Address & Contact

Our Address

مشهد،شهرک صنعتی،توس بعداز باربری اقتصاد کوچه امید صنعت_امید صنعت۲پیشتاز

Telephone

راه اندازی کلیه قطعات بچینگ پلانت گروه پیشتاز صنعت خراسان فرجاد

 

💥به دلیل نوسانات بازار و جهت اطلاع از موجود بودن کالا ها تماس حاصل نمایید💥

راه های ارتباطی:

09153083466

 

🔹🔸بچینگ پلانت دستگاهی است که مواد تشکیل دهنده بتن را با هم ترکیب کرده و بتن تولید می شود. برای تولید بتن نسبت های مشخصی از سیمان، آب و سنگدانه ها با یکدیگر ترکیب می شوند.این نسبت ها که همان طرح اختلاط بتن نام دارد، برای دستیابی بتن به مقاومت مورد نظر، تأمین دوام کافی و اسلامپ مورد نظر مشخص می شود.

🔹🔸طرح اختلاط بتن یا به صورت وزنی و یا به صورت حجمی ارائه می شود که محاسبه آن کمی پیچیده است. این کار به عواملی چون اسلامپ مورد نظر، بزرگترین بعد دانه، مقدار آب لازم و میزان هوا، مقدار سیمان و بسیاری موارد دیگر بستگی دارد.

✳️اجزاء تشکیل دهنده بچینگ پلانت 

💥این دستگاه شامل قسمت هایی چون سیلوهای سیمان، منبع آب، مخزن شن و ماسه، باسکول شن و ماسه، باسکول سیمان، دیگ مکیسر، اتاق اپراتور، حلزونی انتقال سیمان و کنتور آب است.

💥سیلوهای سیمان محلی برای ذخیره سازی سیمان بوده و با توجه به اندازه ایستگاه بچینگ پلانت بین 3 تا 5 سیلو وجود دارد. همچنین آب مورد نیاز با توجه به طرح اختلاط از منبع ذخیره، وارد میکسر می شود و با مقدار مشخصی از شن و ماسه و سیمان که مقدارشان توسط باسکول معین می گردد، در داخل دیگ میکسر مخلوط می گردند.

💥لازم به ذکر است مخازن شن و ماسه و هم چنین تیپ های مختلف سیمان به صورت مجزا می باشد. در اتاق اپراتور فردی مسئول است تا مصالح را با وزن و حجم مشخص به داخل دیگ میکسر هدایت کند.

✳️انواع بچینگ پلانت از نظر تولید بتن 
💫بچینگ پلانت تر 

🔺در بچینگ پلانت های تر همه مصالح به صورت همزمان ترکیب می شوند و نهایتا بتنی فراهم می گردد که تخلیه می شود و به محل مورد نظر منتقل می گردد.

💫بچینگ پلانت خشک 

🔺اما در بچینگ پلانت خشک، ابتدا سنگدانه ها و سیمان با هم مخلوط می شوند و سپس این مخلوط به تراک میکسر منتقل می گردد. آب در تراک میکسر و حین حمل بتن، به مصالح اضافه می شود و عملیات میکس انجام می گردد.

✳️انواع مدل های بچینگ پلانت 
💫بچینگ پلانت دراگلاینی 

✨این مدل از قدیمی ترین دستگاه ها در خط تولید بتن می باشد. در این سیستم با استفاده از یک شن کش، مصالح را به درون سیستم انتقال می دهند و آن ها وزن می کنند.

✨عدم نیاز به لودر از مزایای این دستگاه محسوب می شود. اما نگهداری و تعمیر زیاد به دلیل قدیمی بودن سبب می شود تا امروزه کم تر از این مدل استفاده گردد.

💫بچینگ پلانت فیدری 

✨این مدل بچینگ پلانت از مخازنی تولیدشده که در کنار هم معمولا 3 یا 4 خانه را با توجه به ظرفیت تولید تشکیل می دهند. این خانه ها به لودسل هایی برای توزین مصالح متصل می باشد.

✨از جمله مزایای این نوع سیستم می توان به جمع و جور بودن آن و کاربری و نگهداری آسان اشاره نمود. بچینگ پلانت فیدری در سه تیپ ثابت، موبایل و پرتابل تولید می شود.

به مدیریت:علی فرجاد

 

 

 

 

 

 

 

 

فروش کلیه قطعات بچینگ پلانت , خرید کلیه قطعات بچینگ پلانت , راه اندازی کلیه قطعات بچینگ پلانت , گروه صنعتی پیشتاز خراسان رضوی فرجاد ,  گروه صنعتی پیشتاز , کلیه قطعات بچینگ پلانت فرجاد , قیمت قطعات بچینگ پلانت ,