Address & Contact

Our Address

تبریز،دروازه تهران،نبش خیابان کریمخان،پاساژ ابزار ولیعصر،طبقه همکف،پلاک ۴

Telephone

فروشگاه آذربایجان پارت 

✔️ عرضه لوازم دستگاه آلات سنگین راه سازی معدنی

▪️فروشگاه آذربایجان پارت با سابقه ی طولانی که در زمینه ی واردات لوازم یدکی انواع ماشین آلات راهسازی دارد توانسته در کنار بر طرف کردن نیاز مشتری بهترین و با کیفیت ترین محصولات و قطعات یدکی ماشین آلات راهسازی را عرضه کند.

💥 امروزه با پیشرفت سیستم راهسازی دستگاه ها و ماشین های مختلفی وارد ایران شدند از جمله لوازم بیل مکانیکی و لودر که جزء اصلی ترین ماشین های راهسازی هستند، که این شرکت تمام قطعات و لوازم یدکی هر دو ماشین را در برند های مختلف دارد.

💥 برای خرید انواع قطعات یدکی ماشین آلات راهسازی اصل بدون واسطه با قیمت بسیار مناسب نسبت به سایر فروشگاه ها به فروشگاه آذربایجان پارت مراجعه و با ما تماس حاصل فرمایید.

💥 یکی از بزرگترین پیشرفت های بشر بوده تا به امروز زیرا این سیستم دارای مزیت های فراوانی می باشد در سیستم های هیدرولیک نیروی مکانیکی تبدیل یه نیروی هیدرولیک می شود. سیستم های هیدورلیکی دارای مزیت های زیادی که عبارتند از  1.انعطاف پذیری بالایی دارد 2.طراحی ساده 3.کارایی و عملکرد بسیار بالا 4. دقت بسیار زیاد. شما روزانه با این سیستم در تماس نزدیک هستید. و از خدمات آن بهره می برید. در بیشتر پمپ ها ،هیدرو موتورهای ماشین آلات راهسازی و سنگین ، از این سیستم بهره می برند.

💥 💥فروشگاه آذربایجان پارت تمامی قطعات موتوری ماشین آلات راهسازی و سنگین که با سیستم هیدرولیک کار می کند را در یک مجموعه جمع آوری کرده است تا بتواند به مشتریان و خریداران قطعات ماشین آلات راهسازی بیشترین و بهترین خدمات را ارایه بدهد.

💥 قطعات موتوری اصلی و قطعات هیدرولیکی با برندهای اصلی دوسان هیوندا فلوتک موترول و انواع برندهای کره ای و چینی آماده خدمت رسانی میباشد

مدیریت :فاخری

          04133306409  واحد فروش 
   09120879443  سلیمی
09143191873       
 09104040364  فاخری
                 09144001897  واحد فروش پیکور

 

انواع پیکورهای سوسان درسایزهای sb 70
Sb121 sb 180
با بهترین کیفیت و برگ سبز گمرکی قابل استعلام خدمات پس از فروش در خدمت مشتریان گرامی میباشد

 

 

 

 

 قطعات ماشین آلات سنگین , بازار لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی , قطعات ماشین آلات راهسازی و معدنی , لوازم برقی ماشین آلات راهسازی ,