Address & Contact

Our Address

جویبار و بابلسر

قالیشویی و شستشوی انواع فرش ساحل

💫 قالیشویی ساحل بهترین قالیشویی در استان با شستشوی تضمینی انواع فرش های دستبافت و ابریشم و ماشینی ،اولین قالیشویی در استان که فرش هارا به صورت قفسه ای خشک میشود، بدون چروک با بهترین مواد شوینده و مجهز به بروز ترین دستگاه ها و برگرفته از نیروی کار با تجربه درخدمت شماست.

قالیشویی ساحل نامی که می شناسید و به آن اعتماد دارید

✔️ حافظ نقش و هنر فرش ایرانی

💫شستشوی فرشهای دستبافت همیشه یکی از دغدغه های مهم برای مشتریان محترم بوده و می باشد. قالیشویی ساحل با ارائه ی شستشوی تخصصی انواع فرشهای دستبافت با تثبیت رنگ بدون ایرادات احتمالی و تضمین شستشو یکی از بهترین قالیشویی ها در سطح جویبار و بابلسر می باشد که فرشها را بدون واسطه توسط ماشین آلات تمام اتوماتیک و استفاده از مواد نانو و بهترین مواد شوینده بهترین خدمات را برای فرشهای شما ارائه میدهد. همراه قالیشویی ساحل باشید. ما بهترین هارا برایتان فراهم می کنیم.

💫قالیشویی ومبل شویی تمام اتوماتیک ساحل متخصص دربهترین خدمات شستشو برای انواع فرش های دست بافت ،اعلا، انواع فرش های ماشینی،گل ابریشم ،انواع جاجیم،،،انواع موکت بابهترین دستگاه های به روز بادستگاه های فرچه فرانسوی ودستگاه های ابگیر لوله ای بدون چین و چروک به صورت لول و اتو شده تحویل شمامشتری عزیز میگردد.

💫کلیه خدمات رفو،رفعه سوختگی ،انواع ریشه های دست بافت وماشینی،ریشه های ترک وشیرازه درخدمت شمامشتریان گرامی میباشد.

✅ چرا فرش هایمان را به قالیشویی بسپاریم؟

🔰 عمل شستشو فرش ها کار ساه ای نیست درست است که خیلیا ترجیح می دهند که خودشان وارد عمل شوند و فرش یا قالی هایشان را بشورند اما هرگونه بی احتیاطی در این زمینه باعث می شود که آسیب جدی ای به فرش بزنند.

🔰 همچنین فرایند شستشو کار زمان بری می باشد و اگر بطور مکرر و وسواسی صورت بگیرد، علاوه بر اینکه سلامتی فرش به خطر می افتد، سلامتی شخصی که این کار انجام می دهد نیز به خطر میافتد چرا که باعث بوجود آمدن انواع بیماری هایی همچون رماتیسم، کمر درد، گردن درد و… می شود.پس بهترین راه حل می تواند سپردن کار به کاردان باشد.

🔰 سپردن فرش ها به قالیشویی می تواند یک انتخاب درست و بجا باشد چرا که در قالیشویی ها با وجود دستگاه های پیشرفته و مجهز این کار را در سریع ترین زمان ممکن انجام می دهد.

🔰 همچنین ما در خانه ها خودمان موادهای شوینده مناسب را نداریم و باید به سختی آنها را پیدا کنیم و هزینه های اضافی بابت آنها بپردازیم. اما در قالیشویی ها تمامی مواد شوینده مناسب با انواع فرش ها وجود دارد. در مرحله خشک کردن نیز اگر فرش را در جای درست قرار ندهیم و آب و کف ها را کامل خارج نکنیم باعث پوسیدگی آن می شود.

به مدیریت برادران مهجور
شعبه اول:مازندران،جویبار،روستای اسماعیل کلاه بزرگ
شعبه دوم:مازندران،بابلسر،شهرک قائم،۱۶متری اول
شماره تماس
09118521711
09116362100

 

 

 

 

 

 

 

بهترین قالیشویی جویبار , قالیشویی ,  فرش , شستشو , جویبار بابلسر , بدون چروک ,قالیشویی بابلسر , قالیشویی  , لکه بری فرش بابلسر , قالیشویی و شستشوی انواع فرش ساحل  ,