مشاوره طراحی ساخت اجرا قفسه بندی انبار فروشگاهی بایگانی حسرتی

? قفسه انبار حسرتی با بیش از ۳۰ سال سابقه اجرایی پروژه در کل کشور و عضویت در اتحادیه سازندگان و فروشندگان مصنوعات فلزی?

مشاوره طراحی ساخت

۱)سیستم های قفسه بندی
۲)قفسه انبار
۳)انباری منازل
۴)فروشگاهی اداری بایگانی
۵)قفسه صنعتی راک سبک سنگین نیمه سنگین

? پخش انواع جعبه ابزار پلاستیکی و باکس قطعات الکرونیک
? نمایندگی محصولات میلان ظز جنرال فلز آسیا
? دارای کادر اجرایی در تمام استان ها
? قفسه پیچ و مهره ای با رنگ کوره ای پایدار از ورق فولاد مبارکه ، قابل استفاده انبار ملزومات دپو اجناس بایگانی و قابل ساخت سفارشی
? قفسه راک: قابل استفاده برای بارهای حجیم و سنگین تا تحمل ظرفیت ۳۰۰۰ کیلو در هر طبقه
? قفسه فروشگاهی سوپری و هایپری با نصب آسان و داری تنوع بخشی و رنگی
? قفسه گالوانیزه ضدزنگ مخصوص مناطق مرطوب و سردخانه

شماره تماس:09122869216

واتساپ:09389299197

قفسه پیچ و مهره

??????????????

قفسه فروشگاهی

??????????????

قفسه راک نیمه سنگین

??????????????

قفسه راک سنگین

??????????????

جعبه ابزار پلاستیکی

 

??????????????
قفسه گالوانیزه زد زنگ مخصوص مناطق مرطوب و سردخانه

??????????????

?قفسه بندی را معمولا به دو دسته کلی قفسه بندی انبار و قفسه بندی فروشگاهی تقسیم می کنند. در صورتی که همه یا بخشی از کار شما فروش محصول به مشتری است این احتمال وجود دارد که لازم باشد از نوعی قفسه‌بندی مانند قفسه‌بندی فروشگاهی یا قفسه بندی سوپرمارکتی استفاده کنید تا محصولات خود را در معرض دید خریداران قرار دهید.

?اصولاً سيستم فروشگاهی بخشی جدایی‌ناپذیر از استراتژی فروش هر فروشگاه را تشکیل می‌دهد و می‌توانید با استفاده از این قفسه‌بندی فلزی و بادوام، فضای فروشگاه خود را بهینه کنید. سيستم فروشگاهي این امکان را به مشتریان می‌دهد تا قبل از خرید هر کالایی آن را به‌خوبی بررسی کنند. این قفسه‌های فروشگاهی سبک و بادوام هستند و به‌آسانی قابلیت مرتب‌سازی دارند.

✅طراحی و فروش و اجرای انواع سیستم‌‌‌های قفسه بندی صنعتی،اداری و فروشگاهی

✅شاید اولین گزینه ای که همواره برای ساماندهی و نظم دهی به چیدمان و نگهداری وسایل و اقلام فروشگاه یا انباری خود به ذهن مان می‌آید قفسه بندی و قفسه بندی فلزی ( category ) می‌باشد. این موضوع از قدیم نیز با اسامی‌دیگری مانند گنجه و طاقچه و … وجود داشته است که با پیشرفت بشر و همچنین بیشتر شدن نیاز به نگهداری اقلام و نیاز به استفاده حداکثری فضا، صنعت قفسه بندی ظهور کرده است. قدمت صنعت قفسه بندی و استفاده از سیستم‌‌‌های متنوع قفسه بندی در ایران به حدود 70 سال قبل بر می‌گردد و تاکنون انواع مختلف قفسه بندی مانند: قفسه بندی فلزی، قفسه بندی فروشگاهی و … مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قفسه بندی پالت راک یا قفسه پالت راک یکی از رایج ترین انواع قفسه بندی ثابت و فلزی در انبارهای بزرگ صنعتی می باشد که نگهداری از محصولات سنگین را در انبارهای بزرگ به راحت ترین شیوه ممکن فراهم می سازد. قفسه بندی پالت راک با قرار دادن محصولات سنگین در پالت های مسطح که به صورت طبقاتی روی هم قرار گرفته اند، باعث میشود از فضای داخلی انبارها بیشترین استفاده را برده و دسترسی و جا به جایی محصولات در قفسه های مختلف براحتی انجام شود.

کاربرد قفسه بندی پالت راک

با توجه به تنوع بالا در ساختار پالت ها و فراهم ساختن شرایط مناسب برای نگهداری از محصولات مختلف از قبیل بشکه، کویل و غیره، از قفسه های پالت راک در محیط های مختلف کاربرد دارد. از مهم ترین کاربردهای قفسه های راک می توان به موارد زیر اشاره نمود:

چیدمان مواد غذایی در سردخانه های صنعتی و نیمه صنعتی

انبارهای نگهداری از قطعات یدکی

کارگاه ها و تولیدی های بزرگ صنعتی و نیمه صنعتی

انبارهای نگهداری از محصولات فروشگاه های بزرگ

?قفسه بندی انبار

⚡️برای به روز کردن انبارها جهت دسترسی آسان تر و نظم بیشتر توصیه میشود از قفسه بندی مناسب برای انبار بسته به محصولات داخل آن استفاده شود. هر شرکت و یا فروشگاهی انبار دارد که بسته به نوع کار و محیط ممکن است بزرگ یا کوچک باشد میتواند مجهز به قفسه بندی شود.

⚡️قفسه بندی انبار علاوه بر منظم کردن محیط به ایمنی هم کمک زیادی میکند و از آسیب های احتمالی به افراد بر اثر نا مرتبی و سقوط اجسام و یا در مسیر حرکت بودن آن ها جلوگیری می نماید. چرا قفسه بندی انبار ایجاد قفسه بندی انبار وراعایت اصولی و درست در چیدمان باعث می شودفضای بیشتری برای چیدن اقلام و نیز رفت و امد در انبار داشته باشیم. همچین این امر باعث میشود در زمان هم صرفه جویی شود زیرا با ایجاد قفسه بندی انبار اجسام و لوازم در ئسته بندی درست بوده و دسترسی و انتخاب ملزومات مورد نیاز بهتر انجام می شود.

?انواع قفسه بندی انبار قفسه بندی انبار به دو دسته تقسیم می شود:

?قفسه بندی ثابت: این مدل از قفسه بندی به شکل ثابت می باشد و امکان جا به جایی برای این قفسه ها به راحتی وجود ندارد این نوع از قفسه بندی خود دارای مدل های متفاوتی می باشد مانند بازویی ، پالت ، شبک…

?قفسه بندی متحرک :در این نوع از قفسه بندی امکان جا به کردن قفسه ها وجود دارد و به راختی میتوان قفسه ها و چیدمان را جا به جا نمود قفسه بندی متحرک نیز دسته های مختلفی دارد مانند قفسه بندی شاتل و…

⭐️برای قفسه بندی انبار استاندارد هایی در نظر گرفته شده که بر اساس آن روند درست برای راندمان کار مد نظر بوده. استانداردهای قفسه بندی انبار شامل موارد ذیل می باشد ساخت قفسه بندی نصب قفسه بندی انبار جایگذاری و امکان دسترسی مناسب اقلام برای اجرای تمامی استاندارد ها باید قفسه بندی به طریق درستی ساخته و انتخاب شود همچنین به درستی بتواند وسایل را نگه دارو مقاوت در قفسه بندی بسیار با اهمیت می باشد.

⭐️نصب قفسه بدی نیز بسیار مهم است زیرا اگر نصب به درستی صورت نگیرد باعث سقوط و یا ریختن لوازم و کالاها می گردد. با چیدمان درست که به کمک قفسه بندی امکان پذیر است حتی تاریخ مصرف محصولات به ترتیب میتواد باشد تا از خراب شدن ان ها به علت چیدمان نا درست و در دید نبودن تاریخ انقضا جلوگیری شود.

⭐️همچنین قفسه بندی انبار باعث می گردد از نفود آب و یا نم کشیدن اجسام از کف انباری جلوگیری کنیم. کارشناسان ما در شرکت آریا پویان آماده اراِئه مشاوره به شما عزیزان در زمینه قفسه بندی های انبار فروشگاه ها و کارخانه جات می باشند تا به بهترین روش و مناسب ترین هزینه از تجهیزات و قفسه بندی با کیفیت بهرهمند شوید.

قفسه ریلی بایگانی

قفسه های غلتکی یا سیستم های ریلی بایگانی که در ادارات و سازمان ها بیشتر مورد استفاده قرار میگیرند، به دلیل نوع طراحی آنها و حذف راهروهای اضافه بین ردیف ها، تا 80 درصد بهره وری از فضا را افزایش می دهند. این قفسه ها به چند دلیل مهم در بخش بایگانی مورد استفاده قرار میگیرند که عبارتند از:

جلوگیری از دسترسی آسان به پرونده های قرار گرفته در قفسه ها
ممانعت از ورود گرد و غبار، نم و رطوبت و همچنین حشرات مختلف به درون قفسه ها و جلوگیری از آسیب وارد شده به برگه ها و اسناد موجود در آنها
طبقه بندی آسان بر اساس تاریخ سایر فاکتورها و ثبت آن در سیستم و مکانیزه شده سیستم بایگانی ادارات و سازمان ها

به مدیریت : آقای حسرتی

 

 اجرا قفسه بندی انبار فروشگاهی در تهران , قفسه بندی انبار  , قیمت قفسه بندی انبار در تهران , ساخت قفسه بندی انبار   در تهران , هزینه قفسه بندی انبار فروشگاهی , قفسه بندی انبار فروشگاهی بایگانی , قفسه بندی انبار فروشگاهی بایگانی حسرتی در تهران ,