیکند اما باعث بالا رفتن هزینه ها میشود. (بهترین فاصله بین دو پایه بین 3 تا 4 متر است.)

⚜️ پایه فنس بتنی

پایه حصار بتنی از بتن ساخته شده و سنگین تر از پایه فنس فلزی است و در پایه بتنی آن از ۴ شاخه میلگرد در داخل بتن استفاده می کنند. در مقابل شرایط آب و هوایی متفاوت مقام بوده و به دلیل سنگینی غیر قابل دزدیده شدن است . از پایه های بتنی در محصور کردن باغ ها به خصوص باغ های انگور و کیوی استفاده می کنند.

⚜️در باغ انگور می توان با رد کردن سیم مفتول یا میلگرد از سوراخ های پایه های بتنی که سوراخ های آن مقابل هم هستند ، پایه های محکمی برای سوار کردن انگور ساخت. پایه های بتنی نسبت به پایه های فلزی در مناطق مرطوب مقاومت بیشتری دارند و زنگ نمی زنند اما پایه های فلزی به مرور زمان در آب و هوای مرطوب دچار زنگ زدگی می شوند.

مدیریت : سجاد جلیلی فر

 

 

 

 

 

 

 

پایه فنس بتنی , خرید پایه فنس بتنی , پایه فنس بتنی گرد , تولید فنس ,