Address & Contact

Our Address

رشت،شهرک صنعتی،بلوار صنعت۱،مابین صنعت ۵ و ۶

ساخت قرقره های فولادی لب لول کاروگیت کوشا فلز ساز خزر

🔰 ساخت انواع سازه،قرقره و قطعات سنگین پویا صنعت پرشکوه در رشت🔰

🔰 شرکت پویا صنعت پرشکوه بابرخورداری از کادری مجرب و متخصص آماده ارائه خدمات در زمینه های مختلف صنعتی می باشد .

🔰 طراحی وساخت قطعات دستگاه فیلر- طراحی و ساخت قطعات دستگاه شیرینگ

🔰 طراحی وساخت قطعات دستگاه پت و بلو – طراحی وساخت انواع نوار نقاله

🔰 طراحی وساخت انواع ایر کانوایر(نقاله بادی)

🔰 طراحی و ساخت انواع باکس پالت فلزی

🔰 دستگاه شیرینگ از قطعات زیادی تشکیل شده اند. کیفیت و جنس این قطعات ، روی قیمت شیرینگ پک تأثیر می گذارد. هنگام خرید دستگاه شیرینگ ، باید به کیفیت قطعات دستگاه توجه زیادی کنید تا یک دستگاه با کیفیت خریداری کنید. حال به بررسی هر کدام از این قطعات می پردازیم.

🔰 بخش تیغه دوخت دستگاه شیرینگ پک

این بخش شامل تیغه آلومینیومی با پوشش تفلون ، کاور روی تیغه ، فنرها ، سنسور ترموکوپل و المنت دوخت می باشد. المنت دوخت در ابعاد متفاوتی در دستگاه های مختلف به کار رفته است. تیغه دوخت عملیات دوخت نایلون را انجام می دهد و نقش مهمی در دستگاه دارد و کیفیت آن از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد.

🔰 جک های دستگاه شیرینگ پک

یکی دیگر از قطعات دستگاه شیرینگ ، جک می باشد. جک دستگاه برای تنظیم ارتفاع به کار رفته است. جک ها از پیستون ، شیر برقی ، سر شلنگی شیر برقی ، شیرهای فولادی و شلنگ ها تشکیل شده اند. در دستگاه های اتوماتیک ماژول هایی با شماره های مختلف به کار رفته است و به عنوان ترمینال ورودی باد جک ها می باشد. در شیرینگ های اتوماتیک سه راهی های باد هم به کار رفته است.

🔰 المنت از قطعات دستگاه شیرینگ پک تونلی

برای تولید حرارت موردنیاز برای تونل دستگاه از المنت یا برنر استفاده می شود. المنت ، در دستگاه شیرینگ پک برقی برای تولید حرارت به کار می رود. برنر ، در دستگاه شیرینگ گازسوز برای تولید حرارت تعبیه می شود.

🔰 نوار کانوایر توری شیرینگ پک

این نوار معمولاً از جنس گالوانیزه با تراکم 5 میل ، قطر 2 میل و ضخامت 10 میل می باشد. این نوع نوار از کیفیت و قیمت بالایی برخوردار است. در صورتی که وزن کالا زیاد باشد ، توری های زنجیردار را مورد استفاده قرار می دهند. در صورتی که وزن کالا بسیار بالا باشد ، چرخ زنجیر را مورد استفاده قرار می دهند.

🔰 غلطک شیرینگ پک ، از قطعات دستگاه شیرینگ پک

یکی دیگر از قسمت های شیرینگ پک ، غلطک می باشد. برای به حرکت درآمدن کانوایرها نیاز به غلطک می باشد. غلطک مورد استفاده در دستگاه ، باید ویژگی های زیر را داشته باشد.

غلطک بایستی اصولی و استاندارد باشد و حداقل گوشت آن معادل نیم سانت باشد. این ویژگی را می توان با وزن کردن غلطک تست نمود. اگر غلطک سنگین باشد ، با کیفیت است.

بدنه غلطک باید آبکاری و ضد زنگ باشد.

شفت های غلطک باید از جوش های داخلی و خارجی درستی برخوردار باشد.

 

 

 

مدیریت : امیرمحمد و فرهاد پرشکوهی

 

 

 

 

“داکتهای درایره کارخانه mdf ارتا اردبیل”

 

“قرقره به قطر ۱۰۰ سانتی متر برای کارخانجات تولید سیم مسی”

 

“لوله و زانویهایه شرکت ام دی اف ارتا اردبیل”

 

“ساخت دستگاه ترمکس برای تبدیل میلگرد A2 به A3”

 

 

 

 

 

قرقره فلزی , قرقره های فلزی لب لول , قرقره های فلزی کاروگیت , قرقره ی فلزی مخصوص کابل , کابل مسی , قرقره مخصوص کابل , تولید کننده قرقره های فلزی , فروش به صورت کلی و جزئی , قرقره های فولادی , لب لول , کاروگیت , ساخت انواع سازه , قرقره , قطعات سنگین ,