دیوار قبرس شمالی

🇹🇷 قبرسچی 🇹🇷


🇹🇷 مرجع امن و بدون واسطه خرید زیر قیمت🇹🇷

🇹🇷 مرجع امن و بدون واسطه خرید و فروش های ریسیل( ملک های فروش مجدد)🇹🇷

🇹🇷مرجع امن و دائمی خرید خودرو های زیر قیمت🇹🇷

🇹🇷مرجع مهاجرت آسان، امن و دائم🇹🇷

دیوار قبرس شمالی

🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺

خدمات ما

1-ثبت رایگان نیازمندیهای کشور قبرس شمالی، در 10دسته بندی مختلف اعم از لوازم خانگی،اتومبیل،املاک،خدمات و….

2-راهنمایی و مشاوره رایگان

3-مشاوره های تجاری و صادرات به قبرس

4-معرفی فرصت های شغلی قبرس شمالی

5-معرفی وکلا تجاری و سرمایه گذاری در کشور قبرس

6- خرید و فروش تخصصی ملک های زیر قیمت

7- خرید و فروش ملک های فروش مجدد

8 – خرید و فروش تخصصی خودروهای زیر قیمت

9- آموزش تخصصی تا رسیدن به درآمد دلاری در حوزه تخصصی شما

🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺

🔺 موضوع بسیار مهم برای دوستانی که قصد مهاجرت دارند،شناخت کشور مورد نظر از جهت فرهنگ و اقلیم هست و البته داشتن افراد یا منابع قابل اعتماد میتونه در استقرار شما در کشور مقصد بسیار تسهیل کننده و تسریع کننده باشه. با ما همراه باشید تا با کشور قبرس شمالی بیشتر آشنا شوید.

Www.ghebreschi.com

🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺

🔺 بهترین و پر تقاضا ترین مشاغل این کشور چه مشاغلی هستند🔺

🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺

🔺 بازار کار قبرس شمالی 🔺

🔺 مزایای خرید ملک در قبرس شمالی

🔺 قیمت مناسب

جزیره قبرس دارای موقعیت مکانی عالی در دریای مدیترانه با فرهنگ اروپایی است. با آنکه قبرس جنوبی به عضویت اتحادیه اروپا در آمده اما قبرس شمالی از این امتیاز محروم مانده و این دلیلی برای کمتر بودن قیمت خانه و زمین در آن منطقه نسبت به کشورهای اروپایی و مدیترانه‌ای است؛ حال آنکه زندگی در قبرس شمالی و جنوبی فرقی نداشته و سبک زندگی اروپایی بر کل جزیره حاکم است.

🔺 ثبات ارزش ملک در قبرس شمالی

جالب است بدانید که قبرس جنوبی علی رغم مزایای مرتبط با عضویت در اتحادیه اروپا، همواره تحت تأثیر فراز و نشیب‌های اقتصادی در یونان قرار دارد در حالی که قبرس شمالی از فضای اقتصادی مستقل بهره می‌برد و ثبات بالایی بر ارزش دارایی‌های ساکنان شمال جزیره حاکم است. نکته مهم دیگر آنکه واحد پول رسمی در کل قبرس یورو است، اما خرید و فروش ملک با پوند انگلیس انجام می‌شود، پوند واحد پولی قدرتمندی است که ارزش بیشتری نسبت به یورو و دلار آمریکا دارد و تحت تأثیر نوسانات قیمت این دو واحد پولی در بازار ارز قرار نمی‌گیرد.

🔺 سرمایه گذاری برای خارجی‌ها

جمهوری قبرس کشوری آزاد و مستقل با پاسپورتی ارزشمند است که شهروندان آن بدون نیاز به ویزا اجازه سفر به بسیاری از کشورهای دنیا را دارند. همچنین مردم سایر نقاط جهان برای رفت و آمد به قبرس نیاز به ویزا ندارند و با داشتن پاسپورت معتبر می‌توانند به این کشور وارد شده و در فرودگاه برای دریافت ویزای توریستی 60 تا 90 روزه اقدام کنند که به سهولت برایشان صادر می‌شود. این امتیازات جذاب در کنار قیمت مناسب و ثبات ارزش ملک، فرصتی استثنایی برای خارجی‌ها فراهم کرده است که به سرمایه گذاری و کسب سود در قبرس بپردازند؛ خرید خانه و زمین در قبرس و نگهداری آن خود به خود موجب افزایش ارزش دارایی در طول زمان می‌گردد، از طرفی اجاره دادن املاک مسکونی و تجاری به ساکنان جزیره یا گردشگران منبع درآمد مضاعفی برای صاحب ملک به ارمغان می‌آورد.

🔺 گرفتن اقامت دائم

یکی از مهمترین امتیازات خرید ملک در قبرس گرفتن اقامت در این کشور است. افراد خارجی با پرداخت حداقل 30 درصد از ارزش یک ملک می‌توانند شروع به طی کردن مراحل اخد اقامت نمایند که کمتر از یک ماه زمان می‌برد تا مدارک شهروندی آنان صادر شود. از جذابیت‌های داشتن اقامت قبرس در مقایسه با دیگر کشورهای اروپایی این است که افراد ملزم به حضور دائم در جزیره نیستند درحالی که در بسیاری از کشورهای اروپایی و آمریکایی طی چند سال اول اخذ اقامت توسط خارجی‌ها، فرد موظف به حضور پیوسته و فعالیت در آن کشور است. همچنین مالکان خانه یا زمین می‌توانند به همراه خانواده و بدون محدودیت در شهرهای مختلف این کشور ساکن شده و با اشتغال در موقعیت‌های متنوع کاری به کسب درآمد یورویی بپردازند، به علاوه تحصیل در مقاطع مختلف ابتدایی و دانشگاهی که از سطح علمی و استانداردهای جهان اول بهره می‌برد برای افراد مقیم در قبرس امکان پذیر بوده و کاملاً رایگان است.

🔺 چشم‌انداز توسعه در قبرس

بازار املاک در قبرس شمالی در زمره تجارت‌های دارای رشد سریع قرار دارد. سرمایه گذاران قدرتمند انگلیسی و اسرائیلی به سرعت در حال ساخت و ساز در این کشور هستند و به توسعه پروژه‌های مختلفی از جمله هتل‌ها و کازینوهای بزرگ می‌پردازند. از این رو برای قبرس شمالی، چشم انداز درخشانی در حوزه‌های مختلف کسب و کار و سرمایه گذاری پیش‌بینی می‌شو؛ به نحوی که خارجی‌های زیادی با خرید انواع استودیو، آپارتمان، خانه، مغازه، فضای آموزشی، ورزشی یا فروشگاهی سرمایه خود را چند برابر کرده و بعد از رسیدن به نتیجه مطلوب از کار و سرمایه گذاری در این کشور برای وارد شدن به سرمایه گذاری‌های بزرگ‌تر آماده می‌شوند، همچنین برخی افراد بعد از طی کردن مراحل رشد اولیه در قبرس در مسیر مهاجرت به کشورهای اروپای غربی و آمریکا گام بر می‌دارند.

🔺 دسترسی به مشاوران املاک قبرس از سراسر دنیا

سرمایه گذاری روی املاک در قبرس و امتیازات جذاب آن در بین اکثر جوامع جهانی شناخته شده است و افراد زیادی در نقاط مختلف دنیا به کسب اطلاعات در این حوزه نیاز دارند. همچنین افراد ممکن است برای مراجعه حضوری به قبرس و بازدید از املاک مختلف تمایل داشته باشند و احتمالاً برای انتخاب بین خرید ملک در شهرهای مختلف یا مناطق مختلف یک شهر و یا حتی دسته‌های مختلف املاک دچار تردید شده و نیاز به مشاروه داشته باشند. لذا شرکت‌های مختلفی در قبرس به صورت احتصاصی در زمینه خرید، فروش و اجاره املاک به فعالیت می‌پردازند که برای آسایش مشتریان خارجی در کشورهای مختلف نیز شعبه دارند؛ به طوری که مردم در هر مرحله از معاملات ملکی می‌توانند با مراجه به شعبه‌های قابل اعتماد در کشور خود و یا جمهوری قبرس از مشاوره اختصاصی استفاده کنند. در این راستا امکان تماس با پشتیبانی دیوار قبرس برای شما عزیزان وجود دارد تا بهترین مشاوران حرفه‌ای به شما معرفی شده و بتوانید با دریافت تضمین معتبر در ایران به خرید ملک در قبرس بپردازید.

مدیریت : علی محمودی
09304094009
05137057790

لینک دانلود اپ دیوار قبرس👇🏻

دیوار قبرس

کلیک کنید 👇🏻

سایت قبرس چی( دیوار قبرس سابق)

 

 

دیوار قبرس شمالی

قبرس , قبرس شمالی , قبرس جنوبی , مهاجرت , مهاجرت به قبرس , اقامت قبرس , سرمایه گذاری در قبرس , وکیل قبرسی , وکیل ایرانی در قبرس , ثبت شرکت در قبرس , خرید ملک در قبرس , فروش ملک در قبرس , کاریابی در قبرس , مشاغل خوب در قبرس , املاک قبرس , اجناس دست دوم در قبرس , ملک دست دوم در قبرس , اپارتمان چند سال ساخت در قبرس , اپارتمان پیش فروش در قبرس , اپارتمان اماده در قبرس , خرید زمین در قبرس , ساخت و ساز در قبرس , دیوار قبرس, مهاجرت امن قبرس شمالي , مهاجرت دائم قبرس شمالي , مهاجرت آسان قبرس شمالي , مهاجرت خریدملک قبرس شمالي , مهاجرت تحصیلی قبرس شمالي , مهاجرت کاری قبرس شمالي , مهاجرت سرمایه گذاری قبرس شمالي , ویزای تحصیلی قبرس شمالي , ویزای کاری قبرس شمالي , ثبت شرکت قبرس , گیرنه , فاماگوستا , ماگوسا , خرید ملک اقساطی قبرس شمالي , ویلا پیش فروش قبرس شمالي  , سرمایه گذاری مطمئن در قبرس شمالي , شغل پردرامد قبرس شمالي , ثروتمندان ایرا , پولدارها , اقامت خانوادگی در قبرس شمالي , دعوتنامه قبرس , دعوتنامه توریستی , قبرس شمالي ,