ارائه انواع خدمات ماساژ درمانی و فیزیوتراپی در منزل

💫ماساژ درمانی و فیزیوتراپی در تالش 
✨خدمات ماساژ درمانی،فیزیوتراپی،بادکش درمانی و حجامت زیر نظر پزشک در منزل
✨با بهترین روغن های ترکیبی و گیاهی
✨دارای مدرک بین المللی
✨دارای کادر مجرب خانم و آقا
✨ماساژور آقایان و بانوان
✨ارائه خدمات تخصصی در سراسر استان گیلان
✨با تعیین وقت قبلی

💠ماساژ ریلکسی،درمانی،ورزشی تخصصی تراپی،شکلات،لاغری،سوئدی،حجامت

💠بادکش درمانی گرم وسرد

💠کاهش درد سیاتیک

💠کاهش درد گردن،کمر و پا

  واتساپ:  09389115621

شماره تماس: 09115009390

🔴ماساژ درمانی یا ماساژتراپی چیست؟

❇️ماساژ درمانی تکنیکی تخصصی است که در آن فیزیوتراپیست با لمس بدن بیمار بافت های عضلانی نرم را آزاد و درمان می کند. ماساژتراپیست با ماساژ بیمار فشار و تنش عضلات او را کم کرده و باعث افزایش جریان خون در ناحیه آسیب دیده می شود. ماده اندورفین در بدن نقش یک نوع مسکن دارد. فرایند ماساژ باعث آزاد شدن ماده اندورفین در بدن می شود.

❇️در ماساژ درمانی، فیزیوتراپیست متخصص ماساژ را روی نقاط خاصی از بدن انجام می دهد. فیزیوتراپیست ها آموزش های بسیاری در زمینه ارتوپدی و توانبخشی دیده اند و با دیدی تخصصی، ماساژ درمانی را انجام می دهند.

🔴مراحل ماساژ درمانی

❇️ فیزیوتراپیست ها عموما ابتدا درباره سوابق پزشکی بیمار از او سوال می پرسند و به بررسی علائم درد و علت های آن می پردازند. سپس نقاط دردناک و نواحی آسیب دیده بدن را ارزیابی می کنند.

❇️ در مرحله بعد فیزیوتراپیست قسمت های آسیب دیده را با دست ماساژ داده و دستکاری می کند. ماساژتراپیست ها از کف دست ها، انگشتان دست، ساعد و آرنج ها برای ماساژ عضلات و بافت نرم بدن استفاده می کنند. به این فرایند به اصطلاح منیوپولیشن می گویند. فیزیوتراپیست ها گاهی اوقات بسته به شرایط بیمار از لوسیون و روغن، جداول ماساژ یا صندلی و لامپ های گرمایی UV پزشکی مخصوص نیز استفاده می کنند.

❇️ در مرحله آخر، پزشک به بیماران درباره وضعیت صحیح بدن و نحوه صحیح نشستن و ایستادن مشاوره می دهد. ماساژها معمولا از 15 دقیقه تا بیش از 1 ساعت می توانند به طول بیانجامند.

🔴مزایای ماساژ درمانی

❇️تجربه نشان داده است که ماساژ یک درمان مؤثر برای کاهش استرس، درد و تنش عضلانی است. همچنین ماساژ برای افزایش گردش خون در بدن و بهبود استایل بدن مفید است. ماساژ می تواند درمانی برای بیماری های زیر باشد:

🔹 اضطراب
🔹 اختلالات گوارشی
🔹 فیبرو میالژیا
🔹 سردرد
🔹 بی خوابی مربوط به استرس
🔹 سندروم درد مزمن
🔹 بافت های نرم یا آسیب های نرم
🔹 صدمات ورزشی

🔴انواع تکنیک های ماساژ درمانی

💎ماساژ طولی

🔸ماساژ طولی یک روش ماساژ اساسی و موثر است که در جهت جریان خون انجام می شود. این تکنیک به پراکندگی خون و التهاب از محل آسیب و در نتیجه کاهش التهاب و تورم کمک می کند. این سبک ماساژ در شل کردن عضلات دچار اسپاسم بسیار مفید است.

💎تکنیک ورز دادن

🔸ورز دادن را می توان با روش های مختلف انجام داد و بر اساس این از کدام قسمت دست برای ماساژ استفاده می شود تقسیم بندی می شود. مثلا در این تکنیک می توان از انگشتان یا کف دست برای ورز دادن استفاده کرد. فشار وارده و ریتم و سرعت ماساژ به هر قسمت بدن باید با توجه به شدت آسیب بافت آن ناحیه باشد.

💎ماساژ مایوفاشیال

🔸فاشیا بین پوست و ساختار زیرین عضلات و استخوان قرار گرفته است. فاشیا یک شبکه به هم پیوسته از بافت ها است که عضلات، اندامها و ساختارهای اسکلتی بدن را به هم متصل می کند. جراحات، استرس، تروما و ضعف بدنی می تواند باعث محدودیت فاشیا شود. سندروم پلانتار فاشیای کف پا یکی از شایع ترین آسیب های فاشیا است. هدف از این سبک ماساژ آزاد شدن فاشیا و بازگرداندن بافت آن است.

💎ماساژ نقطه ماشه ای

🔸نقاط ماشه ای نقاطی از عضلات بدن هستند که در مقابل لمس و ضربه حساسیت زیادی دارند. نقاط ماشه ای نقاط فعال در مرکز ماهیچه هستند که گاهی اوقات دچار اختلال شده و درد می گیرند. درمان دردهای نقاط ماشه ای با دو روش درای نیدلینگ و ماساژ درمانی ممکن است. ماساژ نقطه ماشه ای یک تکنیک بدنی است که فیزیوتراپیست با استفاده از فشار به بافت نرم عضله، درد و سایر اختلالات را از بین می برد.

💎ماساژ فشرده

🔸ماساژ فشرده باعث فشرده سازی ریتمیک عضلات می شود. هدف از این ماساژ افزایش جریان خون در بافت هاست. به طور کلی از این تکنیک به عنوان گرم کردن عضله برای ماساژ های عمیق و خاص استفاده می شود. ماساژ ورزشی از نوع ماساژ فشرده است.

به مدیریت:عظیمی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ماساژ درمانی , انواع روش های ماساژ درمانی در رشت , فیزیوتراپی در رشت , بادکش درمانی در رشت , خدمات ماساژ درمانی و فیزیوتراپی گیلان ماساژ عظیمی در رشت , ماساژ طولی , ماساژ فشرده , ماساژ درمانی در منزل , ماساژ تایلندی , ماساژ درمانی در رشت , ماساژ درمانی در انزلی , ماساژ درمانی در ماسال , ماساژ درمانی در لاهیجان , ماساژ درمانی در آستارا , ماساژ درمانی در صومعه سرا , ماساژ ریلکسی , ماساژ سوئدی , حجامت در منزل ,