عرضه انواع قالب و شابلون سنگ فرش سیمانی کف نما


🌀شابلون بتنی برای ایجاد سنگ فرش های بتنی زیبا در ساخت پیاده رو و محوطه سازی به کار می رود. روش استفاده از این شابلون ها به دو صورت است ،یکی اینکه شابلون را در محل مورد نظر قرار داده و بتن را درون آن میریزید و با ماله صاف میکنند.

🌀شابلون بتن جهت ایجاد سنگ فرش های بتنی زیبا ،محوطه سازی وفضا سازی شهرداری ها وسنگفرش حیاط وکف ویلا وباغ که کار ساخت پیاده رو و محوطه سازی را آسان و سریع تر کرده است.

🌀روش استفاده ازاین شابلون ها به این صورت می باشد که قالب ها راکنارهم چیده ملات را داخل آن میریزیم وتا۲ الی ۳ ساعت ملات باید داخل قالب بماند و بعد از آن خارج میکنیم و تا ۲۴ ساعت روی آن راه نمیرویم تا ملات کاملا سفت شود.

🌀شابلون پلاستیکی کفپوش بتنی یک قالب دایره ای شکل با ظاهر بیرونی دایره ناقص می باشد که فاقد استیفنر داخلی می باشد . شابلون سنگفرش سیمانی یکی از پرمصرف ترین قالب های کفسازی می باشد که به کمک آن می توان کفپوش های بتنی گرد را به راحتی اجرا نمود.

🌀استفاده از قالب های پلاستیکی کفسازی ، جهت سنگ فرش نمودن و محوطه سازی علاوه بر سهولت در اجرا ، این امکان را می دهد که با استفاده از ملات های رنگی بتوانیم ، کفسازی زیباتری را به کمک استفاده از ملات های سیمانی رنگی به راحتی انجام دهیم شکل هندسی این قالب به صورت محیط خارجی گرد بدون تیغه های وسط طراحی و تولید شده است و به گونه ای در نظر گرفته شده است که از جهات مختلف بتوان شابلون ها را کنار هم چید و طرح را گسترش داد.

🌀از مزایای ویژه قالب سنگفرش بتنی این است که از جهت های مختلف و با فواصل منظم یا نا منظم می توان آن را گسترش داد و چیدمان نمود و طرح های زیبایی را برای کف ایجاد نمود . همچنین به دلیل اینکه این مدل از قالب پلاستیکی کفپوش فقط دارای یک سلول داخلی می باشد ، می توان از اپوکسی ها برای سطح آن استفاده نمود و به کمک استیکرهای سه بعدی طرح های ویژه ای را روی سطح آن اجرا نمود.

🌀سنگفرش کردن محوطه ها و کفسازی بتنی و پوشش سیمانی مسیرهای پیاده روی در حیاط ویلا و خانه و باغ ها و فضای سبز و پیاده روهای کنار خیابان به کمک قالب پلاستیکی گرد سنگفرش آسان ترین روش ممکن برای کفسازی محیط ، نسبت به کلیه روش های مرسوم دیگر مانند نصب موزائیک یا بتن ریزی و استفاده از کفپوش های بتنی آماده و … می باشد.

🌀استفاده از قالب پلاستیکی سنگ فرش بتنی جهت کفسازی محیط های عمومی و شهری مانند پارک ها و فضاهای سبز ، بهترین و ارزان ترین و مقرون به صرفه ترین روش جایگزین برای همه گزینه ها و روش های مرسوم مانند موزائیک کاری ، بتن ریزی و یا استفاده از کفسازی به کمک کفپوش های آماده بتنی و واش بتن ها و … می باشد و نتیجه نهایی بسیار مطلوب تر و زیباتری نسبت به کلیه روش های مذکور ایجاد خواهد نمود.

به مدیریت:محسن ایوز 

https://www.instagram.com/omid__zarenejad/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عرضه انواع قالب و شابلون سنگ فرش در اهواز , قالب و شابلون سنگ فرش سیمانی کف نما در اهواز , قیمت قالب و شابلون سنگ فرش , کاربرد قالب سنگ فرش , شابلون سنگ فرش سیمانی کف نما , قالب سنگ فرش سیمانی کف نما , محوطه سازی , کف سازی , پیاده رو , ویلا , باغ , باغچه , قالب بتن ,