Address & Contact

Our Address

تهران

عمده فروشی قطعات استوک خودرو

💠واردات کلیه موتورگیربکس خودروهای وارداتی 

✨واردات مستقیم از چندین کشور✨
✨قیمت عمده✨
✨کمترین زمان ممکن 5 روزه سفارشات✨
✨تعداد و نوع استوک هاف کات تامین کننده کلیه قطعات کمیاب✨
✨توزیع کننده کلیه قطعات با چندین شعبه سرتاسر کشور✨
تهران
شیراز
مشهد
ارومیه
اردبیل
شارجه
(به زودی در اصفهان )
✨کمترین قیمت بهترین کیفیت با وکیوم و بسته بندی رایگان✨

شماره های تماس:
09390701289
09122682541
02165019114
✳️سیلندر  

🔻مکانی است که در آن سیلندرها قرارگرفته اند. حرکت رفت و برگشت پیستون درون سیلندرها انجام می‌شود.جالب است بدانید حرکت پیستون، انرژی خود را از احتراق حاصل از سوخت و اکسیژن می‌گیرد.این بلوک قطعه ای ریخته گری از جنس چدن یا آلومینیوم می‌باشد که در مواقع فوند‌انسیون تشکیل یک موتور احتراق داخلی را به وجود می آورد.

✳️سرسیلندر  

💠سرسیلندر در حقیقت نیمه‌ ی بالایی پیشرانه را تشکیل می‌دهد و بخش‌هایی چون میل سوپاپ، سوپاپ‌ها اتاقک احتراق، درب سوپاپ را در خود جای داده است. جنس این بخش در پیشرانه‌ های جدیدا از جنس آلومینیوم است. قیمت این قطعه وابسته به نوع خودرو است اما در هر صورت قطعه‌ ی ارزانی نیست.

✳️واشر سرسیلندر 

💫قطعه ایست در موتور خودرو که ما بین سیلندر و سرسیلندر قرار میگیرد و وظیفه آن ایجاد یک آبندی کامل بین سیستم های مختلف روغن رسانی ، آب ،و احتراق موتور میباشد. واشر سرسیلندر واشریست از جنس پنبه نسوز به اضافه فولاد و مس.

✳️میل لنگ 

💥این قطعه یکی از اصلی ‌ترین و مهمترین  اجزا موتورهای احتراق داخلی است. وظیفه اصلی آن تبدیل حرکت خطی پیستون‌ها به حرکت دورانی می‌باشد. به این معنی که این قطعه نیرویی که بر اثر حرکت رفت و برگشت پیستون ایجاد می‌شود را به حرکت دورانی برای چرخش و حرکت چرخ‌ ها تبدیل می‌کند.

✳️شمع‌ 

🔻شمع‌ ها یکی از مهم‌ ترین قسمت‌های سیستم احتراق محسوب می‌شوند. ایجاد جرقه جهت احتراق مخلوط سوخت و هوا را بر عهده دارد. وقتی شما استارت می‌زنید باعث ایجاد جرقه‌ ای در شمع‌ ها شده که این خود سبب احتراق مخلوط هوا و سوخت درون سیلندرها و در نهایت روشن شدن موتور می‌شود.تعداد شمع‌ ها در هر خودرو با تعداد سیلندرها برابر است، اگر چه که بعضی از کمپانی‌های سازنده برای هر سیلندر از دو شمع استفاده می‌کنند.

✳️تسمه تایم 

💫تسمه تایم قطعه‌ ای از جنس لاستیک است. این قطعه به صورت دندانه‌ ای می‌باشد تا مانع از لغزیدن تسمه شود. وظیفه اصلی آن اطمینان حاصل کردن از زمان‌ بندی صحیح باز و بسته شدن سوپاپ‌ ها با توجه به حرکت پیستون‌ ها در سیلندر است. 

✳️لوازم یدکی دست دوم که همیشه می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید: 

🔹🔸 کنترل کننده‌ی ABS
🔹🔸 جعبه‌ی ایربگ
🔹🔸 پانل‌های بدنه
🔹🔸 لوازم بدنه

🔹🔸 سپر
🔹🔸 کاربراتور
🔹🔸 فندک
🔹🔸 مخزن مایع خنک‌کننده

🔹🔸 فن تسمه‌ای
🔹🔸 فعال‌کننده‌ی قفل در
🔹🔸 عایق گرمایی اگزوز
🔹🔸 مانیفولد

🔹🔸 لوله اگزوز
🔹🔸 مخزن بنزین
🔹🔸 فولی
🔹🔸 موتور بالابر شیشه

🔹🔸آینه‌ها
🔹🔸صندلی‌ها
🔹🔸 فرمان
🔹🔸 سیستم صوتی

🔹🔸 سانروف
🔹🔸 چراغ‌های عقب
🔹🔸 ساسات
🔹🔸 راهنما

🔹🔸 چرخ‌ها  
🔹🔸 شیشه‌ها 
🔹🔸 برف‌پاک‌کن 

به مدیریت:سالاری

 

 

 

واردات و صادرات قطعات استوک خودرو سالاری در تهران , صادرات قطعات استوک خودرو در تهران , واردات قطعات استوک خودرو در تهران , قطعات استوک خودرو سالاری در تهران , قطعات استوک خودرو سالاری , قیمت قطعات استوک خودرو در تهران , قطعات استوک خودرو ,