Address & Contact

Our Address

تهران ، شهریار ، خیابان چمران پلاک 2

اجرای فونداسیون سوله و ساخت سوله استخر و مخزن آب دستمزدی و آرماتوربندی و با مصالح در سراسرکشور

فونداسیون ساخت سوله رحیمی
✔️مجری فونداسیون سوله

✔️طراحی نقشه
✔️ساخت سوله
✔️اجرای کننده فونداسیون سوله گاوداری ورزشگاه وهرنوع کارخانه های صنعتی و پروژه‌ها ی صعنتی مخزن آب ،استخر،دیوارحایل،بامناسبترین قیمت و با کیفیت عالی با تاییدیه مهندس ناظر پروژه وکارفرما

 اجرای فونداسیون سوله از مرحله ای خط ریزی و مگر آرماتوربندی قالب‌بندی و نصب شابلونها و ریختن بتون با 30 سال سابقه کار و رضایت از مشتریان درشهر ک صعنتی های ایران ساخت سوله سبک وسنگین نصب سوله باکیفیت بالا با مناسب ترین قیمت درسراسرایران درخدمت شما هستم

تماس با پیمانکار
09125788352
09127484162

سابقه فعالیت این مجموعه از سال 1372 به صورت سراسری در کل کشور در زمینه  فونداسیون سوله و پروژه‌های صنعتی است این مجموعه تمام سعی خود را جهت جلب رضایت کارفرما  به کار می گیرد.

🔹🔸یکی از مهم ترین بخش های هر سازه. اولین و مهم ترین معیار برای سنجش مقاومت و استحکام یک سازه، فونداسیون سازه می باشد. اگر فونداسیون از استانداردهای جهانی و نظام مهندسی ایران پیروی کند قطعاً از مقاومت و کیفیت بسیار بالا برخوردار خواهد بود.

🔻🔺انواع فونداسیون سازه ها

🔹🔸خود فونداسیون های سطحی از چند زیر مجموعه تشکیل شده است که عبارتند از فونداسیون های منفرد، گسترده و مرکب که هر یک بر حسب حجم بارهای سازه و وزن سازه کاربرد های مناسبی دارند برای مثال از فونداسیون منفرد در در سازه هایی بیشتر استفاده می شود که بار سازه در انتهای ستون سازه ها جمع شود و برای انتقال آن از پی منفرد استفاده می کنند.

🔹🔸از دلایل اهمیت اجرای فونداسیون سوله می توان به پیشگیری از نشست سوله اشاره کرد. همچنین اگر فونداسیون سازه فلزی به درستی اجرا شود از فرو ریختن سازه جلوگیری شده و فشارهای وارده به درستی از طریق فونداسیون به زمین انتقال می یابد.

🔻🔺فونداسیون سوله چیست

🔹🔸قسمت زیرین کف سوله که نقش انتقال بار وارده به زمین را ایفا می کند فونداسیون سوله نام دارد. این قسمت با زمین تماس مستقیم دارد و سنگینی وزن سازه به آن تحمیل می شود. به همین دلیل فونداسیون یکی از ارکان اصلی در سوله سازی می باشد.

🔻🔺پیش نیاز ساخت فونداسیون سوله

🔹🔸فونداسیون قبل از ساخت سوله انجام می شود. پیش از عملیات ساخت فونداسیون باید ناهمواری های زمین سوله برطرف شده و زمین برای ساخت یک سوله سنگین وزن مهیا شود.

اگر سوله در زمین نامناسب و ناهموار ساخته شود علاوه بر صرف زمان و هزینه بالا از کیفیت و مقاومت نهایی سازه نیز کاسته می شود.

🔻🔺آرماتوربندی در فونداسیون سوله صنعتی

🔹🔸در فونداسیون سوله نیز مانند فونداسیون ساختمان از ترکیب بتن و میلگرد استفاده می شود.
آرماتور باعث مقاومت بیشتر در فونداسیون می شود. آرماتورها با فاصله های مناسب در طول و عرض در کنار یکدیگر قرار می گیرند. اگر فواصل بین آرماتورها مناسب نباشند منجر به فرو ریختن بتن و در نتیجه خرابی فونداسیون سوله می شوند.

🔹🔸دلیل استفاده از میلگرد و بتن در ساخت فونداسیون این است که بتن خاصیت مقاومت فشاری زیادی دارد، اما در برابر فشار نیروهای کششی آسیب پذیر بوده و شکسته می شود.

🔹🔸میلگرد دقیقا نقطه مقابل بتن است و در برابر فشار نیروهای کششی بسیار مقاوم است. به همین خاطر در فونداسیون از ترکیب بتن و میلگرد استفاده می شود. تا پی ساختمان مقاومت بالایی به دست آورند.

مدیریت:بخشی رحیمی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پروژه آی 12000هزارمتری در شهرک صنعتی پرند در سال 1396بامدیریت برادران رحیمی
در عرض دو ماه انجام شده کارفرما آقای رحمانی ومحرمی مهندس ناظر پروژه آقای
طوری انجام شده

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

این پروژه 14000هزارمترمربع هست در شهرک صنعتی کاوه در سال 1399 انجام‌شده
ازپی کنی فونداسیون آرماتوربندی قالب‌بندی صفحه گذاری و ریختن بتون با مدیریت آقای رحیمی کارفرما اقای جهانی مهندس ناظر پروژه مهندس وزریری

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

اجرای فونداسیون سوله باپدستال 1مترارتفاع در شهرک صنعتی قعله حسن خان
2000مترمربع هست اجرا در سال 1398اجرا
شده کارفرما آقای نوری
پیمانکار آقای فردین
پیمانکار آقای بخشی

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

قیمت اجرای فونداسیون سوله , نحوه اجرای فونداسیون سوله , فونداسیون سوله مرغداری , محاسبه میلگرد فونداسیون سوله  , فونداسیون ساخت سوله رحیمی  , اجرای فونداسیون , ساخت سوله , آرماتوربندی  , مخزن آب  , دستمزدی  , آرماتوربندی قالب بندی  , پروژه های صنعتی , اجرای ساخت سوله , سوله استخر ,