Address & Contact

Our Address

تهران،شهرک صنعتی زاگرس،بلوار زاگرپلاک ۶۱،

Telephone

شرکت آریا صنعت شمس

سازنده تولیدکنده قطعات لاستیکی خودرو رحیمی

طراحی و ساخت قالب و قطعات پلیمری

ساخت ماشین مخصوص در زمینه قطعات خوردو

ساخت ماشین کشاورزی

☸️قطعات لاستیکی ماشین

💥قسمت عظیمی از ماشین ها از قطعات لاستیکی تشکیل شده است و همه آنها با هم کار می کنند تا یک دستگاه واحد و کاربردی ایجاد کنند. علاوه بر این ، از مواد مختلفی برای ساخت قطعات لاستیکی خودرو استفاده می شود.

💥یکی از این مواد لاستیک طبیعی و مصنوعی است که در قسمت های گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرند.

☸️انواع قطعات لاستیکی

💥قطعات لاستیکی علاوه بر خودرو سازی در بسیاری از صنایع نیز کاربرد دارند. در زیر، لیستی از انواع قطعات لاستیکی که در ایران توسط تولید کنندگان قطعات لاستیکی ساخته می‌شود را خواهیم دید.
🔸🔹کوپلینگ لاستیکی
🔸🔹ضربه گیر لاستیکی
🔸🔹گوی لاستیکی
🔸🔹رولیک
🔸🔹دیافراگم لاستیکی
🔸🔹روکش غلطک لاستیکی
🔸🔹واشر پلیت صفحه‌ای
🔸🔹پکینگ لاستیکی
🔸🔹گسکت لاستیکی
🔸🔹رابر ولو
🔸🔹کاسه نمد
🔸🔹نوار طولی لاستیکی
🔸🔹اورینگ لاستیکی
🔸🔹چرخ لاستیکی
🔸🔹گردگیر آکاردئونی
🔸🔹استاتور
🔸🔹رابر لاینینگ مخازن
🔸🔹ورق لاستیکی

☸️متریال های قطعات لاستیکی

💥از اصلی‌ترین ویژگی‌های قطعات لاستیکی، کنترل فرسایش می‌باشد. تولید قطعات لاستیکی کار حساسی است. انرژی اصطحکاکی و انرژی شکست دقیقا بیانگر میزان حساسیت تولید قطعات لاستیکی است زیرا نسبت انرژی اصطکاکی اعمال شده به انرژی شکست، نمونه تعیین کننده رفتار سایش آن خواهد بود. هر ترکیبی از مواد برای ساخت قطعات لاستیکی، برای شرایط خاصی به کار می رود. برای مثال نوعی مواد ترکیبی خاص توانایی تحمل دمای بسیار زیادی دارند. در نتیجه قطعه‌ای که با آن ساخته می‌شود نیز مناسب شرایطی است که با دمای بالا در تماس باشد.
💥انتخاب مواد و متریال برای ساخت قطعات لاستیکی امری بسیار مهم می باشد.

☸️لاستیک ماشین

💥یکی از مهم ترین صسمت هایی که درون ساختار اتوموبیل از قطعات لاستیکی استفاده شده است. تایر یا لاستیک ماشین که از قطعات لاستیکی قالب گیری شده می باشد.

💥اکثر تایر های موجود در بازار توسط لاستیک مصنوعی بوجود می آیند که این امر باعث می شود عمل بازیافت برای آنها پس از فرسودگی قابل انجام باشد.

💥لاستیک ها نیز ولکانیزه می شوند ، در واقع ولکانیزاسیون فرایندی است که در طول آن گوگرد به لاستیک مذاب افزوده شده و این امر باعث سخت تر شدن لاستیک و مقاومت سایشی بالا می شود.

💥آج ها که مهم ترین بخش از تایر ، لاستیک ها هستند می توانند پس از ساییده شدن و فرسودگی بازیافت شوند. حتی برخی از آنان قابلیت استفاده دوباره پس از بازیافت را نیز دارند.

مدیر عامل : آقای مهندس جمال رحیمی شاد
شماره تلفن
09123109197
تلفن ثابت
02146875685
02146877268
فکس
46832243
46832239

کوپلینگ لاستیکی , ضربه گیر لاستیکی , گوی لاستیکی , رولیک , دیافراگم لاستیکی , روکش غلطک لاستیکی , واشر پلیت صفحه‌ای , پکینگ لاستیکی , گسکت لاستیکی , رابر ولو  کاسه نمد , نوار طولی لاستیکی , اورینگ لاستیکی , چرخ لاستیکی , گردگیر آکاردئونی , استاتور , رابر لاینینگ مخازن , ورق لاستیکی , سازنده تولیدکننده قطعات لاستیکی خودرو رحیمی درتهران